Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun tässä sarjassa suunnilleen kaikki eivät ole jo kuolleet alkoholiin kun käyttö on niin runsasta.
Suomessa nää mittarit ja annokset ovat pielessä, että saadaan peloteltuavjengi luulemaan juuri noin.
Brittien pubikulttuuri on omanlaisensa. Siellä käydään työnjälkeen päivittäin. Etenkin jos on matsi. Juodaan pari ja sitten kympiksi kotiin, kun pubin menee kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tom on jouluun asti sitten lusimaan. Eron haku. Kamalin juttu juoni tulee kun Sarah 19v koomikko sairas haluaa lapsen ja onkin taas sairas hysterektomia. Ja sitten ivf hoidolla surrogaatti ja pentu😱 Psykiatria se tytön reppana tarvitsee.
Mua on alkanut kiehtomaan, että mikä hän on?
Spoilaaminen tuntuu olevan hallussa, mutta on salausta sen verran, ettei kaikki saa selvää.
Onko tämä hyvän ja pahan taistelu yhdessä ihmisessä? Järjetön tarve kiusata, mutta hyväpuoli muuttaa kirjoituksen kryptiseksi, ettei spoilaus noineen onnistu! 🤯
Vierailija kirjoitti:
Sais Bellen ja Tomin tarina tulla jo päätökseen.
Vastahan se alkoi. Näinkö nopeita nykyihmiset on kyllästymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, että ne huosta paperit tehtiin vaan vankilan ajalle.. olisivat nyt samalla innolla ennakoineet tulevaa vapautta. Edes pieni muotoisesti.
Ei lapsia voi antaa pois tai myydä miten tahansa, paitsi Emmerdalessa.
Suomessakin voi saada oheishuoltajuuden.
Niin varmasti voi, mutta siitä ei päätetä kahvilassa ilman viranomaisia.
Uskoisin, että Suomessakin onnistuu lakimiehen toimesta, vaikka siellä kahvilassa. Sossuja ei asiassa tarvita, oheishuoltajuus vahvistetaan lastenvalvojalla.
Sossuhan se lastenvalvojakin on.
Joo, totta, my mistake. Olisi pitänyt kirjoittaa, että asia ei varsinaisesti kuulu sossuille vaan vahvistavat vain sopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut kiehtomaan, että mikä hän on?
Spoilaaminen tuntuu olevan hallussa, mutta on salausta sen verran, ettei kaikki saa selvää.
Onko tämä hyvän ja pahan taistelu yhdessä ihmisessä? Järjetön tarve kiusata, mutta hyväpuoli muuttaa kirjoituksen kryptiseksi, ettei spoilaus noineen onnistu! 🤯
Psykopaatti kuten eilen nähtiin viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi jo viime vuonna (toissa vuonna sarjan aikaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten keskittymiskyky on laskenut. Kaikki heti tänne mulle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Juodaanko Englannissa jopa Suomea enemmän ja vapaammin alkoholia ja erityisesti kaljaa? Sen käsityksen tästä sarjasta saa. Tässä sarjassa kuvauksissa käytetään jopa oikeasti alkoholia, mutta Salatuissa elämissä juotu alkoholi ei ole oikeasti alkoholia, vaan jotain alkoholitonta.
Iletko maistanut emmen viinaksia?
Tom on sairas, huomasi että Bellekään ei käy täysillä ja iski kyntensä.
Vierailija kirjoitti:
Tom on sairas, huomasi että Bellekään ei käy täysillä ja iski kyntensä.
Eikös nuo jo nuorenpanakin seurustelleet
Aika paljon on Emmerdale-sarjaan käsikirjoitettu sateenkaari porukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on Emmerdale-sarjaan käsikirjoitettu sateenkaari porukkaa...
Hieman liikaa toiseutta englantilaiseksi pikkukyläksi.
Bellellä on huono miesmaku. Jaimie ja nyt tämä Tom.
Tom ja sen valheet ja sen suunnitelmat ja Jai taas teki omia hölmöyksiään (Ericin kiristämänä).
Cain on kyllä hyvä rekrytoimaan sukulaisia.
Sarah tyypillinen teini eli ei voi olla ilman puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jotain tapahtuu vaihteeksi, kyllästytti Mackenzien ja Charityn suhteen jauhaminen.
Mikä Ericiä vaivaa? Ei kai Parkinsonin tauti tee ilkeäksi. En tykkää yhtään, saisi olla enemmän hyvän mielen juttuja sarjassa.
Kiva että Eric on alkanut taas ketkuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten keskittymiskyky on laskenut. Kaikki heti tänne mulle nyt.
Olen eri mutta minäkin toivon että loppuisi jo. En siksi että olisin kyllästänyt, vaan siksi että tekee pahaa katsoa tota menoa kun itse olen ollut vähän samantapaisessa suhteessa nuorempana.
Sossuhan se lastenvalvojakin on.