Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Meena muistuttaa ulkonäöltään tosi paljon Sara Forsbergia.
Meena on kyllä puistattava tyyppi, mutta pitäähän joka sarjassa aina olla joku tuollainen.
Tuo särmää ja jännitystä elämään😁
Vierailija kirjoitti:
Ja hopissako ei muka ole valvontakameroita kun noin vaan Meena nappas Pride rahat.
En minäkään laittaisi tuollaiseen paikkaan kameroita. Päivän aikana käy tyyliin 2 asiakasta. Enemmän työntekijöitä kuin asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pari jaksoa jäänyt välistä. Mistä Frankie-vauvalle on tullut tuo jälki toiseen poskeen?
Äitinsä raapas. Vahingossa.
Kiitos sulle vastauksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko pitää spoilaukset pois tästä ketjusta, kiitos!
Jospa itse menisit pois.
Miten tää voi olla noin vaikeaa? ÄLÄ kerro täällä, vaikka tietäisit. ÄLÄ! Perusta juonipaljastuketju erikseen.[/quote
Noilla paljastelijoilla on jotain pätemisentarvetta kun haluaavat näyttää että minäpäs tiedän, eräänlaista kiusantekoa tuo koska meistä suurin osa EI halua tietää. Onko se niin vaikea ymmärtää että netistä löytyy juonipaljastukset ketä kiinnostaa kattokoon sieltä.
Me halutaan lukea vaan mielipiteitä ja kommentteja, paska juttu kun yhtäkkiä tuleekin vastaan spoilaus. Ruvetaan jatkossa poistattamaan kaikki ne kommentit missä on paljastus!
Vierailija kirjoitti:
Meena muistuttaa ulkonäöltään tosi paljon Sara Forsbergia.
Meena on kyllä puistattava tyyppi, mutta pitäähän joka sarjassa aina olla joku tuollainen.
Tuo särmää ja jännitystä elämään😁
En itse kyllä löydä Sara Forsbergia Meenasta mutta puistattavuudesta olen kyllä samaa mieltä. Lisäksi tosi ärsyttävä.
Kyllä minusta tänne voi laittaa tulevia tapahtumia, ei haittaa. Itse en mitään juutuuppeja viitsi katsoa, vain suomen tv:tä. Se tieto, että meenasta tulee sarjamurhaaja, ei pilannut omaa katselu nautintoani. Nykyihmiset pahoittavat mielensä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta tänne voi laittaa tulevia tapahtumia, ei haittaa. Itse en mitään juutuuppeja viitsi katsoa, vain suomen tv:tä. Se tieto, että meenasta tulee sarjamurhaaja, ei pilannut omaa katselu nautintoani. Nykyihmiset pahoittavat mielensä kaikesta.
Aiemmin katsoin Meenaa, siinäpä kaunis nainen, nyt haen joka lauseesta merkkejä murhaajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin katsoin Meenaa, siinäpä kaunis nainen, nyt haen joka lauseesta merkkejä murhaajasta.
Minua kyllä suututtaa kun joku paljasti Meenasta tulevan murhaajan. En todellakaan olisi halunnut tietää! Joten eikö olisi selvempää laittaa eri ketjuun paljastukset niin kukaan ei vahingossa joudu kuulemaan tulevia. Ja helposti löytää se joka haluaa. Eihän kirjankaan lukija mene loppusivuille katsomaan miten kirja päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä suututtaa kun joku paljasti Meenasta tulevan murhaajan. En todellakaan olisi halunnut tietää! Joten eikö olisi selvempää laittaa eri ketjuun paljastukset niin kukaan ei vahingossa joudu kuulemaan tulevia. Ja helposti löytää se joka haluaa. Eihän kirjankaan lukija mene loppusivuille katsomaan miten kirja päättyy.
Näin just. En ymmärrä, miksi tää on toisille vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just. En ymmärrä, miksi tää on toisille vaikea ymmärtää.
Niinpä! Tai sit on vaan niin sairas mieli tai lapsellinen joka nauttii kun saa tehdä kiusaa! Meitä lienee enemmistö jotka haluavat nauttia jännityksestä mitä tulee tapahtumaan.
Taas seurataan psykopaatin ( Meenan ) tekemisiä varmaan tämän vuoden loppuun..... Täys susi 🐺, ihmisen muodossa.
Minusta vaan tuntuu että Liv tuli sittenkin raskaaksi seillä asuntovaunu keikallaan.
Se fiilis vaan jäi. No, ehkä olen taas 😂 väärässä.
Liam ja Leyla on paras pari tänä vuonna Emiksessä.
