Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
mä käsitin että auttelee siellä manitaan välillä myös Moiran tilan puheissa. Olisiko Natella varaa maksaa ihan palkkaa tuskin?
Vierailija kirjoitti:
Kartanon rikkaat elää kyllä tosi vaatimattomasti. Kuppia kallistetaan vähän väliä, mutta auton rattiin on hypättävä itse. Kotiintullessa takki heitetään keittiön tuolin nojalle (yök) ja siihen se jää. Asutaan koko perhe samassa kämpässä vaikka ei tulla toimeen ja otetaan sinne vielä jämäteini, joka tuli yhden yön jutusta raskaaksi. Vaatteet on samoja vanhoja rytkyjä, paitsi Gabbylla.
Tätä mäkin oon usein ajatellut kun ovat edistyksellisessä sivistysvaltiossa, niin moni käytännön asia on takapajulaa. Esim. juuri tuo että ei ole takkinaulakoita, puhumattakaan että olisi tuulikaappi tai eteinen jossa vähintään naulakko tai jopa takkikaappi kuten minunkin vuokrayksiössä. Heillä on kuitenkin perheessä useita ihmisiä ja kaikilla useampi takki eri vuodenaikoihin. Missä niitä säilyttävät kun tuolille aina heitetään takit?!
Toinen asia mikä meillä paremmin on se astiankuivauskaappi, he laittavat tiskit vaahtovesineen huuhtomatta valumaan ritilään tiskipöydälle.
Miten ihmeessä se Bernice (kohtalokkain seurauksin) pääsi pamahtamaan kartanoon sisälle, kun Kim on viimein oikeinkin huolellisesti lukinnut sitä ulko-ovea? Ja mitenkähän Bernicen ylipäätään käy?
Mikä sille Kimille yhtäkkiä tuli?! Ensin se on ihan rauhallinen ja viileä oma itsensä lähes ja yhtäkkiä vainoharhaisena lukitsee ovia ja selittää jotain että mitä Lydialle kävi, hän voi olla seuraava?! Menikö mulla jotain ohi. ':D Toinen mitä ihmettelen on että mitä se Ben nyt pyörii koko ajan Aronin kanssa?? Missä välissä niiden välit lämpeni? Nyt yhdessä huolehtivat Livistä ja jakavat kokemuksiaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos Livin isä kuollut vai vankilassa???
Eikös se tappanut itsensä kun olisi joutunut vastaamaan siitä mitä teki Aaronille.
Osaako joku kertoa mikä sillä Tracyn vauvalla oli tänään? meni se ohi enkä jaksais koko jaksoa kelata katsomosta
Tracy kertoi paniikissa, että vauvalla ihottumaa, jota hoiti jollakin voiteella. Minulle tuli tunne, että Tracy on uupunuut kaikesta, tai lapselle jotain vakavampaa. Uskon että uupunut, kun jätti vaunut itsestään menemäänk, ikäänkuin lääkkeissä.
Tracysta juu sama fiilis, että uuvuttanut itsensä sillä älyttömällä paapomisella. Mun mielestä Nate on ollut aivan älyttömän ihana mies ja isä (toki paljon tehnyt duunia nyt ja oli poissa). Tai ainakin yrittää olla, mutta Tracylla on järjetön luottamuspula ja uupuminen vaan lisäänty.
Älyttömän ihana isä = paljon tehnyt duunia ja oli poissa. Joo ei todellakaan. Helppohan se on Naten olla ihana kun ensin loikoo äidin täysihoitolassa lomailemassa kun toinen valvoo vastasyntyneen kanssa kotona 24/7.
Onhan Nate tosi pitkäpinnainen Tracyn kanssa. Ei Natesta olisi jalka kipeänä ollut apua vauvan kanssa.
Tracy haluaa, että kaikki on täydellistä ja ihanaa, mutta harvoin on, vauva itkee ja valvottaa, puoliso ei osaa lukea ajatuksia ja itse on kuolemanväsynyt.
