Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44229)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kattonut 99 vuodesta, enkä muista kuuleeni koko Pat tyypistä. Tuli nyt vähän puskista. :D
Tuskin olet nähnyt tai kuullut elley ole nähnyt 1980-luvun jaksoja (ei lienee ole täällä nähty)..
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin hyvänmielenjakso. Alkoi yhdellä lempibiiseistäni (slipknot, psychosocial)
Chas ja Paddylla hyvä keskustelu. Jimmy oli onneksi Nicoon päin avoin vaikeuksista. Mandy voisi ottaa mallia Jimmystä.
Miksi Tracy meni kauneushoitolaan ekan kerran? Se jäpätti Mandylle ja lähti pois. Enpä ollut ennen huomannutkaan kuinka samansorttisia hahmoja ovat. 😄 Eläinkuosit ja kaikki.
Miksi John Sugden on niin kiukkunen ja kiinni? Taas Aaron kiinnostuu hankalasta tyypistä. Komea on John, mutta onpa hänellä pienet silmä ja syvällä päässä.
Aaronin ja Macin ystävyys on hauskaa. Huomio sohvalta! Mac oli Aaronilla kylässä ja ilman kenkiä! 🤭
Miehellä(etenkään) ei minusta tarvitse olla suuria silmiä.. Ja syvällä olevat ovat namut.. Jotenkin näyttävät älykkäältä.. Viileältä tosin, ainakin tällä..
Vierailija kirjoitti:
Moneen, moneen kertaan spoilattu juttu. Ei ole vaihtarit.
Ed-. viesti Moiran tilasta tuli poistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kattonut 99 vuodesta, enkä muista kuuleeni koko Pat tyypistä. Tuli nyt vähän puskista. :D
Tuskin olet nähnyt tai kuullut elley ole nähnyt 1980-luvun jaksoja (ei lienee ole täällä nähty)..
Täällä nähdyt ensimmäiset jaksot vuonna 1997 olivat vuonna 1989 tehtyjä jaksoja. Joten me jotka katsoimme jo vuonna1997 Emmerdalea näimme kyllä. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa jotenkin hyvänmielenjakso. Alkoi yhdellä lempibiiseistäni (slipknot, psychosocial)
Chas ja Paddylla hyvä keskustelu. Jimmy oli onneksi Nicoon päin avoin vaikeuksista. Mandy voisi ottaa mallia Jimmystä.
Miksi Tracy meni kauneushoitolaan ekan kerran? Se jäpätti Mandylle ja lähti pois. Enpä ollut ennen huomannutkaan kuinka samansorttisia hahmoja ovat. 😄 Eläinkuosit ja kaikki.
Miksi John Sugden on niin kiukkunen ja kiinni? Taas Aaron kiinnostuu hankalasta tyypistä. Komea on John, mutta onpa hänellä pienet silmä ja syvällä päässä.
Aaronin ja Macin ystävyys on hauskaa. Huomio sohvalta! Mac oli Aaronilla kylässä ja ilman kenkiä! 🤭
Miehellä(etenkään) ei minusta tarvitse olla suuria silmiä.. Ja syvällä olevat ovat namut.. Jotenkin näyttävät älykkäältä.. Viileältä tosin, ainakin tällä..
Korjaan että viileältä, mutta kuitenkin intohimoiselta, ei siinä mielessä viileältä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nähdyt ensimmäiset jaksot vuonna 1997 olivat vuonna 1989 tehtyjä jaksoja. Joten me jotka katsoimme jo vuonna1997 Emmerdalea näimme kyllä. T. Eri
Emme siis nähneet Patia joka oli jo poistunut mutta näimme kahdeksankytluvun jaksoja. Miten ollaankin kurottu kiinni tuo seitsemän vuotta tuossa välillä. Olikohan ne ensimmäiset vuodet tunnin jaksoja meillä, ei enää muista. T. Sama Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme siis nähneet Patia joka oli jo poistunut mutta näimme kahdeksankytluvun jaksoja. Miten ollaankin kurottu kiinni tuo seitsemän vuotta tuossa välillä. Olikohan ne ensimmäiset vuodet tunnin jaksoja meillä, ei enää muista. T. Sama Eri
Mie muistan että aamuisin noin 1998 aikoihin pyöri Emmerdale telkkarissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MuTta kun ei sivulause mainintojakaan ole mielessä viipyillyt. Hyvin olen perillä muiden eksät ja sukusuhteet ollut koko ajan, mutta tää on kyllä mennyt ohi. Esim Annien muistan, siitä on ollut puhetta sen verran.
