Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
nyt loppu tänkin lukeminen ku ette malta olla kertomatta kiitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meenahan pohjustaa Vicin hukuttamista.
Se on hänen suunnitelmansa.
Se meinaa onnistua, mutta onneksi viime hetkellä Vic pelastuu.
No, seuraavaa uhria kohti.
Se on Andrea. Ja siinä Paholais-Meena onnistuu.
Sitten yrittää ainakin Vinnyä teilata...Meena jää kiinni vasta ensi vuoden alussa.
Pahin roolihahmo ikinä Emiksessä.Miks helvetissä et usko ettei täällä suurin osa halua kuulla sun paljastelujas! Jos joku on niin kärsimätön ettei malta katsoa ajallaan mitä tuleman pitää niin löytää kyllä googlettamalla juomarit netistä! Et kai sä kirjastakaan lue viimeistä lukua ennenaikojaan!?
Jos et halua keskustelua vuoden vanhoista jaksoista, niin pysy pois keskusteluista.
Et sä voi olettaa, että kirjatkin pysyy kertomattomina vielä vuoden julkaisunsa jälkeen.
Tämä sun kertomasi oli kylläkin tulevaa, ei vuoden vanhaa! Tietääkseni Meena ei ole vielä tappanut Andreaa eikä Victoriaa ja Vinnyäkään ole vielä yrittänyt tappaa! Pysy itse poissa jos on noin kova tarve päteä tiedoillasi tulevista tapahtumista!
Siis kuinka tyhmiä täällä pesii?
Vierailija kirjoitti:
nyt loppu tänkin lukeminen ku ette malta olla kertomatta kiitti
Sama täällä! Toi yks ei malta millään pitää mölyjä mahassaan, aina on pakko tulla tänne paljastelemaan kymmenistä kielloista huolimatta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten yrittää ainakin Vinnyä teilata...Meena jää kiinni vasta ensi vuoden alussa.
Pahin roolihahmo ikinä Emiksessä.Miks helvetissä et usko ettei täällä suurin osa halua kuulla sun paljastelujas! Jos joku on niin kärsimätön ettei malta katsoa ajallaan mitä tuleman pitää niin löytää kyllä googlettamalla juomarit netistä! Et kai sä kirjastakaan lue viimeistä lukua ennenaikojaan!?
Jos et halua keskustelua vuoden vanhoista jaksoista, niin pysy pois keskusteluista.
Et sä voi olettaa, että kirjatkin pysyy kertomattomina vielä vuoden julkaisunsa jälkeen.
Tämä sun kertomasi oli kylläkin tulevaa, ei vuoden vanhaa! Tietääkseni Meena ei ole vielä tappanut Andreaa eikä Victoriaa ja Vinnyäkään ole vielä yrittänyt tappaa! Pysy itse poissa jos on noin kova tarve päteä tiedoillasi tulevista tapahtumista!
Siis kuinka tyhmiä täällä pesii?
Sinähän tässä se tyhmä olet kun väität tulevia murhia vuoden vanhoiksi!!
Oi. Muistaakos kukaan, että tämä on hyvänmielen ketju? Asiallista keskustelua tapahtuneista juonenkäänteistä, sarjan Suomen ajassa.
Oi. Siis oli...
Vierailija kirjoitti:
Oi. Muistaakos kukaan, että tämä on hyvänmielen ketju? Asiallista keskustelua tapahtuneista juonenkäänteistä, sarjan Suomen ajassa.
Oi. Siis oli...
Ohitetaan vaan nuo riitelijät ja spoilaajat. Keskustellaan me muut Suomen ajassa olevista tai menneistä tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut jopa 100 vuotta sitten julkaistuja kirjoja, joitten juonta ei ole kerrottu etukäteen! Mitä järkeä olisi ostaa ja lukea kirjakaan, jonka juonen tietää alusta loppuun!
Niinpä. Joten ÄLÄ LUE spoilauksia täälläkään.
Mä olen onnistunut hyvin hyppäämään yli, ehkä te muutkin.