Ihan hyvä että Nate häipyi hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sille Kimille yhtäkkiä tuli?! Ensin se on ihan rauhallinen ja viileä oma itsensä lähes ja yhtäkkiä vainoharhaisena lukitsee ovia ja selittää jotain että mitä Lydialle kävi, hän voi olla seuraava?! Menikö mulla jotain ohi. ':D Toinen mitä ihmettelen on että mitä se Ben nyt pyörii koko ajan Aronin kanssa?? Missä välissä niiden välit lämpeni? Nyt yhdessä huolehtivat Livistä ja jakavat kokemuksiaan...
Ihan samoja asioita minäkin ihmettelen. Johtuuko Kimin pelkotilat ja lisääntynyt kärttyisyys siitä "lääkkeestä" mitä joku sille laittaa? Ja miten ihmeessä se Ben istuu Aaronilla kuin perheenjäsen puimassa Livin asioita ja nykyistä oli paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se tappanut itsensä kun olisi joutunut vastaamaan siitä mitä teki Aaronille.
Osaako joku kertoa mikä sillä Tracyn vauvalla oli tänään? meni se ohi enkä jaksais koko jaksoa kelata katsomosta
Tracy kertoi paniikissa, että vauvalla ihottumaa, jota hoiti jollakin voiteella. Minulle tuli tunne, että Tracy on uupunuut kaikesta, tai lapselle jotain vakavampaa. Uskon että uupunut, kun jätti vaunut itsestään menemäänk, ikäänkuin lääkkeissä.
Tracysta juu sama fiilis, että uuvuttanut itsensä sillä älyttömällä paapomisella. Mun mielestä Nate on ollut aivan älyttömän ihana mies ja isä (toki paljon tehnyt duunia nyt ja oli poissa). Tai ainakin yrittää olla, mutta Tracylla on järjetön luottamuspula ja uupuminen vaan lisäänty.
Älyttömän ihana isä = paljon tehnyt duunia ja oli poissa. Joo ei todellakaan. Helppohan se on Naten olla ihana kun ensin loikoo äidin täysihoitolassa lomailemassa kun toinen valvoo vastasyntyneen kanssa kotona 24/7.
Onhan Nate tosi pitkäpinnainen Tracyn kanssa. Ei Natesta olisi jalka kipeänä ollut apua vauvan kanssa.
Tracy haluaa, että kaikki on täydellistä ja ihanaa, mutta harvoin on, vauva itkee ja valvottaa, puoliso ei osaa lukea ajatuksia ja itse on kuolemanväsynyt.
Mä kypsyisin Tracyn käytökseen jo hänen naispuolisena ystävänään. Nate sinnittelee ainakin toistaiseksi ihmeen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit juuri sen mitä ajattelin kirjoittaa, mua on alkanut suunnattomasti ärsyttää Tracyn itsekeskeisyys. Koko ajan valivali minäminä, joudun raatamaan ja uhrautumaan ja sinä et tee mitään. Sinä saat nukkua, minä en... onneks sen täytyy kai jäädä äitiyslomalle jossain vaiheessa, toivottavasti pian ja on kauan!
Joe Tate ei muistaakseni voi pitää yhteyttä, mielestäni joku kiristi, että sitten hänen läheisensä tapetaan hänen lisäkseen. Muistaakseni Joella itsellään on etsintäkuulutus päällä.
Jos tulisi takaisin, olisi pakko olla se alkuperäinen näyttelijä, koska se oli niin hot.
Ihmetyttää se kartano, vierasta porukkaa lappaa sisään kuin ei mitään.
Lydia, Sam ja Samson ovat kyllä ihania, Sam puhui kauniisti pojalleen kun tuli järkiinsä. Kävi ihan kateeksi tuollaista perheyhteyttä :)
Vierailija kirjoitti:
Joe Tate ei muistaakseni voi pitää yhteyttä, mielestäni joku kiristi, että sitten hänen läheisensä tapetaan hänen lisäkseen. Muistaakseni Joella itsellään on etsintäkuulutus päällä.
