Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44229)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä taustainfosta, en tosiaan tiennyt tai muistanut tuota Patia. Muistan aloitelleeni sarjan katsomista niihin aikoihin, kun Sarah kuoli. Varmaan tuo Pat on monesti mainittu, mutta ei ole hahmottunut mielessäni. Aina ihanaa oppia uutta 😊
Ei ole taidettu Patia nähdä Suomessa silä lähti sarjasta vuonna 1986.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen olemaan tosi pettynyt jos tämä koko Moira kuvio kuitataan vaihdevuosilla.
Ei oo vaihdevuodet,vakavampaa
Voi Jimmy parka, ei Jimmyä saa kiusata tolleen, ihana symppishahmo.
En ole ikinä pitänyt Mandyn hahmosta,varsinainen hösö
Mut nyt täytyy sanoa et on harvinaosen tyhmä 😅
Aloitettiin läksytyksllä, ensin Moira läksytti Cainia ja sitten Chas läksytti Aaronia ja välissä kylän aikuiset naiset ihasteli Johnin kuntoilua ja Jimmy sai huonoja uutisia joiden takapiruna oli tietenkin Caleb.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä pitänyt Mandyn hahmosta,varsinainen hösö
Mut nyt täytyy sanoa et on harvinaosen tyhmä 😅
Oon ihan samaa mieltä,tosi ärsyttävä hahmo ja vielä tyhmäkin...
Huh, jos kylän miehet olisi sillä tavalla kommentoineet naista niin sarja olisi kanseloitu.
Robert ois kiva saada kuvioihin takaisin.
Oli pakko googlata tuo Pat Sudgen. Hahmo kirjoitettiin ulos koska Patin ja Jackin näyttelijät olivat saaneet lapsen oikeassakin elämässä. Heidän vauvansa piti esittää Robert vauvaa mutta pariskunta olisi halunnut että vauva olisi sarjassakin ollut oikealla Thomas nimellään. Tämä ei käynyt tuottajille koska Patin hahmon väkivaltainen ex mies oli Tom.
Vierailija kirjoitti:
Sugden? Sitä saat odotella aika kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, komea mies oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, komea mies oli.
En tykännyt viimeisimmästä näyttelijästä. Ihan kuin Robertin luonnekin olisi muuttunut, kun näyttelijä vaihtui.
Macilla ja Aaronilla on hauskaa. Kiva nähdä heidät nauravaisina.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen olemaan tosi pettynyt jos tämä koko Moira kuvio kuitataan vaihdevuosilla.
Moneen, moneen kertaan spoilattu juttu. Ei ole vaihtarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Robert oli Victorian ihan täysveli? Andy on velipuoli, ei mitään sukulaissuhdetta, mutta adoptio.
Ei ole Vicillä on vain velipuolia ja 1 veli adoption kautta. Puoliveljillä eri äidit kuin Vicillä (kaiketi).
Kumma isä kun on vain poikia tehnyt paitsi 1 tyttö on tullut. No Cainilla sama juttu eli suurin osa lapsista on miespuolisia jälkeläisiä ja Bob sitten toisessa ääripäässä että enimmäkseen on tehnyt tyttöjä.
Kuka sitten oli Victorian äiti ja kuka Robertin? Luulin, että Sarah, joka kuoli tulipalossa, oli molempien äiti. Andy oli adoptoitu, ja muistelen että hän sytytti sen tulipalon, jossa Sarah kuoli.
Lyhyesti: Sarah oli Vicorian äiti, Ja
Mä olen kattonut 99 vuodesta, enkä muista kuuleeni koko Pat tyypistä. Tuli nyt vähän puskista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johnin kannattaisi etsiä parempi autokorjaamo kuin Dinglen korjaamo sillä ei näytä matkailuauto kestävän mitään.
Caleb ja Ruby sitten päättivät tehdä Jimmyn bisneksistä entisiä.
Victoria yritti ystävystyä velipuolensa kanssa mutta ei oikein mennyt toivotunlaisesti.
Mä en ymmärtänyt niiden kahden laatikon hukkumista, Caleb sanoi, että putosivat kyydistä. Onko mulla jäänyt jotain näkemättä? Jimmy ja Rodney niistä kiistelivät.
Caleb kertoi Rubylle, että maksoi Cormanin työntekijän laskemaan laatikot väärin.
Olipa jotenkin hyvänmielenjakso. Alkoi yhdellä lempibiiseistäni (slipknot, psychosocial)
Chas ja Paddylla hyvä keskustelu. Jimmy oli onneksi Nicoon päin avoin vaikeuksista. Mandy voisi ottaa mallia Jimmystä.
Miksi Tracy meni kauneushoitolaan ekan kerran? Se jäpätti Mandylle ja lähti pois. Enpä ollut ennen huomannutkaan kuinka samansorttisia hahmoja ovat. 😄 Eläinkuosit ja kaikki.
Miksi John Sugden on niin kiukkunen ja kiinni? Taas Aaron kiinnostuu hankalasta tyypistä. Komea on John, mutta onpa hänellä pienet silmä ja syvällä päässä.
Aaronin ja Macin ystävyys on hauskaa. Huomio sohvalta! Mac oli Aaronilla kylässä ja ilman kenkiä! 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, komea mies oli.
En tykännyt viimeisimmästä näyttelijästä. Ihan kuin Robertin luonnekin olisi muuttunut, kun näyttelijä vaihtui.
En edes muistanutkaan näyttelijän vaihtuneen. Minusta tuo uusi just komea :)
En pysty lainaan mutta Pat Sudgen oli Emmerdalessa vuosina 80-86
Kiitos tästä taustainfosta, en tosiaan tiennyt tai muistanut tuota Patia. Muistan aloitelleeni sarjan katsomista niihin aikoihin, kun Sarah kuoli. Varmaan tuo Pat on monesti mainittu, mutta ei ole hahmottunut mielessäni. Aina ihanaa oppia uutta 😊