Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, eikö Archie mene edes äitinsä hautajaisiin?? Johan on outoa surutyötä...
Eikös pitäisi jo ottaa ammattilaiseen yhteyttä jos lapsi on päiväkausia mutisti? Jotain terapiaa voisi saada heti.
Eittämättä outoa. Eihän Ameliakaan mennyt tätinsä hautajaisiin.
En yleensä tästä papista tykkää ollenkaan ja häneen liittyvistä tarinoistaan. Vieläkin semmoinen "kelluva hahmo" - ikäänkuin olisi väliaikainen koko sarjassa. Ei juurru.
Toisin kuin hänen sinisilmäinen miesystävä. Mä tykkään Willistä jo nyt, vaikkei sillä kummosta osaa vielä ole ollut. Jotain mukavaa lempeyttä hänessä on, kun pappi taas pitää tuota kovislinjaa nahkatakkeineen. Kai se kuuntelee kotonaan norjalaistakirkonpoltto heviä?
Mutta ihmettelin, että kuinkas se Pearl ajautuikaan pois jaloista ykskaks Rhonan luo omasta kodistaan. Vielä törkeesti sitten niin, että Will otettiin samantien tilalle Pearlin kotiin! Eikös se kuitenkin ollut niin, että nuo kaikki oikeasti asuvatkin Ednan omistamassa asunnossa (se, jossa isä King jelppas taloudellisesti Ednaa - antamalla töitä)? Pearlilla ei taida olla mitään omaa, kun pelasi ja mitä kaikkea tekikään?
Nyt siellä sitten pappi kortteeraa omituisen perheensä kanssa? Edna pyöris haudassa, jos tietäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ottaa sekä Jamien että Grahamin ja vaikka yhtä aikaa. Eri ikäistä mieskomeutta hyvin edustettuna. 😍 Hyvää joulua kaikille!
Molemmat on kyllä ihan kivan näköisiä =) Mut Graham ei musta osaa näytellä yhtään...
Grahamin pitää näytellä pökkelöä, hän hoitaa homman täydellisesti.
Tämä. Mitä on näyttelijän haastatteluita ja muita rooleja vilkaissut, niin tämähän on aivan loistavasti näyttelee Grahamia. Tyyppi on todella puhelias ja iloinen itse. :D Aivan päinvastainen.
Jos epäilette että tutulla on norovirus, niin pyörittekö tämän kotona? Mua on ennenkin ihmetyttänyt, että tässä ohjelmassa ei karteta vatsatautisia. Itse ainakin pysyn visusti kaukana oksennustautisista, olenko sitten outo...
Vierailija kirjoitti:
En yleensä tästä papista tykkää ollenkaan ja häneen liittyvistä tarinoistaan. Vieläkin semmoinen "kelluva hahmo" - ikäänkuin olisi väliaikainen koko sarjassa. Ei juurru.
Toisin kuin hänen sinisilmäinen miesystävä. Mä tykkään Willistä jo nyt, vaikkei sillä kummosta osaa vielä ole ollut. Jotain mukavaa lempeyttä hänessä on, kun pappi taas pitää tuota kovislinjaa nahkatakkeineen. Kai se kuuntelee kotonaan norjalaistakirkonpoltto heviä?
Mutta ihmettelin, että kuinkas se Pearl ajautuikaan pois jaloista ykskaks Rhonan luo omasta kodistaan. Vielä törkeesti sitten niin, että Will otettiin samantien tilalle Pearlin kotiin! Eikös se kuitenkin ollut niin, että nuo kaikki oikeasti asuvatkin Ednan omistamassa asunnossa (se, jossa isä King jelppas taloudellisesti Ednaa - antamalla töitä)? Pearlilla ei taida olla mitään omaa, kun pelasi ja mitä kaikkea tekikään?
Nyt siellä sitten pappi kortteeraa omituisen perheensä kanssa? Edna pyöris haudassa, jos tietäis.
Muuten samaa mieltä, mut Pearl saa mun puolesta olla jo eläkkeellä, aika turha hahmo anteeksi vain.
ihanaa että joku muukin kiinnitti samaan huomiosta. Edna ja Pearl asuivat Ednan asunnossa. Edna saattoi vaikka testamentata sen Pearlille mutta miksi tosiaan Pearl muuttaisi kodiltaan pois. Ymmärrän että Pearlia näytetään harvoin tätä nykyä. Mutta olisihan Harriet voinut vaikka mainita ostaneensa asunnon Pearlilta. Nyt sai sen kuvan että Pearl punkkasi Harrietin talossa.
