Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vinny on kyllä nykyään ärsyttävyydessään omaa luokkaansa.
Alan tykätä Kimistä, tollaset menestyneet viinan ja tupakanpolttamat kasaritukkakieroilijat on harvassa :D
Hauska sarja tämä Emmerdale, siihen haalitaan kaamean näköisiä mörköjä sekä miehiä että naisia. Tämä Wiil ja se joka jäi latoon ja sekin joka pistettiin päviltä. Onko Chas jo liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Hauska sarja tämä Emmerdale, siihen haalitaan kaamean näköisiä mörköjä sekä miehiä että naisia. Tämä Wiil ja se joka jäi latoon ja sekin joka pistettiin päviltä. Onko Chas jo liian laiha.
Chasin tikkujalat on pistänyt omaankin silmään. Ei näytä oikein hyvältä vanhenevalla ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Alan tykätä Kimistä, tollaset menestyneet viinan ja tupakanpolttamat kasaritukkakieroilijat on harvassa :D
Kimiä näyttelevä nainen on myöskin paras näyttelijä sarjassa.
Aivan omissa sfääreissään👍😊
Mä olen aina tykännyt hänestä.
Minusta olisi hauskaa, jos paljastuisi että myrkyttäjiä on useita jotka toisistaan tietämättä sattuvat myrkyttämään Kimiä yhtä aikaa.
Mä olen alkanut tykätä Amystä. On pirteä. Poikaansa ei pal näytetä...
Kyllähän tuo selviää, Kimillä on valvontakamera. Senkun katselee puhelimestaan.
Selvimmät motiivit Kimin myrkyttämiseen olisi Gabbyllä ja Willillä. Gabbyllä se että pääsee varastamaan Kimin rahoja. Willillä taas kosto siitä kun aiemmin Kim myrkytti Dawnin juoman, jonka sattuikin juomaan Will.
Mutta usein sarjoissa syylliseksi paljastuu jokin yllättävä henkilö, ja oikeastaan toivon nytkin yllätystä. En pahastuisi, jos vaikka Joe Tate olisi tehnyt yllätyspaluun ja samalla myrkyttäisi Kimiä kostoksi siitä, että Kim hääti ja määräsi Grahamin tappamaan Joen.
Vinny oli niin saamaton nahjus kun isästään oli kysymys, mutta nyt kun on Liville vihainen niin johan on päättäväinen ja uhkuu vihaa. Jotenkin vaan outoo että miten sitä kiukkua nyt niin löytyy. Kai nyt pitäis tajuta että eihän hento Liv olis millään jaksanut eikä ehtinyt ensin vääntää palkkia pois päältä ja sit vetää painavan miehenkörilään. Itsekin oli hengenvaarassa eikä aikaa tuhlattavaksi.
Gabby se taas pelasti nahkansa, välillä pistää vihaks kattoo noin ärsyttäviä tyyppejä että ei jaksais edes kattoo mutta pakkohan se on kun on niin paljon hyvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Selvimmät motiivit Kimin myrkyttämiseen olisi Gabbyllä ja Willillä. Gabbyllä se että pääsee varastamaan Kimin rahoja. Willillä taas kosto siitä kun aiemmin Kim myrkytti Dawnin juoman, jonka sattuikin juomaan Will.
Mutta usein sarjoissa syylliseksi paljastuu jokin yllättävä henkilö, ja oikeastaan toivon nytkin yllätystä. En pahastuisi, jos vaikka Joe Tate olisi tehnyt yllätyspaluun ja samalla myrkyttäisi Kimiä kostoksi siitä, että Kim hääti ja määräsi Grahamin tappamaan Joen.
Ai niin, voisi olla että Joe Tate palaa, koska Kim muisteli talon historiaa, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimiä näyttelevä nainen on myöskin paras näyttelijä sarjassa.
Aivan omissa sfääreissään👍😊
Mä olen aina tykännyt hänestä.
Sopii osaansa, on kyllä oikeesti ryyppäävän näköinen nainen nykyään. Aikanaan tosi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, voisi olla että Joe Tate palaa, koska Kim muisteli talon historiaa, kuka tietää.