Tracy on vaan täydessä meikissä, vaikka romahtamisen partaalla??? Epäuskottavaa. Charity on hauska, ilmeikäs näyttelijä. Voi sitä ilmettä, kun kuuli Vanessan uudesta kumppanista. Varmaan saa suvulta kohta rikkeensä anteeksi ja voi palata kotiin.
Cain oli kans hauska kihlajaisissa, miksköhän ei Moira ollut paikalla bai tö vei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi. Siis oli...
Ohitetaan vaan nuo riitelijät ja spoilaajat. Keskustellaan me muut Suomen ajassa olevista tai menneistä tapahtumista.
Niinpä, nimenomaan SUOMEN ajassa! Tuo joka kertoo mukamas vuoden vanhoja asioita, hän elää Britannian aikataulussa. Joten EMME kaipaa Britannian nykyisiä eikä tuleviakaan tapahtumia!
Täälläkin sensuurimammat iskee ja määrittelee mitä saa sanoa ja mitä ei 🤭. Eli saa sanoa vain samaa mitä tekin. Hih.
Eihän se ole mitään keskustelua, ettei saa sanoa sarjasta mielipidettään.
Heti joku vetää herneen nokkaan ja ryntää avostelemaan ja paheksumaan eriävän mielipiteen ja näkemyksen kirjoittajaa.
Muistakaa ihmiset, että teidän näkemys on vain teidän oma, se ei ole yhtään oikeampi tai perustellumpi kuin muiden näkemys.
Te ette määrittele ettekä tuomitse muiden näkemyksiä ja mielipiteitä mistään ettekä myös tässtäkään sarjasta.
Olen seurannut sarjaa pitkään ja minua on alkanut kiusaamaan se että roolihahmot eivät koske toisiinsa mutakuin väkivalta tilanteissa.
Pariskunnat eivät edes koske toisiinsa saati sitten esim anna pusua kumppanille tai halaa, jutellaan 3m päästä. Corona oli ja meni.
Malttoi ne sentään siitä typerästä täysin virheellisestä maskin käytöstä luopua. Se oli ihan koomista kun ulkona oli maskit ja kun tultiin bubiin toiselle juttelemaan tettiin maski pois. Siis ihan nurinkurista.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kun tähänki ns tavis kokoperheen sarjaan on pesiytyny nämä kiintiö seksuaalivähemmistöt. Eikä siinä mitään jos on 1 hlö joskus vilahtanu jossain, mut nyt alkaa olla jo liikaa esillä. Joka jaksossa puidaan jotain homo..telu juttuja.
Miksi joka hel....n sarjassa. Ei tarvi tunkee niitä pervojuttuja katsojien naamalle, ne ketä toi genre kiinnostaa voi tirkistellä sitä jostain netin syövereistä.
P*rvojutut on kyl sun mielikuvituksessasi. Samanlaisia ihmissuhdeasioita, kuin hetskuillakin. Traffailee, ihastuu, pettyy jne. Ihan normi elämää kaikkialla. Minäkin, vanha ihminen tunnen jo kuusi lepakkoa, viisi homppelia, kolme transihmistä...näin äkkiseltään laskettuna. Ovat siis omassa elämänpiirissä. Itse ihan perus hetsku, näimisissa ja lapsia. Suuren osan näistä ihmisistä tuntenut jopa viosikymmeniä. Ei mikään uusi asia. Yhtään murhaajaa en tunne, enkä tiettävästi tavannut edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaukseni on, että Tracy kärsii babybluesista tai on loppu perhe-elämään, ei osaa, ei halua.. jättää vielä vauvan ja Nathanin kaksin.
Noin ahtaassa kämpässä uupuis kuka vaan. Eihän niillä ole edes telkkaria. Yläkerrassa on olevinaan jotkut makuupaikat.
Täällä ihmiset kyllästyneet Tracyn kipuiluun. Mutta jos kyse on babybluesista, hyvin se on kuvattu. Ei siitä viihdyttävää saa mitenkään ja voi ilmetä eri ihmisillä eri vähän eri tavoin. Tuo, miten hermo meni lapsen itkuun, ja lelut sai kyytiä, oli mielestäni todella kuvaavaa. Hän ei nyt tässä tapauksessa onneksi ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut jopa 100 vuotta sitten julkaistuja kirjoja, joitten juonta ei ole kerrottu etukäteen! Mitä järkeä olisi ostaa ja lukea kirjakaan, jonka juonen tietää alusta loppuun!
