Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun olen kuullut että tää uusi renki, en nyt muista nimeä onkin Cainin poika? Niin sitten jos siitä ja Amysta tulee pari niin Kylestä tuleekin veljensä isäpuoli!!!!???
Eli siis Nate... olisipa herkullinen juonikuvio jos Natesta tulisi Kylen isäpuoli siis, veljensä isäpuoli...!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka uskottava käänne, että linnankundi Will onkin pro automekaanikko. Päihitti taidoillaan Danin ja jopa Cainin..! Nythän se on pakko palkata korjaamolle. Mitäs sitten kun Cainile valkenee, että tämä mies kiusasi Harrietia.
Hyvinkin uskottava. Automekaanikko on juurikin minkä oppii esim kaduilla tai vankilassa. Monet rassaa mopojaan jo pienestä ja siitä sitten isompiin moottoreihin.
Will on voinut olla pienestä pitäen rasva-apina ja kehittyä huumebisnesten sivussa ja vankilassakin.
Cainia ei varmasti kiinnosta sekuntiakaan Willin istumiset. Päinvastoin tuolla korjaamolla on ollut muitakin idareita duunissa.
Mitä Harrietin ahdisteluun tulee, niin Cain vetää kerran turpaan ja asia on sillä selvä, kun Harrietkin on asian kanssa sinut. Olihan Rosskin siellä on-off työsuhteessa, aina Ross piti ottaa takas.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun olen kuullut että tää uusi renki, en nyt muista nimeä onkin Cainin poika? Niin sitten jos siitä ja Amysta tulee pari niin Kylestä tuleekin veljensä isäpuoli!!!!???
Entäs jos tää uusi renki alkaa muhinoimaan lollo-moiran kanssa ja siitähän sitten tulee isänsä vaimon rakastaja?!?!?!
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Lääkäri Manpreet ihan pokkana vain täräyttää Bellelle, että Ellisillä on ehkä PTSD. Oikeassa elämässä lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus, joten ei pitäisi kuulua lääkärin tapoihin kertoa eteenpäin ihmisten terveysasioista.
Noo ei se nyt ole niin nökönuukaa tuollaisessa lämpimässä kyläyhteisössä, jossa melkein kaikki ovat olleet sängyssäkin toistensa kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Nate... olisipa herkullinen juonikuvio jos Natesta tulisi Kylen isäpuoli siis, veljensä isäpuoli...!
Vastaavaa on nähty tv:ssä ennenkin. Erityisesti Kauniissa ja rohkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla herkullinen? Ja luuletko, että saisimme Kylestä enemmän irti tämän myötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla herkullinen? Ja luuletko, että saisimme Kylestä enemmän irti tämän myötä?
Niin tai oikeestaan musta on jännä kuvio että molemmat ovat Cainin poikia niin jos toinen veljeksistä alkaa seurustella toisen veljeksen äidin kanssa. Siis JOS Nate on Cainin poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belle ja Ellis ilmeisesti pariutumassa.
Ellisille sopivia ei vaikuta olevan kylässä muitakaan. Victoria ei varmasti halua uutta suhdetta pitkään aikaan. Muut kylän naiset näyttävät Ellisiä selvästi vanhemmilta.
Jossittelua (ja vieläpä täysin tyhmää kun vain fiktiosta kyse), mut kyllä mua niin harmittaa että Ellisistä ja Victoriasta ei tullut mitään. Ainekset oli, mut sit pikkaisen meni jutut vinoon, mm. neuvo Victorialle esittää vaikeasti tavoiteltavaa.
Minäkin olisin halunnut Ellisin ja Victorian päätyvän yhteen. Nyt ärsyttää, kun Belle niin auliisti tyrkyttää seuraansa Ellisille.
Minä veikkaan, että Nate ei ole oikeasti kiinnostunut Amystä. Nate on lähinnä kysellyt Amyltä asioista, jotka liittyvät Cainiin. Kiinnostus Cainin touhuihin tulee ehkä siitä, että Nate tietää olevansa Cainin poika?
