Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Multa lähti kanavat 1-3 telkkarista. Empä nää Emmeekään sit.. tuun täältä lukeen tapahtumat jos joku selväjärkinen niitä tänne laittelee..
Laitan vielä tämän perjantain tapahtumat. Oletan että saat pian kanavat jollain konstilla näkymään: Vinny selvisi säikähdyksellä Tomin hyökkäyksestä eikä osannut auttaa poliisia syyllisen suhteen. Tom aikoo asennuttaa lisää valvontakameroita kotiin muka säikähtäneenä Vinnyn pahoinpitelystä. Tom ja Belle pitivät seuraa Vinnylle tämän kotona ja kun Vinny meni lepäämään Tom manipuloi vastahakoisen Bellen kanssaan seksiin ja sai myös Bellen paljastamaan Vinnyn salaisuuden. Tom nöyryytti vielä myöhemmin Vinnya sanomalla että Belle kertoi Vinnyn neitsyydestä ja letkautteli omasta juuri olleesta lemmenhetkestään vaimonsa kanssa. Charity ja Mack menivät kylpylään hääpäivän kunniaksi ja Cain haki ei niin innokkaan Sarahin avuksi korjaamolle. Eric jatkoi Jain kiusaamista ja kiristämistä vaikka Jai sai onnistuneesti keksittyä syyn Vicin potkuille laittamalla lasinpalan Vicin tekemään pizzaan jonka Laurel ja hän olivat tilanneet. Jacob ja Vic olivat molemmat murheen murtamia erosta ja päättivät pysyä ystävinä. Billy järjesti jumppatreeniä kyläisille ja Manpreet katseli ihailevasti Billyn kroppaa ja tilasi yksityistunnin. Että semmosta suunnilleen tänään. Lopetan nyt nämä selostukset tähän. Tämä viikon pesti riitti.
Vierailija kirjoitti:
Laitan vielä tämän perjantain tapahtumat. Oletan että saat pian kanavat jollain konstilla näkymään:
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sais Bellen ja Tomin tarina tulla jo päätökseen.
Vastahan se alkoi. Näinkö nopeita nykyihmiset on kyllästymään?
Ihmisten keskittymiskyky on laskenut. Kaikki heti tänne mulle nyt.
Olen eri mutta minäkin toivon että loppuisi jo. En siksi että olisin kyllästänyt, vaan siksi että tekee pahaa katsoa tota menoa kun itse olen ollut vähän samantapaisessa suhteessa nuorempana.
Eihän tuossa sarjassa voisi näyttää mitään, kun kaikilla olisi jokin ikävä yhtymäkohta johonkin. Ymmärrän toki jos tekee pahaa katsoa.
Eric pelkää että normaali elämä loppuu ja on kyllästynyt siihen kun häntä pidetään hoivattavana papparaisena. Siksi hän on palanut vanhoihin epärehellisiin tapoihinsa ja tuntee taas elävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Cain on kyllä hyvä rekrytoimaan sukulaisia.
Cain on mun yksi suosikkihahmoista 🧡
Moiran juhlapuku ei ollut kovinkaan imarteleva hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on Emmerdale-sarjaan käsikirjoitettu sateenkaari porukkaa...
Hieman liikaa toiseutta englantilaiseksi pikkukyläksi.
Bellellä on huono miesmaku. Jaimie ja nyt tämä Tom.
Plus Lachlan ja se tumma naimisissa oleva lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ericiä vaivaa? Ei kai Parkinsonin tauti tee ilkeäksi. En tykkää yhtään, saisi olla enemmän hyvän mielen juttuja sarjassa.
Kaikkihan sai alkunsa Leylan kieroilusta.
Toivottavasti Jacob ja Eric saisivat tietää Leylan saaneen puhuttua Victorian eron kannalle.
Eikös Englannissa työvoimatoimisto ole lähinnä yhdistelmä Suomen työvoimapalveluita, Kelaa ja sossua ja se varsinainen sosiaalitoimi muistuta enemmän poliisia, jota oikeasti pelätään ja vältetään viimeiseen saakka ja jolla on hurja maine ja laajemmat oikeudet kuin Suomessa sosiaalityöntekijöillä?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jacob ja Eric saisivat tietää Leylan saaneen puhuttua Victorian eron kannalle.
Miksi?
Hyvä vaan että Jacob lähtee Berliiniin harjoittelupaikkaansa ja hankkii joskus työpaikan niin että parisuhde ei kahlitse pikkukylään jumittamaan.
Kiitos! Sain kanavat näkymään uudella antennijohdolla! Ei tarvitse enää selostuksia Emmestä. Mutta Kiitos sulle!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Sain kanavat näkymään uudella antennijohdolla! Ei tarvitse enää selostuksia Emmestä. Mutta Kiitos sulle!
Ole hyvä😊
Ikävää, nyt Emmerdalessa ei ole enää yhtään kunnon ihmistä.
Cain on ainoa jota kestää katsella ja kuunnella, mutta ei hän kaikkea pelasta. Keksikää äkkiä jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Hyvä vaan että Jacob lähtee Berliiniin harjoittelupaikkaansa ja hankkii joskus työpaikan niin että parisuhde ei kahlitse pikkukylään jumittamaan.
Ihan kun pitäisi erota tuon takia. Sen kun menee harjoittelemaan ja hankkii työpaikan. Sitten voi palata kylään Victorian luo jos se on sitä mitä hän tahtoo. Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista.
Kyllä mä haluaisin tietää jos äiti on mennyt puuttumaan mun parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut kiehtomaan, että mikä hän on?
Spoilaaminen tuntuu olevan hallussa, mutta on salausta sen verran, ettei kaikki saa selvää.
Onko tämä hyvän ja pahan taistelu yhdessä ihmisessä? Järjetön tarve kiusata, mutta hyväpuoli muuttaa kirjoituksen kryptiseksi, ettei spoilaus noineen onnistu! 🤯
Psykopaatti kuten eilen nähtiin viimeistään.
Tuosta kirjoittajasta oli kyse. Tom on ollut selkee jo ajat sitten. ;)
Toivoin, että Vinny olisi löytänyt Bellen puhelinta korjatessaan siitä paikannussovelluksen, jota Belle itse ei näytä jostain syystä huomaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juodaanko Englannissa jopa Suomea enemmän ja vapaammin alkoholia ja erityisesti kaljaa? Sen käsityksen tästä sarjasta saa. Tässä sarjassa kuvauksissa käytetään jopa oikeasti alkoholia, mutta Salatuissa elämissä juotu alkoholi ei ole oikeasti alkoholia, vaan jotain alkoholitonta.
Iletko maistanut emmen viinaksia?
Olen tuopin juonut Woolpackissa. 2000 luvun alussa, kun kävin tv-kierroksilla. Toki sen jälkeen on voinut tapahtua vaikka ja mitä. Pitäskin taas kattella, että vielä sellaisia reissuja tehdään jonkun toimesta. No, briteissä ainakin löytyy.
ihan vaan joku hölmö