Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
13421/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että Kartanossa tilaa riittää. Olen eri mieltä (en siis välttämättä oikeassa :)). Olohuone ja keittiö on alakerrassa, samoin ruokailutila, joka minusta näyttää samalla eteiseltä. Siihen tuolille ne takit heittää. Muita tiloja ei alhaalla ole. Ylhäällä muutama makkari. Monella tavallisella av-mammallakin on tuon verran tilaa.

Lisäksi on vielä toimistotilat, mutta pieni on kartano. Olisi edes sali kunnon kokoinen!

Kartanossa on 11 makuuhuonetta ja lukuisia muita huoneita. Tälläistä tietoa löysin.

Vierailija
13422/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetytti etteivät Millien mummot olleet koskaan tavanneet toisiaan. Eivätkö olleet ristiäisissä tai häissä yms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13423/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt joku jakso välistä, miksi Priya vihoittelee kaikille?

Vierailija
13424/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetytti etteivät Millien mummot olleet koskaan tavanneet toisiaan. Eivätkö olleet ristiäisissä tai häissä yms.?

Pitkä välimatka mainittiin ja eihän Jamie itsekkään ole ollut Kimin kanssa tekemisissä Millien syntymän aikoihin. Kim linnassa jne.

Vierailija
13425/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa surkutella omaa kohtaloaan ja se purkautuu noin. Olenkin jo ajatellut, ettei kukaan kohta halua mennä sitä katsomaan, kun v**tuilee ja huutaa kaikille.

Vierailija
13426/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole jäänyt jaksoakaan väliin ja täällä jo kerran ihmettelin samaa...

Vierailija
13427/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä välimatka mainittiin ja eihän Jamie itsekkään ole ollut Kimin kanssa tekemisissä Millien syntymän aikoihin. Kim linnassa jne.

Niin ja eikös tää mennyt niin, että Kim ja Jamie ei olleet vuosiin missään tekemisissä ylipäänsä. Kim ei tiennyt Andreasta ja Milliestä ollenkaan. Jamie perheineen tupsahti kylään, kun J meni eläinlääkäriksi Paddyn ja Rhondan klinikalle. Miksi muuten lopetti siellä? En muista enää.

Ja nyt tuli mieleen, että oliko Andrea jotenkin palkattu katsomaan Jamien perään/stalkkaamaan sitä? Sitten rakastuivat. Ja tähän kyllä liittyi myös epäselvyys Millien isästä, että onko Jamie vai se Kimin exä, joka kuoli. Nimeä en nyt muista, se kovis pukumies, joka sitten oli Rhondan kanssa. Kim ei tiennyt tästä kuviosta?

Vierailija
13428/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääköhän Liam kokonaan lääkärin työnsä ja elää muistoissaan kasvimaalla touhuten?

Vierailija
13429/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias-Davidilla on nyt sitten asunnollaan kasvattipoika Jake ja kahden eri naisen kanssa saadut lapset. Täytyy olla hyvät tilat siellä puodin takana. Ja luppoaikaa myös.

Vierailija
13430/44652 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja eikös tää mennyt niin, että Kim ja Jamie ei olleet vuosiin missään tekemisissä ylipäänsä. Kim ei tiennyt Andreasta ja Milliestä ollenkaan. Jamie perheineen tupsahti kylään, kun J meni eläinlääkäriksi Paddyn ja Rhondan klinikalle. Miksi muuten lopetti siellä? En muista enää.

Ja nyt tuli mieleen, että oliko Andrea jotenkin palkattu katsomaan Jamien perään/stalkkaamaan sitä? Sitten rakastuivat. Ja tähän kyllä liittyi myös epäselvyys Millien isästä, että onko Jamie vai se Kimin exä, joka kuoli. Nimeä en nyt muista, se kovis pukumies, joka sitten oli Rhondan kanssa. Kim ei tiennyt tästä kuviosta?

