Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
4261/44652 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvee vinkuja tuo Rhona kitisee vaan vaikka Pete mitä koittaa. Eka lahja ei oo tarpeeks seksikäs ja sitte on liian. Hohhoijaa. Miten se Pete jaksaa sitä katella.

Mä taas ihmettelen, miten surkeesti tämä Rhonan kohdunpoisto on kirjoitettu.. Eikö se muka mitään ohjeistusta saanut sairaalasta mukaansa? Eikö Pete ollut mukana kuulemassa tai lukemassa lehtisiä aiheesta?

Rhonalta on kohtupoistettu. Se tarkoittaa menopaussin oireistoa kertaheitoilla, kaikki heti tänne nyt. Onneksi sentään Diana pääsi kertomaan Petelle, että tämä on nyt tilanne. Tarvittiinhan asiaan sarjan grand-old-lady, eikä niinkään sairaalasta toimitettua tietoa.

Rhonalta itseltäänkin tuommoinen yleistieto mennyt ihan kokonaan ohi. Ihmetteli kiukkujaan ja kuumuutta. Ihan klassista. Jonkin asteinen lääkäri kuitenkin.

Onhan se käytös ärsyttävää muiden silmiin, mutta kaikkein vaikeinta se on itselle. Haluaisihan sitä olla ihmisiksi ja loukkaamatta, mutta kun ne kohtaukset tulee varottamatta yllättäen. Kaverille nimittäin tehtiin vastaava toimenpide samasta syystä. Se eka puoli vuotta oli hankalaa hänen kanssaan, mutta sittenhän kaikki oli ohi. Ei ollut vuosia kestävää menopaussia. Hän taisi vielä saada jotain loiventavia hormoneja, mutta Rhona ei vissiin sitäkään.

Kaikenlisäksi Rhonalla on vielä ne kivut, kun ei uskalla syödä särkylääkkeitä. Siitä johtuen vielä ongelmia siitä lääkeriippuvuudesta, kun se pitää koko ajan varuillaan. Ei pääse relaamaan ollenkaan. Vaatii todella pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä lähipiiriltä.

N48

Kohdunpoisto sinällään ja pelkästään EI aiheuta menopaussia. Riippuu onko munasarjat jätetty vai ei. Minulle on tehty kohdunpoisto, mutta jätettiin munasarjat, joten minulla ei ole vielä ollut menopaussia.

Kun poistetaan kohtu ja munasarjat niin aloitetaan hormonikorvaushoito heti joko estrogeeni laastarilla tai geelillä useimmiten,tableteilla harvemmin. Ei siinä tule mitään vaihdevuosi oireita hikoilua tms. Asiasta ilmeisesti ennakkoluuloja ja tietämättömyyttä. Joku voi kokea toimenpiteen henkisesti vaikeaksi omista syistään. Suurimman osan elämän laatu paranee koska ongelman aiheuttaja kipuineen on poistunut hyvänlaatuisissa tapauksissa esim. myoomat,kystat.

Toki kannatta mennä katkaisemaan hermosto, ja hankkimaan hormoonittomuus, ainakin silloin kun ei orkuista välitä. Tulee kivasti kusetkin housuun kun laskeutumien poistoista. En ikinä tekisi noin seksielämälleni ja seksistä nauttimiselleni. En poistaisi osiani vaik oisi syöpä. 

Siinä nopeasti loppuu sun seksistä nauttimiset kun kuolit syöpään ja olet mullan sisällä....

Jos kuolee niin kuolee, mutta olen samaa mieltä kuin M. Jungner, minua ei leikellä. Jos ei nauttisi enää seksistä niin joutaisikin kuolla!

Vierailija
4262/44652 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvee vinkuja tuo Rhona kitisee vaan vaikka Pete mitä koittaa. Eka lahja ei oo tarpeeks seksikäs ja sitte on liian. Hohhoijaa. Miten se Pete jaksaa sitä katella.

Mä taas ihmettelen, miten surkeesti tämä Rhonan kohdunpoisto on kirjoitettu.. Eikö se muka mitään ohjeistusta saanut sairaalasta mukaansa? Eikö Pete ollut mukana kuulemassa tai lukemassa lehtisiä aiheesta?