Niinkö että Joe heräisi kuolleista?! No voihan niitä ihmeitä tapahtua varsinkin fiktiosarjoissa...
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen ihmetellyt, että ollaan rikkaita ja on valvontakamerat, mutta niitä katsotaan vain silloin, kun on jotain pientä tekeillä.
Kyllä helpotti nähdä, että Kim ottikin korkkaamattoman vesipullon eikä drinksua. Sitä vaan jäin miettimään että hoksasiko oikeasti, että karahvissa voisi tosiaan olla myrkytettyä juomaa. Vai oliko se vaan sitä kun lääkäri kysyi alkoholinkäytöstä.
Kartanossa on juomapuoli aina kunnossa. Kenen vastuulla on pitää huolta tästä?? Ei tietenkään ruudussa näytetä mitään tonicpullojen kantamista, mutta silti tuo on outoa. Itsekö nuo rikkaat raahaa viinansa kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen ihmetellyt, että ollaan rikkaita ja on valvontakamerat, mutta niitä katsotaan vain silloin, kun on jotain pientä tekeillä.
Kyllä helpotti nähdä, että Kim ottikin korkkaamattoman vesipullon eikä drinksua. Sitä vaan jäin miettimään että hoksasiko oikeasti, että karahvissa voisi tosiaan olla myrkytettyä juomaa. Vai oliko se vaan sitä kun lääkäri kysyi alkoholinkäytöstä.
Kartanossa on juomapuoli aina kunnossa. Kenen vastuulla on pitää huolta tästä?? Ei tietenkään ruudussa näytetä mitään tonicpullojen kantamista, mutta silti tuo on outoa. Itsekö nuo rikkaat raahaa viinansa kotiin?
Niin ja kuka siellä kokkaa, kun Kim nyt ihan itse teki voileipiä! Varmaan käyvät "ulkona" syömässä kun ei niitä näe koskaan kotona ruokapöydän ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö että Joe heräisi kuolleista?! No voihan niitä ihmeitä tapahtua varsinkin fiktiosarjoissa...
Jossakin välissähän selvisi, että Joe onkin elossa. Kim ihmetteli kuka nostaa rahaa firman tililtä ja sitten sai valvontakameran kuvaa Joen elossa nostamasta rahaa Monacossa tms. Cain taisi sitten antaa Grahamille turpaan, koska Graham antoi Cainin uskoa että Cain tappoi Joen, vaikka Graham tiesi koko ajan Joen olevan elossa.
Mä haluaisin et Graham palais eloon. Siinä soppa, kun Rhona onkin Marlonin kaa.
Jännä tosiaan, kun kartanossa ei oo "sisäkköä" tms laittamassa ruokaa ja petaamassa ym. Lydia vaan siivoomassa. Uskosin et Graham aikoinaan osti viinat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin välissähän selvisi, että Joe onkin elossa. Kim ihmetteli kuka nostaa rahaa firman tililtä ja sitten sai valvontakameran kuvaa Joen elossa nostamasta rahaa Monacossa tms. Cain taisi sitten antaa Grahamille turpaan, koska Graham antoi Cainin uskoa että Cain tappoi Joen, vaikka Graham tiesi koko ajan Joen olevan elossa.
No niinhän se olikin, en muistanut sitä... hyvä tää palsta kun täällä aina joku muistaa paremmin kun ei kaikki asiat niin jää mieleen...
No tietääkö Debbie et Joe elossa? Tää kuvio mulla näkemättä. Onneks on AV ja Vauva💕
Vierailija kirjoitti:
No tietääkö Debbie et Joe elossa? Tää kuvio mulla näkemättä. Onneks on AV ja Vauva💕
Niin muuten, hyvä kysymys! Kuka muistaa???
Kim tietää jotakin mikä liittyy lääkärituloksiin. Ei vaan kerro muille vielä. Luulen että tietää että joku myrkyttää häntä. Haluaa pitää Willin Jamien ja Dawnin kanssa hyvää pataa. Will ei oo myrkyttäjä.