Hyvä yritys, mutta ei se niin mene. Pitää lujea, jotta tietäis, onko kyse spoilauksesta. Sitten se on myöhäistä. Helpointa olis, jos et vaan niitä kirjoita. En ymmärrä, mikä on se anti jonka kirjoittaja niistä saa. Joku tyhjiö elämässä, joka ei sit millään täyty.
Vierailija kirjoitti:
Tracy on vaan täydessä meikissä, vaikka romahtamisen partaalla??? Epäuskottavaa. Charity on hauska, ilmeikäs näyttelijä. Voi sitä ilmettä, kun kuuli Vanessan uudesta kumppanista. Varmaan saa suvulta kohta rikkeensä anteeksi ja voi palata kotiin.
Cain oli kans hauska kihlajaisissa, miksköhän ei Moira ollut paikalla bai tö vei?
Skumppalasi Cainilla oli outo. Ei mitenkään sovi hänelle😁
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin sensuurimammat iskee ja määrittelee mitä saa sanoa ja mitä ei 🤭. Eli saa sanoa vain samaa mitä tekin. Hih.
Eihän se ole mitään keskustelua, ettei saa sanoa sarjasta mielipidettään.
Heti joku vetää herneen nokkaan ja ryntää avostelemaan ja paheksumaan eriävän mielipiteen ja näkemyksen kirjoittajaa.Muistakaa ihmiset, että teidän näkemys on vain teidän oma, se ei ole yhtään oikeampi tai perustellumpi kuin muiden näkemys.
Te ette määrittele ettekä tuomitse muiden näkemyksiä ja mielipiteitä mistään ettekä myös tässtäkään sarjasta.
Mitähän mielipidettä on nyt paheksuttu? Sitä lähinnä, että joku väkisin niitä spoilauksia tänne laittaa. Nehän eivät ole näkemyksiä eikä mielipiteitä. Ne on vain ja ainoastaan kiusantekoa. Jos jonkun mielipide eroaa toisen mielipiteestä, ei sekään ole vielä paheksuntaa. Se on vain eri mielipide tai näkemys🤭
Vierailija kirjoitti:
Oli menossa töihin. Viikkasihan se pyykkiäkin samassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut sarjaa pitkään ja minua on alkanut kiusaamaan se että roolihahmot eivät koske toisiinsa mutakuin väkivalta tilanteissa.
Pariskunnat eivät edes koske toisiinsa saati sitten esim anna pusua kumppanille tai halaa, jutellaan 3m päästä. Corona oli ja meni.
Malttoi ne sentään siitä typerästä täysin virheellisestä maskin käytöstä luopua. Se oli ihan koomista kun ulkona oli maskit ja kun tultiin bubiin toiselle juttelemaan tettiin maski pois. Siis ihan nurinkurista.
Olisko ollut parempi tai kivempi, jos olisivat pitäneet maskit päällä koko ajan? Selvästi ohjelman tekijät halusivat ottaa korona-ajan huomioon ja muistuttaa maskeista, mutta näyttelijät eivät niitä tarvinneet keskenään näytellessä. Mieluummin näin päin kuin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys, mutta ei se niin mene. Pitää lujea, jotta tietäis, onko kyse spoilauksesta. Sitten se on myöhäistä. Helpointa olis, jos et vaan niitä kirjoita. En ymmärrä, mikä on se anti jonka kirjoittaja niistä saa. Joku tyhjiö elämässä, joka ei sit millään täyty.
Okei, sulla lienee lukijäiriö tms, että pahoittelut. Eihän silloin voi lukemistaan ymmärtää.
Mä en ole kirjoittanut yhtäkään spoilausta. Enkä kirjoita, kun en niitä tiedä.
Vai olisko kyse mielenterveydestä, kun noin kirjoittelet ja epäilet väärin. Vai sullako se elämättömän elämän tyhjiö on tyhjä, kun täytät sen tuulesta temmatuilla jutuilla..