Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Cathy (ja Heathkin) käy vähän sääliksi. April on isän pikku prinsessa, mikä toki ymmärrettävääkin on. Cathylla ja Heathilla taas on vain äitipuoli ja isä joka huitelee milloin missäkin ja antaa tyytyväisenä Brendan hoitaa lapsia. Aprilin surusta puhutaan paljon vaikka kaksosetkin ovat menettäneet äitinsä. Viv oli Emmen merkittävimpiä hahmoja joten yllättävän vähän hänestä puhutaan.
Ihan Vivin tavat ja tyyli kyllä tyttärellä on, loistava näyttelijä hän.
Viv oli v___mainen ja niin on tyttärensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua nauratti koko Brendan ja Rhonan poliisikuvio. okei ketään ei saisi tönäistä mutta Brendaa ei tainnut pahemmin sattua joten miksi soittaa poliisille. eipä taida Hottenin poliisi olla mitenkään ylityöllistetty kun noin nopeasti tuli hakemaan Rhonan ihan kamarille kuulusteluihin.
Ihme, että kerkesi kotikäynnille yhden huitasun takia. Varsinkin, kun taitaa olla ainoa poliisi noilla main...
Ja kuunteli sitä torailua vaikka kuinka kauan ennenkuin Rhona meni autoon. Ei ollu kiirettä hällä.😄
Ei ollut ei.🤭
Hauska tuo sun emoji, mulla ei tuollaista ole. Mikä puhelin sulla? Vai mistä oot saanut🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua nauratti koko Brendan ja Rhonan poliisikuvio. okei ketään ei saisi tönäistä mutta Brendaa ei tainnut pahemmin sattua joten miksi soittaa poliisille. eipä taida Hottenin poliisi olla mitenkään ylityöllistetty kun noin nopeasti tuli hakemaan Rhonan ihan kamarille kuulusteluihin.
Ihme, että kerkesi kotikäynnille yhden huitasun takia. Varsinkin, kun taitaa olla ainoa poliisi noilla main...
Ja kuunteli sitä torailua vaikka kuinka kauan ennenkuin Rhona meni autoon. Ei ollu kiirettä hällä.😄
Ei ollut ei.🤭
Hauska tuo sun emoji, mulla ei tuollaista ole. Mikä puhelin sulla? Vai mistä oot saanut🙂
🙃ohis, mulla luurissa monet emojit, ei vaan näy näytöllä, eikä esim aste-merkki🙃
Jokainen jakso on mulle uusi alku.
Avaan telkkarin ja näen kauniita sanoja ja iloisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut ei.🤭
Oletko varma, ettei sulla ole tuota emojia? Puhelimessa se oli valmiina ainakin mulla. En viitsi tässä paljastaa mikä luuri mulla on, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut ei.🤭
Oletko varma, ettei sulla ole tuota emojia? Puhelimessa se oli valmiina ainakin mulla. En viitsi tässä paljastaa mikä luuri mulla on, sori.
Ei ole, ei sun tarvi paljastaa🤗
En vois asua päivääkään briteissä 🤑.
Asunnot todellisia kanankoppeja, tilaa on samanverran kuin junan vessassa.
Juovat koko ajan joko teen litkua tai vetävät kännit kerran viikossa.
Onko raitis ihminen briteissä mahdoton yksilö ?
Ja jos joku tarjoaa kahvia , niin voi elämä, brittiläistä kahvia, en sanoisi ensisijaisesti kahviksi.
Sylkäisen, pruit 💦 hiton pitkälle.
Mitenhän Villapakka selviää? Toivotaan äkkiä lisää asiakkaita.
