Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Emmerdalessa aletaan olla siinä vaiheessa, että kaikki on olleet sängyssä kaikkien kanssa. Onko siellä enää ketään sellaista, joka ei olisi seurustellut vähintään kymmenen eri henkilön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalessa aletaan olla siinä vaiheessa, että kaikki on olleet sängyssä kaikkien kanssa. Onko siellä enää ketään sellaista, joka ei olisi seurustellut vähintään kymmenen eri henkilön kanssa?
Jaa...koskas Zak Dingle ja Eric Pollard on olleet sängyssä? On menny ohi kokonaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa...koskas Zak Dingle ja Eric Pollard on olleet sängyssä? On menny ohi kokonaan....
Ai että Zakilla ja Ericillä ei olisi muka ollut vaihtuvaa naisseuraa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se niin huvittavaa,kun tänne jonkun viestin huvikseen kirjoittaa,niin eikös joku nouse nyrkit ojossa kirjoittamaan jonkun vihaisen tosikkomaisen kommentin? Hyvää Joulua sinullekin! En minä pahalla muistele. Leikki leikkinä vaan.Anteeksi jos pahoitin mielesi,ei se tarkoitukseni ollut..
Jännä miten Will ja Harriet niin pelkäsivät Cainin reaktiota. Mutta juuri Cain ei reagoinutkaan mitenkään.
Hupaisaa että mandy tunki takkinsa paidan sisään vaikka näyttää muutenkin siltä että odottaisi kolmosia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se niin huvittavaa,kun tänne jonkun viestin huvikseen kirjoittaa,niin eikös joku nouse nyrkit ojossa kirjoittamaan jonkun vihaisen tosikkomaisen kommentin? Hyvää Joulua sinullekin! En minä pahalla muistele. Leikki leikkinä vaan.Anteeksi jos pahoitin mielesi,ei se tarkoitukseni ollut..
Kukahan se mielensä nyt pahoittikaan....
Miksi Jamie on niin lapsellinen ja idioottti. Miten on voinut saada naisen tuollaisella nyyhkyilyllä. Miten sama nainen (Andrea) voisi kiinnostua tuollaisesta ja Grahamin kaltaisesta.
Mä voisin ottaa sekä Jamien että Grahamin ja vaikka yhtä aikaa. Eri ikäistä mieskomeutta hyvin edustettuna. 😍 Hyvää joulua kaikille!
Kyllä tuntuu liioittelulta kaikki häslinki Zakin ja Faithin pusun takia. Mitä se kellekään kuuluu et ovat pussanneet? Eihän se nyt oikeasti tarkoita, ettei Zak olisi rakastanut Lisaa, ihan höhliä ovat kun ovat noin musavalkoisia...
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ottaa sekä Jamien että Grahamin ja vaikka yhtä aikaa. Eri ikäistä mieskomeutta hyvin edustettuna. 😍 Hyvää joulua kaikille!
Molemmat on kyllä ihan kivan näköisiä =) Mut Graham ei musta osaa näytellä yhtään...
Billy on kyllä kaikkein parhaimman näköinen, miten voikaan olla täydellinen pakkaus <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on kyllä ihan kivan näköisiä =) Mut Graham ei musta osaa näytellä yhtään...
Ja sitä ihmettelen, et jos oli ihan kännissä, niin miten seksi onnistui... Yleensä se ei onnistu jos mies on kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grahamin pitää näytellä pökkelöä, hän hoitaa homman täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grahamin pitää näytellä pökkelöä, hän hoitaa homman täydellisesti.
No jos näin ajattelee, niin sit kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jamie on niin lapsellinen ja idioottti. Miten on voinut saada naisen tuollaisella nyyhkyilyllä. Miten sama nainen (Andrea) voisi kiinnostua tuollaisesta ja Grahamin kaltaisesta.
Justiinsa samaa oon miettinyt. Ei olisi miestä Jamiessa ainakaan minulle.
N-77
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa samaa oon miettinyt. Ei olisi miestä Jamiessa ainakaan minulle.
N-77
Jamie on herkullisen ikäinen, mutta tässä sekään ei auta. Noista kahdesta siis Graham mielummin.
N-77
Siis mitä ihmettä, eikö Archie mene edes äitinsä hautajaisiin?? Johan on outoa surutyötä...
Eikös pitäisi jo ottaa ammattilaiseen yhteyttä jos lapsi on päiväkausia mutisti? Jotain terapiaa voisi saada heti.
Se kohta tässä jo jokunen viikko sitten oli ihan huippu kun Paddy esitti miten Marlon puhuu ja huitoo käsillään. Naurattaa vieläkin, se oli niin nappiin!
Olenko ainoa, jonka mielestä ei ollut ihan oikein, et Aaron ei antanut yhtään rahaa Mandylle? Vaikka tämä ärsyttävä onkin, niin olisivat silti voineet tehdä jonkun diilin joka ilahduttaa kaikkia. Toki Mandy käyttäytyi huonosti, mut silti ei nyt ihan oikein tehnyt Aaronkaan.
Hyvää joulua kuitenkin <3