Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vivin kauppa ja posti olivat kahvilan tiloissa. Viv ja lapset sekä Bob asuivat sen yläkerrassa. Sekin asunto on kokonaan unohdettu.
Davidin kauppa oli ennen Ericin antiikkikauppa.
Matt, Matty sama dorka kuitenkin.
No mutta. Rhonda Brenda, vähänks oli outo pätkä... ja sama tuttu polliisi
V*tuttaa tuo Wendy - jo sen naamakin.
Sama näyttelijä oli ihan p*ska jo Kotirintaman naiset -sarjassa. Semmonen nyhverö, joka näyttää ihan aina surkealta.
Vierailija kirjoitti:
No mutta. Rhonda Brenda, vähänks oli outo pätkä... ja sama tuttu polliisi
?
Huomasin, että vaikka monta jaksoa on jäänyt välistä niin ei haittaa. 90-luvulla haittasi.
Vierailija kirjoitti:
Sama näyttelijä oli ihan p*ska jo Kotirintaman naiset -sarjassa. Semmonen nyhverö, joka näyttää ihan aina surkealta.
OT: Tämä sarja jäi ihan kesken. Tuleekohan ollenkaan jatkoa?
Vierailija kirjoitti:
Sama, tuollainen vinkuva, mankuva ja anteeksipyytelevä asenne on ärsyttävä. Kuitenkin hän ihan itse on tehnyt asioita väärin. Emmerdalen poliisi on enemmän komediahahmo kuin vakavasti otettava virkamies.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Wendyn ainainen "anteeksi, että olen olemassa"-ilme. Siihen lisättynä kyyneleiset silmät ja piipittävä ääni. aargh.
mua nauratti koko Brendan ja Rhonan poliisikuvio. okei ketään ei saisi tönäistä mutta Brendaa ei tainnut pahemmin sattua joten miksi soittaa poliisille. eipä taida Hottenin poliisi olla mitenkään ylityöllistetty kun noin nopeasti tuli hakemaan Rhonan ihan kamarille kuulusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
mua nauratti koko Brendan ja Rhonan poliisikuvio. okei ketään ei saisi tönäistä mutta Brendaa ei tainnut pahemmin sattua joten miksi soittaa poliisille. eipä taida Hottenin poliisi olla mitenkään ylityöllistetty kun noin nopeasti tuli hakemaan Rhonan ihan kamarille kuulusteluihin.
Ihme, että kerkesi kotikäynnille yhden huitasun takia. Varsinkin, kun taitaa olla ainoa poliisi noilla main...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että kerkesi kotikäynnille yhden huitasun takia. Varsinkin, kun taitaa olla ainoa poliisi noilla main...
Ja kuunteli sitä torailua vaikka kuinka kauan ennenkuin Rhona meni autoon. Ei ollu kiirettä hällä.😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuunteli sitä torailua vaikka kuinka kauan ennenkuin Rhona meni autoon. Ei ollu kiirettä hällä.😄
Ei ollut ei.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vivin kauppa ja posti olivat kahvilan tiloissa. Viv ja lapset sekä Bob asuivat sen yläkerrassa. Sekin asunto on kokonaan unohdettu.
Davidin kauppa oli jossakin vaiheessa myös Kartanon tilapuoti, missä myytiin jotain paikallisia tuotteita, hilloja yms. Mut se ei ollut kauan.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että vaikka monta jaksoa on jäänyt välistä niin ei haittaa. 90-luvulla haittasi.
Joo tähän hömppään pääsee aina takaisin kärryille. Itselläkin ollut monta taukoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Davidin kauppa oli jossakin vaiheessa myös Kartanon tilapuoti, missä myytiin jotain paikallisia tuotteita, hilloja yms. Mut se ei ollut kauan.
Mitä noita nyt enää kelailemaan? Se on Davidin kauppa nyt ja ollut jo kauan.
Joo vic ja David ihan kiva pari
Ei ollut Russ ihan mikään penaalin terävin kynä. Ois nyt ottanut kassakaapin rahat ja juossut
Cathy (ja Heathkin) käy vähän sääliksi. April on isän pikku prinsessa, mikä toki ymmärrettävääkin on. Cathylla ja Heathilla taas on vain äitipuoli ja isä joka huitelee milloin missäkin ja antaa tyytyväisenä Brendan hoitaa lapsia. Aprilin surusta puhutaan paljon vaikka kaksosetkin ovat menettäneet äitinsä. Viv oli Emmen merkittävimpiä hahmoja joten yllättävän vähän hänestä puhutaan.
Ihan Vivin tavat ja tyyli kyllä tyttärellä on, loistava näyttelijä hän.
Joo. Oliko sama missä David pitää putiikkia vai missä oli? Kiitos vastauksesta.