Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Meena on huippu juonittelija. Tekee hirmutekoja, mutta osaa olla niin kiero, ettei kukaan ymmärrä epäillä häntä.
Jakob välillä jo haistoi Meenan kierouden. David ei myöskään ole aina yhtä mieltä Meenan kanssa. Ja vilkaisee vähän epäilevästi.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt joku!
Mikä on Moiran ja Cainin pojan nimi?
Heipä hei!
Sehän on Isaac, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt joku!
Isaac
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi nämä pienet Theo ja Harry sekä Eve. Moses ja Amba. olla koronan takia näkymättömissä kun ovat vielä pieniä lapsia. Leo vilahti ekaa kertaa pitkään aikaan tällä viikolla hän on varmaan riskiryhmää. Frankieta vilautetaan välillä juonen takia.
Eipä vähän isompiakaan kaikkia näytetä. Carl vilahtelee mutta Angel ja Elliot ei. Dotty, Arthur ja Archie ei myöskään näy koskaan. Millietä näkyy kanssa kun juoni niin vaatii.
Musta on kiva jos Aprilille, Cathylle ja Heathille kehitetään joku oma juonikuvio.
Unohdinkohan jonkun ihan kokonaan.
Unohdit Kylen ja mikäs se onkaan Cainin ja Moiran pojan nimi???
kiitos arvasin että joku/jotkut puuttuu Kyle ja Iisac no eipä heitäkään olla nähty Isaacia varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt joku!
Heipä hei!
Sehän on Isaac, ole hyvä.
Kiitti ! En todellakaan ois muistanut ... Vaikka mietin pääni puhki ... Ei pienintäkään muistikuvaa nimestä.
Mutta ei tuota Isaacin nimeä oo aikapäiviin mainittu ohjelmassa.
Eniten mua huvittaa Dawnin poika joka on jatkuvasti yökylässä. Kellä muka? Just saapunut äitinsä luo ja on aika pienikin vielä.
Ajatella, että Faith on vain kaksi vuotta Satu Silvoa vanhempi. Faith on vanhan näköinen nainen niinkuin täällä jo aiemmin todettiin. Brenda on vanhempi Faithia vaikka sekin voisi olla toiste päin. Onkohan hänellä ollut joskus päihdeongelmaa ja tupakoiko?
Iltalehdessä luki että Sam Gannon, Emmerdale-näyttelijä, on kuollut. Kuka muistaa hänen roolihahmonsa? Mä en kyllä saa päähäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faithin näyttelijä on kyllä ainakin kymmenen vuotta ikäänsä (s.1960) vanhemman näköinen. Ihan hyvännäköinen nainen mutta tosiaan voisi olla jo päälle 70-vuotias.
Minäkin olen yllättynyt, että Faihin esittäjä on oikeesti vasta 62 v !
Luulin häntä noin 70 - 75 vuotiaaksi.
Me jokainen vanhenemme omaan tahtiimme.
Googlasin näyttelijän eikä hän siviilissä näytä noin vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä luki että Sam Gannon, Emmerdale-näyttelijä, on kuollut. Kuka muistaa hänen roolihahmonsa? Mä en kyllä saa päähäni.
Näytellyt Keviä, mutta mäkään en nyt saa tuota päähäni että mikä hahmo Kev oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytellyt Keviä, mutta mäkään en nyt saa tuota päähäni että mikä hahmo Kev oli?
Sama. Ei oikein tullut selvyyttä vaikka netistäkin googlasin.
Vierailija kirjoitti:
Mandyn poikapuoli? Kuvassa kuitenkin ihan erinäköinen kuin sarjassa.
Oli kyl aivan vieraan näköinen tuo Sam Gannon. Katsonut emmeä jo iäisyyden enkä kyllä muista yhtään tuota hahmoa. Ilmeisesti joku pieni sivurooli ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että Faith on vain kaksi vuotta Satu Silvoa vanhempi. Faith on vanhan näköinen nainen niinkuin täällä jo aiemmin todettiin. Brenda on vanhempi Faithia vaikka sekin voisi olla toiste päin. Onkohan hänellä ollut joskus päihdeongelmaa ja tupakoiko?
Ohhoh, siis mä oon koko ajan pitänyt Brendan näyttelijää paljon nuorempana kuin Faithin! Aiemmin kun puhuttiin että vanhukset kolmistaan hassuttelivat niin ajattelin vielä että paitsi että Brenda ei ole vanhus... Siitä huolimatta onhan Faith ihan simpsakka nainen..
Vierailija kirjoitti:
Oli kyl aivan vieraan näköinen tuo Sam Gannon. Katsonut emmeä jo iäisyyden enkä kyllä muista yhtään tuota hahmoa. Ilmeisesti joku pieni sivurooli ollut.
Katoin ihan samaa, ei yhtään tuttu siis! Eihän siitä voi edes kauaa olla kun näyttelijä oli vain 31 vuotias kuollessaan! Liekö näytellyt niin nuorta hahmoa että on ulkonäkö muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mandyn poikapuoli? Kuvassa kuitenkin ihan erinäköinen kuin sarjassa.
Vinnyn näyttelijä on Bradley Johnson.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vieraillut jossain pikkuroolissa ja sitten saatu klikkiotsikko tuolla Emmerdalen näyttelijä -jutulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vieraillut jossain pikkuroolissa ja sitten saatu klikkiotsikko tuolla Emmerdalen näyttelijä -jutulla.
NO JUST!!! Niin aina!
google antoi vastaukseksi Charityn valmentajaa(coachman) 2 jaksossa.
nämä otsikot on aina samanlaisia Anne Hechen onnettomuus uutisoitiin otsikolla ellen degenerasin ex. Eivät ole olleet yhdessä tällä vuosituhannella.
Mäkään en olis uskonut että Brenda on Faithia vanhempi. Luonnollisuus siis kannattaa.
Hei nyt joku!