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan, että Nate ei ole oikeasti kiinnostunut Amystä. Nate on lähinnä kysellyt Amyltä asioista, jotka liittyvät Cainiin. Kiinnostus Cainin touhuihin tulee ehkä siitä, että Nate tietää olevansa Cainin poika?
Ai siis niinkö että Nate tietää mutta Cain ei tiedä...äiti lienee kertonut? Cainilla on siis ollut suhde mustan naisen kanssa. Koskahan selviää...
Siis mikä tämä Naten juttu on? On mennyt vähän ohitse. Onko siis heilastellut Tracyn, Amyn ja Kerryn kanssa? Ja eikös tämän lisäksi lirkutellut jo Moiran ja Rhonankin kanssa? Minulla menee jo sekaisin, kun on liikaa nuoria samannäköisiä miehiä tupsahtanut kylään samaan aikaan. Eikös Tracyllä ollut jotain sen Billynkin kanssa? Nyt etenee vähän liian nopeaan. Ei ehdi syntymään kunnon jännitteitä, kun nämä jo viettävät öitä yhdessä ja sitten koko kuvio unohtuukin saman tien.
Nauratti se kohtaus Villapakassa, jossa oli Nate panoineen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai oikeestaan musta on jännä kuvio että molemmat ovat Cainin poikia niin jos toinen veljeksistä alkaa seurustella toisen veljeksen äidin kanssa. Siis JOS Nate on Cainin poika?
Sama tapahtuu myös jos Nate iskee Moiran.. Tai ehkä jopa molemmat vuorollaan!
Moira ja Nate pyörii pahnoissa koko kesän eikä Cain tajua mitään. Amy ja Kerry ja Matty edellisten lisäksi ärsyttävimmät tyypit sarjassa. Ja Victoria. Olisin toivonut Robertin sarjasta lähtö juonen olevan parempi. 3 naista tuottajina ja jälki kamalaa. Tulette sen näkemään. Käsikirjoituset,juonet hepposia, obat haalineet Hollyoaks sarjasta työväkeä.Taso laskenut. I.McLeodin mukana lähti kokenut pää Story liner Corriehen.
Raiskaaja Leetä näyttelevä C.Mocharie on istui bilehuume välityksestä puolvuotta vankilassa n10v sitten. Koska on gay saa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Moira ja Nate pyörii pahnoissa koko kesän eikä Cain tajua mitään. Amy ja Kerry ja Matty edellisten lisäksi ärsyttävimmät tyypit sarjassa. Ja Victoria. Olisin toivonut Robertin sarjasta lähtö juonen olevan parempi. 3 naista tuottajina ja jälki kamalaa. Tulette sen näkemään. Käsikirjoituset,juonet hepposia, obat haalineet Hollyoaks sarjasta työväkeä.Taso laskenut. I.McLeodin mukana lähti kokenut pää Story liner Corriehen.
Raiskaaja Leetä näyttelevä C.Mocharie on istui bilehuume välityksestä puolvuotta vankilassa n10v sitten. Koska on gay saa töitä.
Osaa kuitenkin näytellä. En olisi arvannut gayksi.
Oho, missä välissä Nate on ehtinyt Kerryäkin panemaan?
Naisena en itse näe Naten ulkonäössä sitä, mitä Bernicekin hehkuttaa.
LOL!
Amy: ”Nate, oletko maannut äitini kanssa?”
Nate: ”Kuka on äitisi?”
Vierailija kirjoitti:
Naisena en itse näe Naten ulkonäössä sitä, mitä Bernicekin hehkuttaa.
Just niin! Heti alusta lähtien kun ilmaantui niin katoin että ei mies mun makuun, jotain outoo pään muodossa tai sit se johtuu hiusmallista. Ja silmät vähän tihrusilmät, ei mitenkään silmät vetois muhun jos tulis vastaan...
Onpas Nicolakin ollut kaunis nuorena :)