Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akai kirjoitti:
Lisää Leylaa ja Liamia...🌻🌻🌻♥️♥️♥️
Ovat ihan hassuja ihastumisessaan, eikö muut huomaa hymyjään ja katseitaan?
Kunpa Leanne ei pilaisi juttua heti alkuunsa. Miksi aikuinen mies kysyy teiniltään seurustelustaan? Eikö voisi vain kertoa.
Vieläköhän Johnny on kunnossa? Monitorista taisi kuulua vain leffan ääniä.
Alussa oli kiva, nyt rupeaa jotenkin ärsyttämään...
Sama. Kuka oikeasti läiskäisisi ihastuksensa pyllyä kaupassa, kun muitakin on paikalla? Yliampuvaa teineilyä.
Neljä alapeukkkua? Tekö ymmärrätte keski-ikäisten läiskintää :D?
Keski-ikäinen joka ei jummarra...
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kuka oikeasti läiskäisisi ihastuksensa pyllyä kaupassa, kun muitakin on paikalla? Yliampuvaa teineilyä.
Tyypillinen itseensä kyllästyneen ja ilottoman suominaisen kommentti.
Mulla on upea aktiivinen seksielämä, enkä ole itseenikään kyllästynyt, oikein iloinenkin olen ;) Et väärin meni nyt sun analyysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on upea aktiivinen seksielämä, enkä ole itseenikään kyllästynyt, oikein iloinenkin olen ;) Et väärin meni nyt sun analyysi.
En odottanutkaan että myöntäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odottanutkaan että myöntäisit.
Tuskinpa, ei sitä muuten tarvitsisi puolustella.
Hei, eiköhän keskitytä Emmerdaleen ilman roisia tekstiä? Eikä palstailijoiden omat seksit/seksittömyydet kuulu tänne, jooko?
Miksi Mandy puhuu välillä muristen, ihan kuin olisi vihainen, vaikkei olekaan?
Tosi fiksu tuo kananmunansyönti-idea, kerrassaan älynväläys :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akai kirjoitti:
Kunpa Leanne ei pilaisi juttua heti alkuunsa. Miksi aikuinen mies kysyy teiniltään seurustelustaan? Eikö voisi vain kertoa.
Mä joskus saatan taputella mieheni peppusta esim kassajonossa tai toisinpäin. Tai sitten ihan vaan antaa suukon ja muuten vaan roikkua hauiksessa (!) kiinni ihastuksissani. Siinähän sitten ihmettelette, kun en itse ole koskaan ajatellut, että se olisi jotenkin outoa tai muiden ymmärtämättömissä. :D
N49 ja 27 vuotta yhdessä.
Ei ole Emmerdale niin kuin ennen, on niin tylsää välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akai kirjoitti:
Mä joskus saatan taputella mieheni peppusta esim kassajonossa tai toisinpäin. Tai sitten ihan vaan antaa suukon ja muuten vaan roikkua hauiksessa (!) kiinni ihastuksissani. Siinähän sitten ihmettelette, kun en itse ole koskaan ajatellut, että se olisi jotenkin outoa tai muiden ymmärtämättömissä. :D
Siis ihan sama minullakin, tottakai taputella voi rakastaa, pitääkin koskettaa, ja taputtelen itsekin omaa siippaani! Mutta se on minusta eri asia kuin läiskäistä niin et toinen kiljahtaa :D Suukot ym. myös täysin "normaaleja".
Se keski-ikäinen joka ei ymmärtänyt
Hallelujaa! Viimeinkin Rhona luki sen kukkalaitteen lappusen ja tajusi että Pierce on vapautunut.
Jospa nyt alkaisi mutkat selvitä ja Vanessa ja Johnny pääsisi vapaaksi.
Kuoleekohan Pierce vai joutuuko taas vankilaan josta on pian vapaana?
Vierailija kirjoitti:
Hallelujaa! Viimeinkin Rhona luki sen kukkalaitteen lappusen ja tajusi että Pierce on vapautunut.
Jospa nyt alkaisi mutkat selvitä ja Vanessa ja Johnny pääsisi vapaaksi.
Kuoleekohan Pierce vai joutuuko taas vankilaan josta on pian vapaana?
Jos hänet Grahamin murhasta tuomitaan niin tuskin kovin pian vapautuu. Saihan Robertkin elinkautisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akai kirjoitti:
Siis ihan sama minullakin, tottakai taputella voi rakastaa, pitääkin koskettaa, ja taputtelen itsekin omaa siippaani! Mutta se on minusta eri asia kuin läiskäistä niin et toinen kiljahtaa :D Suukot ym. myös täysin "normaaleja".
