Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Kun Matty sanoi Meenalle, että David ja Jacob ovat erottamattomat, Meenalle tuli joku ilme. Meena varmaan aloittaa jonkun juonittelun erottaakseen Davidin ja Jacobin toisistaan.
koira kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei mikä vässykkä tuo David. Ei halua muuttaa yhteen naisystävänsä kanssa, mutta ei uskalla sitä sanoa. Tuo ei tule päättymään hyvin.
Meenahan onkin sarjamurhaaja että ei siinä oikein mikään voikkaan hyvin mennä. Olis jännä nähä joskus kunnon pahikset Kim ja Meena ottamassa yhteen.
Ja Steph siihen kolmanneksi jos vaan palaisi.
Tykkäsin tuosta kohtauksesta, jossa Will tunnusti rakkautensa Kimille. Mutta miksi Dawn aina luulee voivansa määrätä kenen kanssa isänsä ei saa olla?
Missä muuten se Harriet on nykyään? En muista nähneeni sen jälkeen kun Dawn löysi hänet Willin kellarista.
Vierailija kirjoitti:
Missä muuten se Harriet on nykyään? En muista nähneeni sen jälkeen kun Dawn löysi hänet Willin kellarista.
Löysi rauhallisemman kellarin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin tuosta kohtauksesta, jossa Will tunnusti rakkautensa Kimille. Mutta miksi Dawn aina luulee voivansa määrätä kenen kanssa isänsä ei saa olla?
Mä pidin kanssa siitä Willin ja Kimin kohtauksesta. Will hymyili niin helpottuneena ja onnellisen näköisenä, kun viileä Kim sai sanottua: "haluan sinut".
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias laittaa 4 TONNIA kihlasormukseen? Hulluko se poika on?
No, ihan täys kahelihan se on nykyään. Muutenkin järjetöntä kosia tyttöä kenen kanssa ollut jotain pientä sutinaa aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko pitää spoilaukset pois tästä ketjusta, kiitos!
Jospa itse menisit pois.
Miten tää voi olla noin vaikeaa? ÄLÄ kerro täällä, vaikka tietäisit. ÄLÄ! Perusta juonipaljastuketju erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta saa kyllä spoilata, en minä kuitenkaan muista niitä enää, kun Emmeä katson.
Eikä mua haittaisi, vaikka muistaisinkin.
Mutta meitä muita haittaa. Spoilereita varten eri ketju. Niin yksinkertaista. Miksi pakko pilata muiden ilo tässä ketjussa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän ovat Will ja Jamie myrkyttähän pääepäillyt... Ja myös Gabby.
Sehän vois olla kuka muu tahansa, mutta eihän muilla ole jatkuvaa sisäänpääsyä "viinapisteeseen" 🤭.
Kun myrkkyä on kylvetty jo varmaan pari kuukautta.
Säännöllisesti.
Onko tällä Alilla sitten avoimet ovet Kartanoon ?
Sekin niin luihu ukko 😂... Niinpä Ali ?
Vähissä on se porukka joka sinne pääsee.
Lydia se ei tietenkään ole.
Andrea käy tosi harvoin siellä.
Se vois olla myös Harriet pappi, mutta hänellä ei ole pääsyä sisälle.
Aika arpapeliä :)
Pitäskö ruveta vetoa lyömään 🤭
Jännäks mennee, samoin tuon Meenan touhu...
Miusta on kyllä kiva välillä saada vähän juonipaljastuksia tietää... Ei minua haittaa jos vähän niitä joku paljastaa, .. helpottaa heti 🤣.Ei minuakaan haittaa, vaikka paljastetaan jotain. En ota tätä niin vakavasti. Jos ei halua tietää liikaa etukäteen, ei lueskele täältä mitään.
Mutta sitten jää pois myös moni muu, jotka haluaisivat tätä palstaa lukea ja kirjoittaa. Vain siksi, että joku haluaa väkisin olla ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat voisivat repäistä sellaisen twistin, että Kimiä myrkyttävät samaan aikaan Will, Jamie, Dawn, Al ja Gabby. Koko porukka vielä vankilaan samalla ovenavauksella, kiitos.
Willhän kuolee Meenan viimeisenä uhrina.
Will on edelleen elossa ja sarjassa. Kartanon jutut ovat kyllä kiinnostavimpia kuin monet muut. Gabby on ok. Lähes kaikki halot ovat joskus ärsyttäviä. En voi katsoa enkä kuunnella Menaa. Piiiitkiå yksin höpötyksiä. Sarja muutunut ikäväksi.