Tuon Meenan lähdön jälkeen on ollut seesteisempää kylässä(jos ei lasketa Russia)
Laskeskelin että 15 jaksoa vielä ennen kuin Meena ja Manpreet palaa takaisin, tämän päivän jakso oli 17.9.2021 ja Meena ja Manpreet palaa 5.10.2021 jaksossa, ja sitä ennen joka torstai Englannissa tulee kaksi jaksoa, ja viikonloppuisin ei yhtään
Emmerdalessa on tällä hetkellä 50-vee juhlakuukausi, ja tämän viikon sunnuntaina esitetetään Englannissa livenä tunnin mittainen jakso joka sisältää suuren, kuolettavan tuulimyrskyn ja Kimin ja Willin häät
Nyt kun taas joku kaivoi Meenan tähän keskusteluun takaisin, en yhtään ihmettele että hän vihaa suuresti Victoriaa. Meenalla on lapsuudessa ollut väkivaltainen isä(selviää parin kk:n päästä) joten hänellä ei ole ollut kunnolla huolehtivaa miestä ikinä, eikös se hänen entinen aviomieskin ollut pettänyt häntä. Tiedän kyllä että Meenalla on sosiopatia(sosiopaatit pystyy kokemaan rakkautta jossain määrin, toisin kuin psykopaatit), mutta se on mielenterveydensairaus siinä missä muutkin. En puolustele Meenaa mutta kyllähän se ottaa itekkin päähän jos miesystävä rakastaisi jotain muuta ja sitten se naikkonen ja miesystäväni yrittäisivät saada minut luulemaan että olen idiootti
Meenalla on poikkeuksellisen mielenkiintoinen hahmo sarjassa mutta oikeassa elämässäni en ikinä haluaisi tavata ketään niin manipuloivaa ja kylmää ihmistä joka hautoisi päässään "täydellisiä murhia".
Vierailija kirjoitti:
Meenalla on poikkeuksellisen mielenkiintoinen hahmo sarjassa mutta oikeassa elämässäni en ikinä haluaisi tavata ketään niin manipuloivaa ja kylmää ihmistä joka hautoisi päässään "täydellisiä murhia".
Tuskinpa kukaan haluaa olla tekemisissä Meenan kaltaisen ihmisen kanssa mutta eihän kaikki näy heti päällepäin.
Vähän jo säälitti Bob, kun Marlon läksytti sitä oikein kunnolla ja kielsi häntä olemaan yhteydessä Marlonin perheeseen. Bob kun oli aidosti järkyttynyt ja pahoillaan tapahtuneista.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jo säälitti Bob, kun Marlon läksytti sitä oikein kunnolla ja kielsi häntä olemaan yhteydessä Marlonin perheeseen. Bob kun oli aidosti järkyttynyt ja pahoillaan tapahtuneista.
Kyllä ne varmaan kohta sopii, ymmärrän Marlonin raivon, kun muut tuntuu vain vähättelevän tapahtunutta. Oikeasti iso asia ja April ressu pelkää, mitä vielä tulee tapahtumaan, kun häntä syytetään lavertelijaksi. Numero vaihtoon ja kannustusta, kuuntelemista Aprilille.
Toivottavasti April jätetään jo rauhaan. Suloinen tyttö. Näyttää oikeasti jo ihan kalvakalta ja pelokkaalta, pieni ressu.
Minusta Bob ottaa nyt liikaa omalle kontolleen tätä Cathyn kiusaamista. Ei mikään Bobin teko tai tekemättömyys oikeuta Cathyn tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 vuotiaat kaksistaan kotona? Jos, eivät ole erityislapsia niin mikä ettei? Ei toki päiväkausia voi olla mutta helposti silloin tällöin muutaman tunnin tai yhden yön. Varsinkin, kun heitä on kaksi.
Ainiin mä unohdin, että suomalaiset ovat lasten vihaaja kansaa. :D
Jacobillekaan ei kuulu muka isänsä naiset, vaikka saman katon alla asuisivat. Just, just.
Eipäs nyt liioitella. Jos, Cathyn ja veljensä eivät pärjää yksin tai kaksin hetkeäkään niin hehän tarvitsevat omaishoitajan tai laitos paikan. Ja Jakob voi muuttaa omilleen, jos ei faijan kanssa asuminen syystä tai toisesta kelpaa.
Jacob voisi muuttaa myös äidilleen kun hänkin asuu samassa kylässä. Olettaisin, että lääkärin kämpässä olisi tilaakin eikä siellä ainakaan asu ketään hyyryläisiä, joka on kovin yleistä Emmerdalessa. Itseäni ihmetyttää kun kylän väki tuntuu olevan kovin vähissä varoissa vaikka tuo kimppa-asuminen on niin yleistä.
Miksi ihmeessä Wendy kertoi Russille, että Harryn rahat ovat hänellä??!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Wendy kertoi Russille, että Harryn rahat ovat hänellä??!
No kun sai sillä lunastettua Russin vaikenemisen valehoitajuudestaan. Pösilö. Olis vaik luvannu 10 000€. Aimo summa sekin...
Missä se Bobi muka huutelee? Aina joko kahvilassa, pubissa tai Wendyllä. Harvalla vanhemmat noin lähellä töissä ja vapaalla.