Jännitti kyllä että saavatko sanottua "tahdon".
Ja Dawn ja Bill toiset söpöläiset.
Tietysti Charles pappi ja Andrea, mutta sehän ei käy Meenalle ollenkaan.
Bella on häippässyt johonkin , tai hänestä ei oo mitään uutta sanottavaa.
Myös Vic on kiva, hän sopisi hyvin Davidin kanssa.
Tuli mieleen, että onkohan Faithilla luusyöpä? Tuntee kovia kipuja lonkan ja selän seudulla. Ja hänellä on ollut aiemminkin syöpä (en muista onko sitä ennen kerrottu)?
"Kivan" väärinkäsityksen Chas ja Cain saivat, kun marssivat Livin luo. Luulivat Faithin olevan ihan lärvit.
Vierailija kirjoitti:
Taas seurataan psykopaatin ( Meenan ) tekemisiä varmaan tämän vuoden loppuun..... Täys susi 🐺, ihmisen muodossa.
Minusta vaan tuntuu että Liv tuli sittenkin raskaaksi seillä asuntovaunu keikallaan.
Se fiilis vaan jäi. No, ehkä olen taas 😂 väärässä.Liam ja Leyla on paras pari tänä vuonna Emiksessä.
Jännitti kyllä että saavatko sanottua "tahdon".Ja Dawn ja Bill toiset söpöläiset.
Tietysti Charles pappi ja Andrea, mutta sehän ei käy Meenalle ollenkaan.
Bella on häippässyt johonkin , tai hänestä ei oo mitään uutta sanottavaa.
Myös Vic on kiva, hän sopisi hyvin Davidin kanssa.
Dawnista ei kyllä mitään söpöläisfiilistä saa. Se on aina masentunut, ahdistunut, vihainen tai kaikkia näitä samaan aikaan.
Meena oli tosi seksikäs lyhyessä hameessa ja polvisukissa.
Ottakaa naiset mallia!
Siis normaalipainoiset!
Vierailija kirjoitti:
Meena oli tosi seksikäs lyhyessä hameessa ja polvisukissa.
Ottakaa naiset mallia!
Siis normaalipainoiset!
David oli tosi seksikäs college asussa.
Ottakaa miehet mallia!
Siis normaalipainoiset!
Johan tuollakin MTV:n sivuilla kerrotaan näköjään suoraan , että ensi viikolla on ensimmäinen uhri Meenan käsissä...😰...
Ihmetyttää miten tuohon katselu aikaan näytetään tuollaisia hirveyksiä ?
Nuo on yö ohjelmien tapahtumia !
Yäk.
Muunkinlaisia juonikuvioita olisi käsikirjoittaja voinut keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että onkohan Faithilla luusyöpä? Tuntee kovia kipuja lonkan ja selän seudulla. Ja hänellä on ollut aiemminkin syöpä (en muista onko sitä ennen kerrottu)?
"Kivan" väärinkäsityksen Chas ja Cain saivat, kun marssivat Livin luo. Luulivat Faithin olevan ihan lärvit.
Minusta oli Rintasyöpä. Sopis hyvin kuvaan että tuli takaisin koska on sairas.
Minustakin David ja Victoria sopisi hyvin yhteen. Saisi Theo ja Harrykin seuraa toisistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kivan" väärinkäsityksen Chas ja Cain saivat, kun marssivat Livin luo. Luulivat Faithin olevan ihan lärvit.Minusta oli Rintasyöpä. Sopis hyvin kuvaan että tuli takaisin koska on sairas.
Minustakin David ja Victoria sopisi hyvin yhteen. Saisi Theo ja Harrykin seuraa toisistaan
Hei, niinpä olikin, kiitos. Hänhän ujosteli rintojen poistoarpiaan (ymmärrettävää), kun oli aikoinaan lähentymässä Ericin kanssa sänkykuvioihin.
Joo, ja jos joku tulevaisuuteen kurkistelija(spoilaaja) voisi kertoa, miten marlonin tyttären, aprillin, käy elämässä? Se on ollut mukava seurattava ja todella hyvä näyttelijä. Millaisen koulutuksen hankkii, löytääkö hyvän työpaikan. Onnistuuko perustamaan perheen, löytämään mukavan elämän kumppanin, lasten ja lasten lasten määrä yms. Olisi kiva tietää. Samoin se, elääkö cain vanhaksi, kuitenkin rikollinen elämä taustalla. Ei olisi enää tarpeen seurata joka ilta tätä samaa saippuaa, kun joku nyt paljastaisi miten tämä kaikki loppuu.
Ne oli rikottu