Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites noi Ben ja Aaron? Jatkuukohan heidän onni?
Entäs Amy ja Matty?
Eikös Benistä tule yksi Meenan uhreista?
Älkää nyt hitossa yllyttäkö tuota paljasteluhullua!!!
Miten on yllytetty?
Siten että kyselette Meenan tulevista uhreista. Onhan tuo paljastelija jo muutamaan kertaan ne luetellut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Amy ja Matty?
Miten on yllytetty?
Siten että kyselette Meenan tulevista uhreista. Onhan tuo paljastelija jo muutamaan kertaan ne luetellut!
Täällä ei siis saa vastatata kysymyksiin ja se on sen vastaajan syy, jota vielä haukutaan hulluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Amy ja Matty?
Miten on yllytetty?
Täällä ei siis saa vastatata kysymyksiin ja se on sen vastaajan syy, jota vielä haukutaan hulluksi?
Tuo palsatahullu, oliko nyt pilkku-maisteri,., ,, HÄN provosoi ja itse vastailee, omiin viesteihinsä.
Hänen huvinsa on saada täällä , kirjoittavien kommentoijat kiistelemään tyhjästä.
Hän monesti siinä onnistuukin. Raukalla on näin pienet huvit, ,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Amy ja Matty?
Joo niin on kirjoiteltu, oliko nyt seuraavana ?
Vai oliko Andrea ? Onhan ne luettu ,täällä tosiaan moneen kertaan.
Ja se Vicin hukuttamis yritys..
Mut, jokatapauksessa Meena jyrää vielä ensi vuoden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Amy ja Matty?
Miten on yllytetty?
Tuo palsatahullu, oliko nyt pilkku-maisteri,., ,, HÄN provosoi ja itse vastailee, omiin viesteihinsä.
Hänen huvinsa on saada täällä , kirjoittavien kommentoijat kiistelemään tyhjästä.
Sulla alkaa mennä jo överiksi noiden luulojesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Amy ja Matty?
Miten on yllytetty?
Taidat olla itse se "pilkku-maisteri"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Amy ja Matty?
Miten on yllytetty?
Hän monesti siinä onnistuukin. Raukalla on näin pienet huvit, ,.Sulla alkaa mennä jo överiksi noiden luulojesi kanssa.
Tää aihe ketju on ihan OK.
Ei mua tuo yks riidan Kylväjä haittaa. Jätän hänet omaan mitättömään arvoonsa.
Pitäähän se se olla ahdistuksen purku keino kaikille.
Jollekin se on tämä aihe ketju.
En lue yleensä niitä "lainaa - ja vastaa kommenttiin" tosi pitkiä ketjuja koskaan.
Mua ei kiinnosta joku känkkäränkkä.
Keskitytään puhumaan Emmerdalesta niinkuin ennenkin. Täällä käy muutama vähämielinen joskus kommentoimassa ihan aiheen vierestä. Hypätään ne kommentit vaan yli eikä aleta jankkaamaan mistään heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän se se olla ahdistuksen purku keino kaikille.
Jollekin se on tämä aihe ketju.
En lue yleensä niitä "lainaa - ja vastaa kommenttiin" tosi pitkiä ketjuja koskaan.
Mua ei kiinnosta joku känkkäränkkä.
😄
Kyllähän Nicole yhden limanuljaska MacKenzien kesyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Amy ja Matty?
Miten on yllytetty?
Niin. Miten on yllytetty? Tarkoitin kysymykselläni onko palstalaisten mielestä ok pari Ben ja Aaron? Kun tuntuu salaisuuksia Benillä löytyvän aina lisää...
Nicolelle ei tällä hetkellä oo oikein kavaljeeria Emiksessä.
Mackenzie on liian nuori, huikentelevainen ja kaikin puolin luihu tyyppi. Ainut plussa on komeat kasvot, mutta kaikki muu vastenmielistä.
Karhu ehkä paremminkin, mutta taitaa olla jo liian iäkäs Nicolle.
Se Al ( ?) , hm.... Sehän flirttaili Chassinkin kanssa.
Mutta taitaa flirttailla jokaisen naisen kanssa ja haikailee yhä Priyan perään. Ja kyllä Jim ja Nicola ovat kuin luodut toisilleen. Jos Nico vähän hengailisi jonkun miehen kanssa , voisi Jim anella armoa päästä takaisin kotiin.
Ja varmaan tulee myös uusiakin hahmoja vielä loppuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Amy ja Matty?
Miten on yllytetty?
Niin. Miten on yllytetty? Tarkoitin kysymykselläni onko palstalaisten mielestä ok pari Ben ja Aaron? Kun tuntuu salaisuuksia Benillä löytyvän aina lisää...
En tarkoittanut sinua vaan tuota joka kysyi että eikös Benistä tulekin yksi Meenan uhreista. Sitä vaan meinasin että moni täällä ei halua kuulla etukäteen uhrilistaa, ja tuohan on kerrottukin jo moneen kertaan että Ben on yksi niistä.
No onpa mennyt mutkikkaaksi tämä ketju. Täynnä väärinkäsityksiä...
Tahtoisin, että palattaisi mukavaan, yhteiseen pohdintaan sarjan kuvioista. Kerrottaisi omia huomioita ja ihmettelyjä tapahtumista.
Netistä voi kuka tahansa tarkistaa faktat tai tulevat tapahtumat. Jos tahtoo. Tehköön niin.
Olis kiva, jos pikkuhiljaa alettais näyttää lapsia taas. Ovat muuttuneet varmaan paljon, tuskin tunnistais enää. Onko muuten Moses pysyvästi Rossin luona? Häntä ei edes mainita nykyään. Charityä kaipaan kans enemmän kuviin. On tosi nätti ja eloisa. Onko Will ja Kim virallisesti pari? Mulla jäänyt jotenkin huomaamatta. Silloin kerran Kim sanoi, että valitsee Willin.
Kai Will ja Kim on nyt pari. Ne kyllä jotenkin sopii toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kai Will ja Kim on nyt pari. Ne kyllä jotenkin sopii toisilleen.
Mun mielestä kanssa Kim ja Will sopii hyvin yhteen. Kummallakaan ei ole menneisyydessään ihan puhtaat jauhot pussissaan ja ulkoisestikin ovat ihan hyvä pari. Kemiaakin löytyy toisin kuin esimerkiksi Andrealla ja Charlesille.
Todellakin heidän lapsia soisi näkyvän edes vilaukselta !
Olen odottanut "kuin kuuta nousevaa " , nähdäkseni Davidin Theon, Chassin ja Paddyn Evan ja Vicin Harryn ! Siis nuo vauvelit ovat jo taaperoita !
Mutta en ole nähnyt heistä ketään, tosin en ihan joka ikistä jaksoa ole aina katsonutkaan, voi olla että meni minulta ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin heidän lapsia soisi näkyvän edes vilaukselta !
Olen odottanut "kuin kuuta nousevaa " , nähdäkseni Davidin Theon, Chassin ja Paddyn Evan ja Vicin Harryn ! Siis nuo vauvelit ovat jo taaperoita !
Mutta en ole nähnyt heistä ketään, tosin en ihan joka ikistä jaksoa ole aina katsonutkaan, voi olla että meni minulta ohitse.
Eipä ole oikein muita vauvoja näkynyt kuin Frankie jonkun kerran.
Miten on yllytetty?