Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44229)

Vierailija
43901/44229 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moiralla alkaneet vaihdevuodet? Mielialan muutokset, ärtyisyyttä. Nukkuu varmaan huonosti, onkohan kuumia aaltoja?

Kotilääkäri täällä

Sori virheet, sihteerikkö naputteli (simpsakka tyty, polvella istuen kirjoottel)

Vierailija
43902/44229 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dingle ilmiantoi omansa. Kyllä siinä pitäisi jo käydä Dingle oikeudenkäynti erikseen ja kääntään selkänsä.

Ei ole eka kerta ja tuskin viimeinenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43903/44229 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, kun MacKenziekin on taas oma hauska itsensä. :)

Vierailija
43904/44229 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, kun MacKenziekin on taas oma hauska itsensä. :)

No ei ole lasta eikä tämän äitiä kontolla niin .................

Vierailija
43905/44229 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnin kannattaisi etsiä parempi autokorjaamo kuin Dinglen korjaamo sillä ei näytä matkailuauto kestävän mitään.

Caleb ja Ruby sitten päättivät tehdä Jimmyn bisneksistä entisiä.

Victoria yritti ystävystyä velipuolensa kanssa mutta ei oikein mennyt toivotunlaisesti.

Vierailija
43906/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnin kannattaisi etsiä parempi autokorjaamo kuin Dinglen korjaamo sillä ei näytä matkailuauto kestävän mitään.

Victoria yritti ystävystyä velipuolensa kanssa mutta ei oikein mennyt toivotunlaisesti.

Onhan siinä kuljetusliikkeessä Willkin osakkaana vaikka ei ole aikoihin mitään tehnyt firman hyväksi.

Vierailija
43907/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dingle ilmiantoi omansa. Kyllä siinä pitäisi jo käydä Dingle oikeudenkäynti erikseen ja kääntään selkänsä.

Ei ole eka kerta ja tuskin viimeinenkään.

Ok boomer.

Vierailija
43908/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärtänyt niiden kahden laatikon hukkumista, Caleb sanoi, että putosivat kyydistä. Onko mulla jäänyt jotain näkemättä? Jimmy ja Rodney niistä kiistelivät.

Vierailija
43909/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen olemaan tosi pettynyt jos tämä koko Moira kuvio kuitataan vaihdevuosilla.

Vierailija
43910/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärtänyt niiden kahden laatikon hukkumista, Caleb sanoi, että putosivat kyydistä. Onko mulla jäänyt jotain näkemättä? Jimmy ja Rodney niistä kiistelivät.

Ruby varasti ne. Rodney taisi ajella takaovi auki.

Vierailija
43911/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruby varasti ne. Rodney taisi ajella takaovi auki.

Kaalepillahan oli joku tuttu siellä vastaanottajafirmassa, joka pölli ne.

Vierailija
43912/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen olemaan tosi pettynyt jos tämä koko Moira kuvio kuitataan vaihdevuosilla.

Eiköhän tässä wokepaskassa Moirasta taas uhri saada. AINA nuo naiset niin saakelinmoisia kärsijöitä kaikessa ja miehille saa tehdä mitä vaan. 

Vierailija
43913/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putosivat kyydistä - Fall off a truck - on sanonta joka tarkoittaa että jotain on pöllitty.

Vierailija
43914/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten tykkää yhtään että Caleb rupesi kiusaamaan Jimmyä. Vielä enemmän olen vihainen että aletaan mustata Jack Sudgenin mainetta vain että saadaan uus Sudgen kylään.

Vierailija
43915/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Robert oli Victorian ihan täysveli? Andy on velipuoli, ei mitään sukulaissuhdetta, mutta adoptio.

Ei ole Vicillä on vain velipuolia ja 1 veli adoption kautta. Puoliveljillä eri äidit kuin Vicillä (kaiketi).

Kumma isä kun on vain poikia tehnyt paitsi 1 tyttö on tullut. No Cainilla sama juttu eli suurin osa lapsista on miespuolisia jälkeläisiä ja Bob sitten toisessa ääripäässä että enimmäkseen on tehnyt tyttöjä.

Kuka sitten oli Victorian äiti ja kuka Robertin? Luulin, että Sarah, joka kuoli tulipalossa, oli molempien äiti. Andy oli adoptoitu, ja muistelen että hän sytytti sen tulipalon, jossa Sarah kuoli. 

Vierailija
43916/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Robert oli Victorian ihan täysveli? Andy on velipuoli, ei mitään sukulaissuhdetta, mutta adoptio.

Ei ole Vicillä on vain velipuolia ja 1 veli adoption kautta. Puoliveljillä eri äidit kuin Vicillä (kaiketi).

Kumma isä kun on vain poikia tehnyt paitsi 1 tyttö on tullut. No Cainilla sama juttu eli suurin osa lapsista on miespuolisia jälkeläisiä ja Bob sitten toisessa ääripäässä että enimmäkseen on tehnyt tyttöjä.

Kuka sitten oli Victorian äiti ja kuka Robertin? Luulin, että Sarah, joka kuoli tulipalossa, oli molempien äiti. Andy oli adoptoitu, ja muistelen että hän sytytti sen tulipalon, jossa Sarah kuoli. 

Lyhyesti: Sarah oli Vicorian äiti, Jackin ensimmäinen (?) vaimo nimeltään Pat Robertin äiti. Pat kuoli auto onnettomuudessa, Pat oli ollut ennen Jackia naimississa, lapsia oli. Nuorena Jackilla oli ollut vaikeuksia pysyä housuissaan joten tämä uusi poika ei ole ollenkaan yllätys.

Vierailija
43917/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä ole katsonut tarpeeksi kaun niin en muista nuorta Jackia.

Minunkin mielestäni Pat oli Jackin eka vaimo, Sarah toinen ja Diane kolmas.

Robert oli aika pieni Patin kuollessa. 

Vierailija
43918/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukulaisten kanssa olisi pakko olla tekemisissä? Miksei John saa itse päättää. 

Miksi Tracy neuvoo Mandya kuin tämä olisi viisitoista vee.. Tarviiko keski-ikäistä varoitella netin vaaroista. Trace on yhtä mauttoman näköinen ja pukeutuva kuin ennenkin. 

Vierailija
43919/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sukulaisten kanssa olisi pakko olla tekemisissä? Miksei John saa itse päättää. 

Miksi Tracy neuvoo Mandya kuin tämä olisi viisitoista vee.. Tarviiko keski-ikäistä varoitella netin vaaroista. Trace on yhtä mauttoman näköinen ja pukeutuva kuin ennenkin 

Ja moni juo vähän väliä kännit sarjassa.. 

Vierailija
43920/44229 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tracy neuvoo Mandya kuin tämä olisi viisitoista vee.. Tarviiko keski-ikäistä varoitella netin vaaroista. Trace on yhtä mauttoman näköinen ja pukeutuva kuin ennenkin 

Ja moni juo vähän väliä kännit sarjassa.. 

Mutta Rubyn periksiantamattomuutta ihailen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi