Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Sarah inbretein kaikista Serkusten Cain ja Charity lapsi Debbie ja Andyn sairasteleva tytär Sarah. Andy oli ottopoika oikea nimi Hopwood. Ei mitään tekemistä Sugdenin verkoinhan kanssa eikä siis ole Sugden vaan Dingle Hopwood.
Inhoan Charity ja Sarahia ja Cainia. Liian kauan ovat saaneet olla. Tuottaja Laura Shaw tykkää sukuruts inbretteistä.
Teilläpäinkö sukurutsa on herkkäaihe, kun noin menee ihonalle?
Vierailija kirjoitti:
Dawn oli Billylle kiukkuinen kun tämä tuli töistä. Nalkutti, että on joutunut olemaan koko päivän lasten kanssa ja tekemään kotityöt yksin.
SO? Rouva on äitiyslomalla. Mitalinko tarvitsisi.
Eiköhän Kartanossa kuitenkin siivooja käy ja puutarhankin hoitaa joku muu. aika monet isot työt on rouvalta pois.
Minä kun olin äitiyslomalla niin... tiedätte kyllä mitä.
Dokasit päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dawn oli Billylle kiukkuinen kun tämä tuli töistä. Nalkutti, että on joutunut olemaan koko päivän lasten kanssa ja tekemään kotityöt yksin.
Eiköhän Kartanossa kuitenkin siivooja käy ja puutarhankin hoitaa joku muu. aika monet isot työt on rouvalta pois.
Ihmettelin sitä Dawnin ulostuloa. Lydia siivoo ja hoitaa pyykit.
Ruokaa saa tilattua, jos ei jaksa.
Billyhän oli niin Sulonen, kun väsähti. Dawn nyrpisteli.
Mutta täällähän tehdään sitä, kun vaimo ei ymmärrä ja Manpreet sattu olemaan siinä....
Mikäs on Manpreetin selitys käytökselleen???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta täällähän tehdään sitä, kun vaimo ei ymmärrä ja Manpreet sattu olemaan siinä....
Mikäs on Manpreetin selitys käytökselleen???
Elo niin mustaa ja synkkää
Tuossa kun mainittiin yhdessä viestissä tuo Rhonan ex Pierce, niin tuli tuosta mieleen että saiko Kim ikinä tietää sitä että Al kusetti häntä siinä että olisi itse tappanut Grahamin vaikka Pierce ehti ensin ja kuittasi muina miehinä palkkion?
Itse en muista että pääsikö Al tästä kusetuksesta kuin koira veräjästä vai paljastuiko jossain välissä, kun Kimhän ei katso sitä kauhean hyvällä jos häntä vedätetään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne sitten erosivat? Joku varmaan kertoo. En jaksa googletella..
Ilmeisesti petti Davidia jonkun sarjassa "lyhyen" aikaa olleen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tuolla landella tilattua mitään ruokaa kotiin? Ei siellä ole mitään mistä tilata. Siis valmista ruokaa. David ainakin joskus suunnitteli jotain kotiinkuljetus -palvelua kaupaltaan mutta ei kait siitäkään sitten tullut mitään?
Vierailija kirjoitti:
Joo, olihan se melkoista liioittelua. Ei noi autonasennushommat ihan verenperintönä kulje. Mihin enää ammattitäkouluja tarvittais, jos tuonkin työn oppisi vähän somettamalla?
No Cainkin on itseoppinut ja opetti Debbielle ja Charitylle ainakin perusteet ja Debbie sen korjaamon alunpeein omisti.
Vierailija kirjoitti:
Tom... puistatus... * kuiskaa: tämähän on alkua vasta, aikooko alistaa Bellen kotiorjuuteen? Kysyn vaan
Aikomus on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida brittien oikeusistuiet tuntea muuta kuin 8 vuoden tuomiot. Samanhan Dan sai kuolemaan johtaneesta lyonnistä.
Dan sai taposta tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Niihin on kyllä ihan koneet nykypäivänä...
Hys hys, älä kerror tuollaisia paljastuksia tuolle postaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida brittien oikeusistuiet tuntea muuta kuin 8 vuoden tuomiot. Samanhan Dan sai kuolemaan johtaneesta lyonnistä.
Dan sai taposta tuomion.
Niin sai mutta kaikki, jotka katsovat jakson tietävät, että se oli Lloydin ilkeämielisten puheiden aikaansaama pikaistuksissa tapahtunut yksi lyönti, jonka seurauksena Lloyd kaatui ja osui päällään kylän ainoaan kiveen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa Manbreetista kuoriutunut kiimainen narttu, hyi hyi. Pussasiko ne kännissä? Nyt Billin vaimo taas sortuu, pelkään pahoin ja lapsi jää Kimin hoitoon🥹
Kaiiki selviää lähiviikkojen aikana mutta sanotaan että Dawn ei sorru takaisin huumeisiin ja Kim jää ilman perhettä kunnes Jamie tulee takaisin..
Vierailija kirjoitti:
Tuottaja Laura Shaw tykkää sukuruts inbretteistä.
Äläs nyt sillä pahempaa kuin serkusten välimen rakkaus on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olihan se melkoista liioittelua. Ei noi autonasennushommat ihan verenperintönä kulje. Mihin enää ammattitäkouluja tarvittais, jos tuonkin työn oppisi vähän somettamalla?
No Cainkin on itseoppinut ja opetti Debbielle ja Charitylle ainakin perusteet ja Debbie sen korjaamon alunpeein omisti.
Just. Voi, että mitä saivartelua. Nyt annettiin ymmärtää, että Sarah käveli korot kopisten korjaamolle ja osasi hommat hyvin jo valmiiksi. Tästä me muut keskusteltiin. Ei tietenkään ole tavatonta, että työtä tekiessä oppii. Joissakin ammateissa jopa parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
David ainakin jjoskus suunnitteli jotain kotiinkuljetus -palvelua kaupaltaan mutta ei kait siitäkään sitten tullut mitään?
Yritti joo mutta ei siitä tullut mitään kun kustannukset olivat liian korkeita.
Vierailija kirjoitti:
Itse en muista että pääsikö Al tästä kusetuksesta kuin koira veräjästä vai paljastuiko jossain välissä, kun Kimhän ei katso sitä kauhean hyvällä jos häntä vedätetään.
Ei saanut tietää, ilmeisesti Al kuoli koht. hyvissä väeissä Kimin kanssa (Dinglet on eri asia).
Seesteinen alku kun sekä Kartanolla että Goskirkeillä oltiin aamiaisella, jäi vain Dinglet puuttumaan mutta sitten Tom tuli ja pilasi jakson.
Manpreet gienona treffeillään Charlesimn kanssa eikä Dawnkaan jäänyt paljoa jälkeen omilla treffeillään Billyn kanssa.
Saatiinpahan kuviin sitten Dawnin äiti 21 vuoden jälkeen ja kuten odotettua tulee aiheuttamaan harmeja.