Jos tulisi takaisin, olisi pakko olla se alkuperäinen näyttelijä, koska se oli niin hot.
Aluksi pidin Joea hyvännäköisenä mutta tietty kierous ja ylimielisyys rokotti pisteitä koko miehestä.
Joe oli melkein kuin James Dean. Jos, joku täällä muistaa vielä Deanin?
JD kaikki muistaa mut kuka on Joe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tätä juuri tarkoitin.
Naten (kuten muidenkin) on käytävä töissä ja selittihän tuo, että joutuu tekemään pitkään päivää, kun tuuraa Samiakin. Maatilan duunit ovat perinteisesti ruumiillista hommaa. Eikä briteissä tunneta vastaavia vanhempainvapaita kuin täällä.
Natesta lähtee hyvät fibat. Lukee Tracya hyvin, mutta tämä ei ole vastaanottavalla tuulella. Rauhottelee, tukee ja tosiaan käyttää vähän vapaa-aikansa perheensä paapomiseen, eikä istu iltoja pubissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoja asioita minäkin ihmettelen. Johtuuko Kimin pelkotilat ja lisääntynyt kärttyisyys siitä "lääkkeestä" mitä joku sille laittaa? Ja miten ihmeessä se Ben istuu Aaronilla kuin perheenjäsen puimassa Livin asioita ja nykyistä oli paikkaa?
Näin mä ymmärsin, että Kimin tilat ja äänet yms. johtuu siitä "maustetusta" konjakista, jota se päänsärkyynsä juo. Ihmettelin, että jos päätä särkee, niin ei silloin kyllä isompaa lasia kaadeta alkoholia. Vettä runsaasti ja ehkä lääkettä.
Ben on mulle täysin uusi tuttavuus, taukoni takia.. mutta kyllä ne eräs päivä jutusteli, että voisivat lähentyä. Ben ymmärtäisi Aaronia enemmän, jos tämä ei olisi niin kiukkuinen. Aaronilla on nyt huolia, niin kivahan se on, jos joku edes ystävänä jelppaa mukana.
Kukas Naten tilalla teki työt kun poika kävi äidillään? Sam? Aiemmin oli Petekin hommissa. Miksihän Naten perhe ei asu siellä? Olis kai enemmän tilaakin...
Vierailija kirjoitti:
Kukas Naten tilalla teki työt kun poika kävi äidillään? Sam? Aiemmin oli Petekin hommissa. Miksihän Naten perhe ei asu siellä? Olis kai enemmän tilaakin...
Jos, siellä tilalla oli vaikka maataloslomittaja? Ei, vaan. Ei näitä ehkä kannata niin pitkälle pohtia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mä ymmärsin, että Kimin tilat ja äänet yms. johtuu siitä "maustetusta" konjakista, jota se päänsärkyynsä juo. Ihmettelin, että jos päätä särkee, niin ei silloin kyllä isompaa lasia kaadeta alkoholia. Vettä runsaasti ja ehkä lääkettä.
Ben on mulle täysin uusi tuttavuus, taukoni takia.. mutta kyllä ne eräs päivä jutusteli, että voisivat lähentyä. Ben ymmärtäisi Aaronia enemmän, jos tämä ei olisi niin kiukkuinen. Aaronilla on nyt huolia, niin kivahan se on, jos joku edes ystävänä jelppaa mukana.
Juu, antaa Benin olla vaan mutta vähän yllättävä harppaus, kun eivät olleet missään tekemisissä.
Kartanossa ruokailutilatkin on vain keittiössä, missä on takaovi eli melko rahvaanomainen paikka syödä, ja eteishallissa. Minusta se Ericin kämppä on hienompi! Rishin perheen talo on vähän vaatimaton heidän tulotasoonsa nähden, mutta tykkään siitä.
Eikös Sam ole töissä Naten maatilalla? Vaihtelevat välin hassusti töitään, kaikkea osaavat...