Rhonalta on kohtupoistettu. Se tarkoittaa menopaussin oireistoa kertaheitoilla, kaikki heti tänne nyt. Onneksi sentään Diana pääsi kertomaan Petelle, että tämä on nyt tilanne. Tarvittiinhan asiaan sarjan grand-old-lady, eikä niinkään sairaalasta toimitettua tietoa.

Rhonalta itseltäänkin tuommoinen yleistieto mennyt ihan kokonaan ohi. Ihmetteli kiukkujaan ja kuumuutta. Ihan klassista. Jonkin asteinen lääkäri kuitenkin.

Onhan se käytös ärsyttävää muiden silmiin, mutta kaikkein vaikeinta se on itselle. Haluaisihan sitä olla ihmisiksi ja loukkaamatta, mutta kun ne kohtaukset tulee varottamatta yllättäen. Kaverille nimittäin tehtiin vastaava toimenpide samasta syystä. Se eka puoli vuotta oli hankalaa hänen kanssaan, mutta sittenhän kaikki oli ohi. Ei ollut vuosia kestävää menopaussia. Hän taisi vielä saada jotain loiventavia hormoneja, mutta Rhona ei vissiin sitäkään.

Kaikenlisäksi Rhonalla on vielä ne kivut, kun ei uskalla syödä särkylääkkeitä. Siitä johtuen vielä ongelmia siitä lääkeriippuvuudesta, kun se pitää koko ajan varuillaan. Ei pääse relaamaan ollenkaan. Vaatii todella pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä lähipiiriltä.

N48

Kohdunpoisto sinällään ja pelkästään EI aiheuta menopaussia. Riippuu onko munasarjat jätetty vai ei. Minulle on tehty kohdunpoisto, mutta jätettiin munasarjat, joten minulla ei ole vielä ollut menopaussia.

Kun poistetaan kohtu ja munasarjat niin aloitetaan hormonikorvaushoito heti joko estrogeeni laastarilla tai geelillä useimmiten,tableteilla harvemmin. Ei siinä tule mitään vaihdevuosi oireita hikoilua tms. Asiasta ilmeisesti ennakkoluuloja ja tietämättömyyttä. Joku voi kokea toimenpiteen henkisesti vaikeaksi omista syistään. Suurimman osan elämän laatu paranee koska ongelman aiheuttaja kipuineen on poistunut hyvänlaatuisissa tapauksissa esim. myoomat,kystat.

Toki kannatta mennä katkaisemaan hermosto, ja hankkimaan hormoonittomuus, ainakin silloin kun ei orkuista välitä. Tulee kivasti kusetkin housuun kun laskeutumien poistoista. En ikinä tekisi noin seksielämälleni ja seksistä nauttimiselleni. En poistaisi osiani vaik oisi syöpä. 

Teinipoikako kirjoittelee noin Hupsuja hassuja? Asoista tietämättömille : Edellä mainitut leikkaukset ei vaikuta haluun eikä kykyyn naisella. Eivät elimet vaikuta asiaan mitä tuntee. Perehtykää itse asiaan siis seksuaalisuuteen tarkemmin muualla.

Vai ei hermoston katkeaminen vaikuta pillun tuntoon. Just joo...

Kyllä fysiikkakin pitää olla kunnossa sekä hormonit, ei pelkät aivot ja sydän riitä oikeisiin kunnon o*kkuihin. Ja gyne sanoi itse minulle että hermostovaurion riski on jos poistaa kohdun. Siispä vain yksi munas. pois, olipa kasvain tilanne munasarjassani mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/44652 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Siinä nopeasti loppuu sun seksistä nauttimiset kun kuolit syöpään ja olet mullan sisällä....

Jos kuolee niin kuolee, mutta olen samaa mieltä kuin M. Jungner, minua ei leikellä. Jos ei nauttisi enää seksistä niin joutaisikin kuolla!

Hassua että tunnut kuvittelevan esim.kohdunpoiston vaikuttavan haluihin ja seksistä nauttimiseen. Ei se vaikuta, kerron omasta kokemuksesta =)

Outoa myös se, että seksistä nauttiminen on sinulle elämän mielekkyyden mittari... Joutaisikin kuolla? Aika vahvasti sanottu.  Minulla ainakin on seksistä nauttimisen lisäksi sata muutakin ihanaa ja nautinnollista asiaa elämässä <3

Vierailija
4264/44652 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Teinipoikako kirjoittelee noin Hupsuja hassuja? Asoista tietämättömille : Edellä mainitut leikkaukset ei vaikuta haluun eikä kykyyn naisella. Eivät elimet vaikuta asiaan mitä tuntee. Perehtykää itse asiaan siis seksuaalisuuteen tarkemmin muualla.