Se keski-ikäinen joka ei ymmärtänyt
Ehkä se meni niin, että innostuksissaan läpsäisi turhan kovaan? Näin minä sen tulkitsin. Tuskin oli tarkoitus et kaikki huomaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Vanessa uhoaa Piercelle vaikka on teipattu kiinni, siis miten uskaltaa? Mä en. Koittaisin päästä suosioon mielistelyllä ja sitten vapaaksi... Ja miksi Vanessa tuli kiltisti taloon perässä eikä huutanut apua? Luulisi et keskellä kirkasta päivää joku kuulisi.
Joku hullu vangitsee sinut ja lapsesi, kertoo tappaneensa juuri jonkun - aukoisitko sille päätä? Vanessa on älykäs ihminen, luulisi osaavan manipuloida itsensä vapaaksi. Ja ainakin älyävän että tuolla tyylillä tulee vain pääsemään hengestään.
Miksihän Pierce ei muuten kouri Vanessan tissejä ja persettä, kun siihen nyt olisi mahdollisuus?
Koska hän on läpeensä rakastunut Rhonaan.
Ihme juttu, sellaiseen väsyneeseen varikseen.
Ihastuksen ulkonäkö ei yleensä ole tärkein asia kun on rakastunut hullunlailla. Piercen tapauksessa todellakin hullunlailla...
Vierailija kirjoitti:
Antaakohan Leyla miehen laueta kauniille meikatuille kasvoilleen?
Minä en tekisi mitään epäseksikkään lällyn lekurin kanssa. Mutta tiedän miehen jonka kanssa melkein mitä vain haluaisin. Eli yks varattu äijä.
Mitähän Aprilille kuuluu, jäi joku osa väliin. Tykkään Rhonasta, mut tää keissi jatkuu liian kauan. Vanessaa oon pitäny fiksuna, olis luullut että keksii keinon vapautua.
Al on ällö, alusta lähtien loi epäsopua veljesten välille. Baarin naiset on kivan räväköitä, kahvilan Brenda hauskan naiivi.
Sam, Samson, Matty, se pitkätukkanörtti, jonka nimen täydellisesti hukkasin ovat aivan oivallisia.
Tänään saattaa jäädä katsomatta, kun Huuhkajat jyrää Venäjän - hih toivottavasti⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
Akai kirjoitti:
Mitähän Aprilille kuuluu, jäi joku osa väliin. Tykkään Rhonasta, mut tää keissi jatkuu liian kauan. Vanessaa oon pitäny fiksuna, olis luullut että keksii keinon vapautua.
Al on ällö, alusta lähtien loi epäsopua veljesten välille. Baarin naiset on kivan räväköitä, kahvilan Brenda hauskan naiivi.
Sam, Samson, Matty, se pitkätukkanörtti, jonka nimen täydellisesti hukkasin ovat aivan oivallisia.Tänään saattaa jäädä katsomatta, kun Huuhkajat jyrää Venäjän - hih toivottavasti⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
Vanessa on kyllä toiminut koko ajan huonosti psykologisessa mielessä. Ei helpota omaa tai Johnnyn tilannetta käytöksellään ollenkaan, pahentaa raivollaan vain. Ovela pitäisi olla, toki tuollaisessa tilanteessa helpommin sanottu kuin tehty.
Ryan on se pitkätukka, tykkään minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Akai kirjoitti:
Sam, Samson, Matty, se pitkätukkanörtti, jonka nimen täydellisesti hukkasin ovat aivan oivallisia.Tänään saattaa jäädä katsomatta, kun Huuhkajat jyrää Venäjän - hih toivottavasti⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
Vanessa on kyllä toiminut koko ajan huonosti psykologisessa mielessä. Ei helpota omaa tai Johnnyn tilannetta käytöksellään ollenkaan, pahentaa raivollaan vain. Ovela pitäisi olla, toki tuollaisessa tilanteessa helpommin sanottu kuin tehty.
Ryan on se pitkätukka, tykkään minäkin!
Jep. Tuokin et heitti vesilasin. Oikeasti jos olet janoinen niin juot kyllä mielelläsi. Vai onko jo mennyt vähän sekaisin? En ihmettelisi tuollaisessa tilanteessa. Itse en pystyisi olemaan tuollaisessa asennossakaan kuin ehkä tunnin.
Vanessan tarkoitus lienee yrittää lasinsirulla rikkoa köydet.
Mitä valelaatikoita nuo on missä Vanessa on kiinni? Oikea lipastonlootahan saattaisi irrota.
Aikamoiset ripset tuolla miespoliisilla =)
Ihme juttu, sellaiseen väsyneeseen varikseen.