Toivottavasti Nate lähtee äkkiä pois pommin pudotettuaan.
On pitkästä aikaa jotenkin oksettavin hahmo mitä sarja on tuottanut. Koko ajan vonkaamassa puolelta kylän eukoista ja sekaantuu joka asiaan. Eikä kukaan ihmettele, kun keskellä avointa niittyä seisova asuntovaunu heijaa ja nitisee päivästä päivään. Siellä niityllä kun juoksee jatkuvasti muutakin porukkaa. Ja Emmessä joku on aina nurkan takana kuulemassa kun ihmiset yrittää pitää asioita salassa XD eli mites nyt yhtäkkiä eivät oo jääneet kiinni?
Britit on kohtuullisen konservatiivista jengiä, eli ihmettelen miten siellä menisi läpi Naten jatkuva pomonsa eli Moiran ja Cainin komentelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, eikö Archie mene edes äitinsä hautajaisiin?? Johan on outoa surutyötä...
Eikös pitäisi jo ottaa ammattilaiseen yhteyttä jos lapsi on päiväkausia mutisti? Jotain terapiaa voisi saada heti.
Jos se on Briteissä tapana? Suomessahan lapset yleensä otetaan hautajaisiin.
Emmerdale on siis fiktiivinen tv-sarja....
Tuo Tracyn näyttelijä ei ole uskottava. Yrittää vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Luonteeltaan enimmäkseen ärsyttävä pallinaama. Pukeutuu usein mauttomasti.
N-77
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteeltaan enimmäkseen ärsyttävä pallinaama. Pukeutuu usein mauttomasti.
N-77
Tosin annan pisteitä vapaamielisyydestä miesten suhteen.
N-77
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ottaa sekä Jamien että Grahamin ja vaikka yhtä aikaa. Eri ikäistä mieskomeutta hyvin edustettuna. 😍 Hyvää joulua kaikille!
Molemmat on kyllä ihan kivan näköisiä =) Mut Graham ei musta osaa näytellä yhtään...
Ja sitä ihmettelen, et jos oli ihan kännissä, niin miten seksi onnistui... Yleensä se ei onnistu jos mies on kännissä.
Riippuu varmaan miehestä! Minun kokemuksen mukaan onnistuu hyvinkin, kestää vaan turhankin pitkään..
Miten Nate tiesi että Pete on pannut Moiraa...??
Vierailija kirjoitti:
eikö siitä ollut silloin puhetta, kun Nate töihin tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kylän rouvista juorusi asiasta Natelle Villapakassa silloin kun Nate oli vielä uusi hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kylän rouvista juorusi asiasta Natelle Villapakassa silloin kun Nate oli vielä uusi hahmo.
Aijaa en muista sitä. En muistanut sitäkään että koko kylä sai aikanaan tietää Moiran ja Peten touhuista.. Mutta miksipä ei, taitaa ne tietää Zakin ja Faithin pusustakin. Minua jo ällöttää koko Moira levittelyineen..
Voisiko joku selittää, miksi nuo kuhertelevaiset haluaa aina seksiä heti seksin perään uudelleen? Eikö eka kerta ollut tyydyttävä, vai onko joillekin helppo saada perä perään seisokki ja orkkuja? Meille kun se yksi kerta riittää, ei ole tarvetta heti perään saada lisää....
Miten Amy kehtasi katsoa niin pahasti Tracya ambulanssista? Okei, tämä kaatoi äitinsä, mutta tää äiti nyt kuitenkin oli aiheuttanut toisen isän kuoleman... win-win, no hard feelings?
Vierailija kirjoitti:
Miten Amy kehtasi katsoa niin pahasti Tracya ambulanssista? Okei, tämä kaatoi äitinsä, mutta tää äiti nyt kuitenkin oli aiheuttanut toisen isän kuoleman... win-win, no hard feelings?
Näinpä. Nää on niin kaksinaismoralistisia, tyyliin mä olen voinut tehdä vaikka mitä, vaikka aiheuttaa kuoleman, mut annas olla jos kosket MUN läheiseeni... Suhteellisuudentaju hukassa.
Jos se on Briteissä tapana? Suomessahan lapset yleensä otetaan hautajaisiin.