Vai ei hermoston katkeaminen vaikuta pillun tuntoon. Just joo...

Mistä hermoston leikkelystä sä puhut? Pelkäät ilmeisesti että leikkaus kuin leikkaus vie tunnon alapäästä? Minulle on tehty useampia leikkauksia kohtuun (sektiot ja kohdunpoisto) eikä mikään ole vienyt tuntoa muuta kuin leikkaushaavan kohdasta, ja se on mahassa.

Vierailija
4265/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko vielä kauan jankata noita kohtujuttujanne? Sillehän voisitte tehdä oman ketjun.

Vierailija
4266/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää jo tuo munasarjojen kolistelu

Vierailija
4267/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhonan juttua on kommentoitu tarkoituksella oikean tiedon antamiseksi. On ihmisiä jotka ehkä pelkäävät turhaan asioita.

Vierailija
4268/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rhonan juttua on kommentoitu tarkoituksella oikean tiedon antamiseksi. On ihmisiä jotka ehkä pelkäävät turhaan asioita.

Tämä palstahan se onkin oikean tiedon paikka.

Vierailija
4269/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palstahan se onkin oikean tiedon paikka.

Onhan se - noin 1%, loput juoruja, huhuja, jankkaamista, valehtelua, haukkumista ja trollaamista. Tässä asiassa ennen oli tosiaan paremmin, moni keskustelupalsta oli oikeasti paikka jossa sai kysyä nolojakin asioita ja sai asiallisia vastauksia, sitten oli tietty hauskoja ketjuja.

Vierailija
4270/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Oon aina tykännyt "livin" käheästä äänestä, että vielä laulaakin noin hyvin.

Vierailija
4271/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana. Oon aina tykännyt "livin" käheästä äänestä, että vielä laulaakin noin hyvin.

Kiva esitys, musikaalinen tyttö :)

Usein olen kyllä miettinyt, että miksi Livin ääni on niin käheä, eikä vai käheä vaan kräkkää ikävän kuuloisesti. Onkohan jotain rakenteellista, vai onko mennyt jossain onnettomuudessa? Vai puhuuko väärin tai on huutanut äänihuulensa piloille?

Nykypäivänä aika moni puhuu väärin ja äänihäiriöitä on paljon :/ Itselläkin, puhun väärin, liian kurkusta.

Vierailija
4272/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hullumpi tämä Dawninkaan : https://www.youtube.com/watch?v=DKaclCiJI2g&nbsp;

Vierailija
4273/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva esitys, musikaalinen tyttö :)

Usein olen kyllä miettinyt, että miksi Livin ääni on niin käheä, eikä vai käheä vaan kräkkää ikävän kuuloisesti. Onkohan jotain rakenteellista, vai onko mennyt jossain onnettomuudessa? Vai puhuuko väärin tai on huutanut äänihuulensa piloille?

Nykypäivänä aika moni puhuu väärin ja äänihäiriöitä on paljon :/ Itselläkin, puhun väärin, liian kurkusta.

Mä rakastan käheitä ääniä ja tosiaan olen myös miettinyt, että miksi noin nuorella on ääni ns "mennyt". Yleensähän nuo tulee elämän kautta. Toivottavasti tytöllä vielä ääni toimii vanhempanakin kunnolla.

Vierailija
4274/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt Dawniin ja siihen, että hän juonittelee Harrietia vastaan. Tapahtui menneisyydessä mitä tahansa, Harriet kuitenkin nykyhetkessä on antanut Dawnille katon pään päälle ja ollut tukena. Ennen Harrietin luona asumistahan Dawn oli heroiiniriippuvainen prostituoitu, joka siis ei tykännyt olla prostituoitu, vaan otti huumeita kestääkseen sen.

Vierailija
4275/44652 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt Dawniin ja siihen, että hän juonittelee Harrietia vastaan. Tapahtui menneisyydessä mitä tahansa, Harriet kuitenkin nykyhetkessä on antanut Dawnille katon pään päälle ja ollut tukena. Ennen Harrietin luona asumistahan Dawn oli heroiiniriippuvainen prostituoitu, joka siis ei tykännyt olla prostituoitu, vaan otti huumeita kestääkseen sen.