Jamie pölli klinikalta sitä ketamiinia, jolla myrkytti äitiään, ja muistaakseni sen takia joutui lähtemään. Muistaakseni Paddy sanoi, että jollei lähde niin ilmoittaa poliisille tai jotain. 

En muista myöskään sitä Kimin exän nimeä, mutta joo Andrea oli hänen kätyrinsä ja Kimin ex oli Kimin palkkaamana kyttäämässä Jamien elämää. Raportoi siitä Kimille. Andrea oli sitten lämmitellyt myös tuon Kimin exän vällyjä ja Millien isä oli arvoitus.

Vierailija
13431/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppias-Davidilla on nyt sitten asunnollaan kasvattipoika Jake ja kahden eri naisen kanssa saadut lapset. Täytyy olla hyvät tilat siellä puodin takana. Ja luppoaikaa myös.

Jake joo. Ja Theo. Kuka vielä? Ai niin mul on pe jakso näkemättä... jokos Harrykin muutti sisään?

Vierailija
13432/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Graham Foster. Nopeasti nää jotkut hahmot unohtuu. Oli kuitenkin aika monessa jaksossa. Jännä juttu.

Vierailija
13433/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä se yläkerta?

Vierailija
13434/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jake joo. Ja Theo. Kuka vielä? Ai niin mul on pe jakso näkemättä... jokos Harrykin muutti sisään?

Priyan kanssa Davidilla on tytär ( jonka nimen nyt unohdin ).

Vierailija
13435/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse ajattelen, että kyse on onnettomuuden jälkeisestä masennuksesta.

Miksi minä kysymyksiä, miksi minulle kävi näin .??

Vähän sama prosessi, kuin ihminen joutuu äkkiseltään liikuntakyvyttömäksi, vaatii aikaa sopeutua.- jos sopeutuu.

Voidaan antaa myös katsojalle mietittävää.

Voi olla että Priya alitajuisesti muistaa jotain tärkeää onnettomuudesta ja se vielä putkahtaa ilmoille.

Vierailija
13436/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se juurikin meni.

Muistan kun Kim repi Andrean nähden paperin isyystutkimuksesta.

Epäilin silloin onkohan Jame Millien isä oikeasti.

Nyt kyllä Kimin käytös on osoittanut, että Jame on biologinen isä. Ei hän muutoin olisi noin Milliin kiintynyt.

Vierailija
13437/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Priyan kanssa Davidilla on tytär ( jonka nimen nyt unohdin ).

Amba.

Jai ja Rishi käyttäytyvät kummasti. Amba 7v. ei muka voi nähdä Priyaa "siinä kunnossa". Onhan Priyalla masennus ja vahvat kipulääkkeet, mutta kyllä tuonikäinen lapsi jo ymmärtää asioita. En tarkoita olla pinnallinen, mutta Priyan kasvot kuitenkin ovat ennallaan ja Amba voisi antaa vaikka pusun poskelle. Kuinka tärkeää Priyan paranemisen henkiselle puolelle olisi nähdä oma lapsi.

Vierailija
13438/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priyallahan on myös syömishäiriötaustaa. Sekin voi oireilla nyt, kun on kuitenkin ulkonäöstä kysymys

Vierailija
13439/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rishi oli eilisessä jaksossa ihanan huolehtivainen ja rakastava kiukkuavaa tytärtään kohtaan. Huolestuneena kuunteli Priyan itkua oven takana. Olihan se pikkasen outoa, että olivat Amban järkänneet isälleen hoitoon mutta tarkoitus lienee ollut antaa Priyalle aikaa toipua.

Vierailija
13440/44652 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa surkutella omaa kohtaloaan ja se purkautuu noin. Olenkin jo ajatellut, ettei kukaan kohta halua mennä sitä katsomaan, kun v**tuilee ja huutaa kaikille.

Toiset ihmiset ovat kiukkuisia, kun on tuskissa. Oon huomannut itsekin joskus vähän hermostuvani, kun kipu iskee.

Ketju on lukittu.