Palsta poliisi aina kimpussa. Onkohan joku teini? Ottaa liian vakavasti sarjaan. Ei hyvä piirre.
Oon ppoliisi. Teini. 57v. teini😅
Mietin tuota Liviä..... Onkos se nyt yhtään missään opiskelemassa ? Ei näytä ainakaan olevan missään muualla kuin kotonaan tai kylän raitilla.
Tuli mieleen, että Liv harrasti ensimmäistä kertaa seksiä sen pojan kanssa joka asuu äitinsä asuntovaunun naapurissa, niin.....kerrankin sitä on tultu raskaaksi eka kerrasta !
Varsinkin kun he olivat umpikännissä !
Saapi nyt nähdä... Siinähän olisi Luvulle pakollinen raitistuminen !
Mitenhän Lydialla on aikaa hoitaa omien töidensä lisäksi myös Frankie-vauva? Tracy menee majataloon siivoamaan ilman vauvaansa samalla kun Lydia menee Kartanoon siivoamaan Tracyn vauvan kanssa? Vai onko Lydian työ vain osa-aikaista ja eri aikaan kuin Tracyn työ? Vaikea uskoa, että Lydia tekisi vain osa-aikatyötä kun on se Paulin jättämä velka, vai miten sille kävi?
Meenalla on hullun kiilto silmissä ...
Pelottava ihminen.
Ainahan Emikseen tulee hirviö silloin tällöin.
Se yks Moiran kanssa sillalla tappeleva muija ( Moiran miehen veljen vaimo ) oli kuukausi kaupalla Emiksen kauhu ,ennenkuin lähti sarjasta.
Kim alkaa olla vähän siedettävämpi nykyään .
Joo. Söötti ilme viileällä Kimillä, kun valitsi Willin. Hetken oli suojamuuri alhaalla ja näytti alttiilta ja herkältä💕.
Liv raskaana? Onko multa jääny joku huomaamatta? Jotkuthan oli sitä mieltä, että juipin kysymys: oliko eka kerta, liittyi epilepsiaan. Mä kyl ymmärsin, et seksiin...
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuota Liviä..... Onkos se nyt yhtään missään opiskelemassa ? Ei näytä ainakaan olevan missään muualla kuin kotonaan tai kylän raitilla.
Tuli mieleen, että Liv harrasti ensimmäistä kertaa seksiä sen pojan kanssa joka asuu äitinsä asuntovaunun naapurissa, niin.....kerrankin sitä on tultu raskaaksi eka kerrasta !
Varsinkin kun he olivat umpikännissä !
Saapi nyt nähdä... Siinähän olisi Luvulle pakollinen raitistuminen !
Jäi vähän epäselväksi harrastiko ne edes seksiä? Epilepsiakohtauksen Liv ainakin sen pojan nähden sai. Livistä puheen ollen, kyllähän se "kokeneena" kirkkaiden juojana huomaisi, jos viinaa olisi vedellä laimennettu. Tai sitten Faith laimentaa hyvin, hyvin vähän kerrallaan ja silloinhan Liv ei vierotu vielä pitkään aikaan.
Kimin ja Jamien kuvio oli huono. Kim kosti oman huumaamisensa verisesti, mutta itse huumasi Dawnin, ei ongelmaa. Kim kerjäsi tuota tympeällä ja ilkeällä käytöksellään, ei ole oikein, mutta en näe Jamieta äitiään kummempana roistona.
Palkkaa vielä näyttelijät! Huhhuh.
Emmerdale on välillä niin.. sanoisinko yllättävä.
Toisaalta uskoin ensin, että Kim oli kuollut, ennenkuin hän ilmestyi elävänä Kartanoon.
jaakopin tukkamuoti se vaan elää omaa elämäänsä, vuosia jo miettiny kuinka monta tuntia sen föönaamiseen menee
Vierailija kirjoitti:
jaakopin tukkamuoti se vaan elää omaa elämäänsä, vuosia jo miettiny kuinka monta tuntia sen föönaamiseen menee
Enempi olen nykyään huolissaan mitä sen tukan alla tapahtuu. Tuntuu nuori mies olevan jotenkin pihalla nykyään.
Ja hopissako ei muka ole valvontakameroita kun noin vaan Meena nappas Pride rahat.
18-vuotias laittaa 4 TONNIA kihlasormukseen? Hulluko se poika on?