No juu, olipas taas tyhmä juonenkäänne tämäkin. Tällaisten pitäisi ilmeisesti olla sellaisia "ohhoh, enpäs tajunnutkaan, niin tietysti" -oivalluksia, mutta taas vain tekee mieli huutaa, mikä siinä käsikirjoittamisesssa on niin vaikeaa, että taas liimataan päälle joku täysin irrallinen ja epälooginen juoni. Tätäkin olisi kyllä pitänyt pohjustaa jotenkin järkevästi. MInkä ihmeen takia Dawn muka tuollaiseen lähtisi ja missä vaiheessa muka tämä on keksitty? Nyt yhtäkkiä haluaakin kostaa muka jotain, mutta mitähän se mahtaa sitten olla ja miksi tällaisesta kaunasta ei ole nähty häivähdystäkään aiemmin. 

Vierailija
4276/44652 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko muuten Dawn Harrietin luona ilmaiseksi?

Vierailija
4277/44652 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa keksitään,tuodaan jo oleville uusia entisiä suhteita,tuttuja tai lapsia kuten Charityn Ryan,Paddyn isä Karhusus. Seuraavaksi vakihahmoista kai Cain lapsi tai Vanessan äeti. Kiinnostavinta olisi Pollarin lapsi häätämään tolloD pois kylästä tai olisi ollut joku Sugdenien sukuun liittyvä. Nykyiset tuottajat eivät ole luovia oikealla tavalla ja turhautumista on ollut palstoilla.

Bartonien lähdettyä eivät ole keksineet uutta perhettä vaan pyörivät samojen hahmojen jutuissa. Leylan biologinen poika on Jacob jonka oikea isä on elossa. Jotenkin typerää pitää Jöötiä

Davidin poikana.

Spencerien lisäksi Layla,David naiskuviot ovat ärsyttävimmät. Charitykin on evvk riitelevä räkätti nykyään.

Sarjan parhaat minusta Robertin ja Aaronin lisäksi Sam ja Lydia,Nicola ja Jimmy. Uusi poika oli just Sebinä nähty pikku vilaus 2x.

Vierailija
4278/44652 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa keksitään,tuodaan jo oleville uusia entisiä suhteita,tuttuja tai lapsia kuten Charityn Ryan,Paddyn isä Karhusus. Seuraavaksi vakihahmoista kai Cain lapsi tai Vanessan äeti. Kiinnostavinta olisi Pollarin lapsi häätämään tolloD pois kylästä tai olisi ollut joku Sugdenien sukuun liittyvä. Nykyiset tuottajat eivät ole luovia oikealla tavalla ja turhautumista on ollut palstoilla.

Bartonien lähdettyä eivät ole keksineet uutta perhettä vaan pyörivät samojen hahmojen jutuissa. Leylan biologinen poika on Jacob jonka oikea isä on elossa. Jotenkin typerää pitää Jöötiä

Davidin poikana.

Spencerien lisäksi Layla,David naiskuviot ovat ärsyttävimmät. Charitykin on evvk riitelevä räkätti nykyään.

Sarjan parhaat minusta Robertin ja Aaronin lisäksi Sam ja Lydia,Nicola ja Jimmy. Uusi poika oli just Sebinä nähty pikku vilaus 2x.

Onko muuten David adoptoinut Jacobin, vai miten toimii huoltajana ilman verisukua tai parisuhdetta Jacobin äidin kanssa?

Vierailija
4279/44652 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Davidin poikana.

Onko muuten David adoptoinut Jacobin, vai miten toimii huoltajana ilman verisukua tai parisuhdetta Jacobin äidin kanssa?

Mun mielestä Jakesta ei ole mitään virallisia papereita tehty. He vaan päättivät, että olet nyt mun poika, kun Jaken virallinen äiti Alicia lähti portugaliin. Bioäiti asuu kadun toisella puolella ja kylä täynnänsä puuttuvia äitipuolia.

Vierailija
4280/44652 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua olisi kiinnostanut Mattyn ei-välttämättömässä rintojenpoistoleikkauksessa se, kuka sen maksaa. Ilmeisesti yhteiskunta, kun ei näytetty Mattyä pohtimassa, miten saa rahat riittämään leikkaukseen.

Ketju on lukittu.