Sugdenin perhe on mulle ollut aina punainen vaate. Ärsytti kun Diane (lemppari) rakastui Jackin ja alkoi norkoilla ja roikkua tässä kuin pikku tyttö.
Jack Sugden muka niin rehti ja hyveellinen mies. Tuntu feikiltä koko jätkä. Pennutkin ihan sekopäitä. Pojat vihas toisiaan ja tytär pahin suupaltti. Jäi Vivkin kakkoseksi, kun lapsi Victoria avas suunsa. Sarah Sugden itki koko ajan ja sitten vietteli komean it-osaajan (millä lihaksilla?).
Vähän hurrasin, kun Sugdenien dynastia alkoi hiipua. Sarah kuoli, Robert lähti, Katie kuoli, Jack kuoli ja Andykin lähti.
Onneksi Victoriasta tehtiin maltillisempi aikuisena ja onhan siinä paljon isäänsä kuitenkin. Tiettyä järkevyyttä ja oikeudenmukaisuutta.
Gloverin perhettä inhosin myös. Aina ongelmissa Dinglejen kanssa, joita rakastin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tuplajaksot. Niitähän tuli pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko googlata tuo Pat Sudgen. Hahmo kirjoitettiin ulos koska Patin ja Jackin näyttelijät olivat saaneet lapsen oikeassakin elämässä. Heidän vauvansa piti esittää Robert vauvaa mutta pariskunta olisi halunnut että vauva olisi sarjassakin ollut oikealla Thomas nimellään. Tämä ei käynyt tuottajille koska Patin hahmon väkivaltainen ex mies oli Tom.
Ymmärtäähän sen, ettei lapsen nimeksi sarjassa voi antaa väkivaltaisen eksän nimeä. Ei katsojat sitä olisi ymmärtäneet.
Outoa pitää ideasta kiinni, niin sitkeesti, että menettää duuninsa.
Aika hyvännäköinen toi John tosiaan
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvännäköinen toi John tosiaan
Ja sexy. Olisi vaan hetero koska olen hetero nainen itse.
Minä en näe tuota Johnin komeutta, ihan tavikselta näyttää minun silmääni.
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe tuota Johnin komeutta, ihan tavikselta näyttää minun silmääni.
Näin unta että lähdin puuhailemaan yksin.. Ehkä John innosti 😂 mutta todennäköisemmin valve-elämäni friends with benefits mies? En mie sitä kyllä Johniin vaihtaisi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa katsoin: sukat jalassa hyppäsi tuttavallisesti sohvalle. Hauska kohtaus!!!
Jotkut heteromiehet eivät 'osaa' olla ystäviä homojen kanssa. Olen huomannut omassa kaveripiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä(etenkään) ei minusta tarvitse olla suuria silmiä.. Ja syvällä olevat ovat namut.. Jotenkin näyttävät älykkäältä.. Viileältä tosin,
Tarkoitit 'cool' eikö totta? Käännettynä ei oikein toimi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä(etenkään) ei minusta tarvitse olla suuria silmiä.. Ja syvällä olevat ovat namut.. Joten
Juu.. Tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sukulaisten kanssa olisi pakko olla tekemisissä? Miksei John saa itse päättää.
Miksi Tracy neuvoo Mandya kuin tämä olisi viisitoista vee.. Tarviiko keski-ikäistä varoitella netin vaaroista. Trace on yhtä mauttoman näköinen ja pukeutuva kuin ennenkin.
Mun mielestäni Mandya täytyy varoitella kaikista vaaroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sukulaisten kanssa olisi pakko olla tekemisissä? Miksei John saa itse päättää.
Miksi Tracy neuvoo Mandya kuin tämä olisi viisitoista vee.. Tarviiko keski-ikäistä varoitella netin vaaroista. Trace on yhtä mauttoman näköinen ja pukeutuva kuin ennenkin.
Mun mielestäni Mandya täytyy varoitella kaikista vaaroista.
No on sulla kyllä kieltämättä pointtia.. Ei kannata naama näkyä profiilikuvissa tuollaisessa bisneksissä
No nyt saatiin kylään vielä ensihoitaja jos John jää maisemiin. Lääketieteellistä osaamista riittää. Kylässä on jo kaksi lääkäriä, yksi sellaiseksi opiskeleva, lukematon määrä eläinlääkäreitä ja ainakin yksi sairaanhoitaja.