Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Oho, missä välissä Nate on ehtinyt Kerryäkin panemaan?
Minun muistaakseni silloin kun ne kylän naiset lähti bilettämään sinne yökerhoon, mistä alkoi tämäkin Jacobin ja Mayan sählinki paljastua. Siellä nämä Kerry ja Nate pitivät omaa peliään...
Luulin aiemmin, että Nate on suuntautunut itseään vanhempiin naisiin. Mutta ei, näyttää kelpaavan ihan kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun muistaakseni silloin kun ne kylän naiset lähti bilettämään sinne yökerhoon, mistä alkoi tämäkin Jacobin ja Mayan sählinki paljastua. Siellä nämä Kerry ja Nate pitivät omaa peliään...
Ai, en huomannut. Flashbackina näytettiin, että kun yökerho oli tyhjennetty, Rhona veti Naten sivuun ja pussasi. Kerry tiesi asiasta ja sanoi myöhemmin Rhonalle jotain tyyliin ”salaisuutesi on turvassa”. Eikös Kerry lähtenyt yökerhosta kotiin naisporukalla sillä täydellä taksilla, johon Victoria ei mahtunut?
Mielenkiintoinen historia Natella: https://emmerdale.fandom.com/wiki/Nate_Robinson (tuolla paljon spoilereita jos kiinnostaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, en huomannut. Flashbackina näytettiin, että kun yökerho oli tyhjennetty, Rhona veti Naten sivuun ja pussasi. Kerry tiesi asiasta ja sanoi myöhemmin Rhonalle jotain tyyliin ”salaisuutesi on turvassa”. Eikös Kerry lähtenyt yökerhosta kotiin naisporukalla sillä täydellä taksilla, johon Victoria ei mahtunut?
No hitsi, mulla on jo ikää sen verran että muisti pätkii! No valaiskaahan nyt joku joka muistaa oikein!
Aika monta misua on Nate ehtinyt jo vongata näin lyhyellä aikaa eikä ole edes mikään komea saalis! Kyllä ihmettelin minäkin miks Bernice niin hehkutti Natea!
Juu, minultakin on mennyt ihan tämä Kerryn ja Naten juttu ohi. Ja oikeastaan nuo kaikki muutkin Naten jutut. Sen muistan, että Rhonan kanssa pussaili siellä yökerhossa kun tuli Peten kanssa kärhämä. Muu mennyt ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Naisena en itse näe Naten ulkonäössä sitä, mitä Bernicekin hehkuttaa.
Ihmettelen tismalleen samaa: mitä nuo naiset näkevät Natessa? Billy ja Ellis on musta paljon paremmannäköisiä, jos sitä nyt mietitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin! Heti alusta lähtien kun ilmaantui niin katoin että ei mies mun makuun, jotain outoo pään muodossa tai sit se johtuu hiusmallista. Ja silmät vähän tihrusilmät, ei mitenkään silmät vetois muhun jos tulis vastaan...
Näin, eikä nenäkään ole miehekäs minusta. Nyt menee jo parjaamiseksi, mut joo, ei ole munkaan makuun.
Miksi Emmerdalessa tuntuu asuvan pelkästään rikollisia. Kaikilla asukkailla näyttäisi olevan jonkinlainen vankilarangaistus joko menneisyydessä tai odottamassa. Emmerdalessa alaikäisetkin laitetaan vähintään nuorisovankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä mäkään muista tämmöistä Kerry ja Nate juttua mitenkään. Rhonan kanssa pussailivat juu, mutta kuten tuolla olikin, että Kerry "rohkaisi" Rhonaa ja lupas pitää salaisuuden. Noin mäkin muistan tilanteen.
Mutta olihan hetken taas hauskaa, kun nää naiset riehaantuu Villapakassa. Bernice vaan heikkona mieheen, jota muut pyörittää. ;)
ja taas, mikä se Tracy on jälleen pitämään mitään älämölöä moraalista. Joka jakelee tavaraansa heti käsipäiväästä, niin ihan turha tulla sanomaan mitään muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tismalleen samaa: mitä nuo naiset näkevät Natessa? Billy ja Ellis on musta paljon paremmannäköisiä, jos sitä nyt mietitään.
Natessa on raamit kohdillaan, siis kokoa ja pituutta... mutta mitään muuta ei olekaan. Jopa toivoin, että kunpa Billyn näyttelijä olisi ollut Nate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä mäkään muista tämmöistä Kerry ja Nate juttua mitenkään. Rhonan kanssa pussailivat juu, mutta kuten tuolla olikin, että Kerry "rohkaisi" Rhonaa ja lupas pitää salaisuuden. Noin mäkin muistan tilanteen.
Mutta olihan hetken taas hauskaa, kun nää naiset riehaantuu Villapakassa. Bernice vaan heikkona mieheen, jota muut pyörittää. ;)
ja taas, mikä se Tracy on jälleen pitämään mitään älämölöä moraalista. Joka jakelee tavaraansa heti käsipäiväästä, niin ihan turha tulla sanomaan mitään muille.
Noh, eiks siis kukaan muista, vai eikö sitä Kerry / Nate juttua ollutkaan?
Mikä tota Rhonaa vaivaa? Onko menopaussi oikeasti tollasta?
Megan: ”Pitää tottua oransseihin vaatteisiin. Vai onko se vain elokuvissa?”
Frank: ”En tiedä”.
Miten Frank entisenä linnakundina voi olla tietämättä, minkä värisiä vaatteita vankiloissa käytetään?
Eikö noissa Peten ja Rhonan ihmissuhdeongelmissa voitaisi jo edetä jonnekin? Jo iät ja ajat näytetty suhdetta huonossa jamassa ilman, että asia etenee mihinkään suuntaan. Pitkästyttävää.
Okei Nate pelastaa Kylen hengen. Arvaus: Kaikki on sillä anteeksiannettu. Amysta ja Natesta tulee sittenkin pari, kunnes Amylle paljastuu, että Nate tosiaan pani Kerryäkin. Miksei Kerry voinut vain heti myöntää asiaa Amylle? Nate ei tapahtumahetkellä ollut yhdessä Amyn kanssa, joten ei Kerry siinä mitään anteeksiantamatonta Amya kohtaan tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä Tracyn älämölöä. Tracy itse meni Naten luo ja meni suoraan asiaan ilman mitään esitutustumisia. Nate ei luvannut Tracylle mitään ja Tracy itse päätti ehdottaa seksiä heti kättelyssä, joten mistä Tracy suuttui?
Onko Kyle jotenkin jälkeenjäänyt? Kyle on jo koululainen ja lähtee vain mitään tajuamatta harhailemaan aivan kuin joku pienempi lapsi?
Sittenpä pääsisivät Nate ja Pete siinä työn lomassa vertailemaan kokemuksiaan.