Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Alkuviikosta, kun katselin näytillä olevat jaksot ja pelasin siinä samalla.. Tom ja Belle kohtaukset olivat kyllä todella kamalia. Tom kääntää näppärästi kaiken Bellen sanomiset Bellen tappioksi. Tom on uhri, voi voi.. että ykskaks pompahti keskustelut yhden kaverin kanssa pintaan.
Tuo kaveri on yhä elämässä vaikka olen jäljillä hänen tempuistaan. Kova manipuloimaan ja yrittää pelata jotain mielipelejä ja luulee olevana älykäs. Tämä siis tekee ihan tietoisesti temppujaan. Ei ole fyysisesti väkivaltainen, mutta toisinaan miten kumppaniaan kohtelee, niin on kyllä psyykkistä väkivaltaa. Hyvä suustaan, niin puhejudolla saa kaikki aina puolelleen tilanteessa kuin tilanteessa. Sitten me pari epäilijää näytetään yleensä aika lurjuksilta. Mä en sen temppuihin lähde mukaan, niin sitten hän suuttuu ja pysyy pari viikkoa pois mun elämästä ja palaa taas pikku hiljaa uusin eväin.
Miksi yhä olemme kavereita? Mun puolelta siksi, kun tämän kanssa voi keskustella syvällisiäkin keskusteluja ilman, että hän silloin suuttuu tai menee lapselliseksi eipäsjuupas väittelyksi. Hänen kumppaninsa kanssa ehkä olen ystävystynyt paremmin. Välillä on jopa mielenkiintoista seurata, miten tämä ihminen toimii tietyissä tilanteissa. Miten hän kuvittelee olevansa "master puppeteer". Luulee olevansa ohjaimissa ja sitten se lapsen omainen pettymys, ettei hänen pillin mukaan tanssittukaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut sarjaa kuun ehkä vähän yli vuoden.
Mulle tuli yllätyksenä kun joku kirjoitti täällä et Belle ja Cain ovat sisarruksia 🤔
Zak on kummankin isä. Eri äidit.
Cain on syrjähypyn tulos ja Belle Zakin toisesta avioliitosta Lisan kanssa.
Hauska kun vanhemmiten Rodney ja Eric on ystävystyneet. Kilpakumppaneitahan ne nuorena oli, mutta yhteisymmärrys tuoneet herrat ystävyyden äärelle. Näitä saisi olla enemmänkin. Joo, vaikka sitten huijaisivatkin jotain, niin onhan noita veijareita kiva kattella.
Ymmärtävät hyvän päälle, ei Brendan jälkiruokaliköörin (vaimitäseoli). ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako muuten joku, että Juhlahumun järjestämät olisivat edes kerran onnistuneet?
Selkeesti jatkuvasti. Ei firma pyöri toistuvista epäonnistumisista vuosikausia ja menestyksekkäästi. Eihän niitä näytetä, sehän luetaan tylsäksi.
Emmessä voi kyllä pyöriäkin ihan samalla lailla kun Cainin autokorjaamo ja Vinnyn romuttamokin. On kyllä useammankin kerran käynyt niin, että ei päästä edes häihin asti jonkun sekoilun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne se Rubyn porttikielto hävisi?
Kuka niitä nyt jaksaa miettiä? :D Porttikieltoja tulee ja menee oikeassakin elämässä. Toiset ne muistaa, suurinosa ei.
ravintolatyöntekjä
Charitylla ja Kerryllä kyllä paloi hermot sen verran pahasti, että ihme jos unohtivat... Sitä paitsi Ruby ei ole kuka tahansa häiriköijä, vaan tahra noiden perhepiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, kun Caleb luetteli arvostamiaan asioita; hienoja autoja ja vaatteita. Hänellehän on valittu tosi epäpukevia, yksinkertaisia pikeepaitoja ja harmaita suoria housuja. Ja tämä uusi tyttö Ella: mitä ihmeen slipovereja hänellä aina puseron päällä.
Yksinkertaiset pikeepaidat ja harmaat suorat pöksyt voivat maksaa.
Niitä on jokamiehellä ja miehillä, jotka pukeutuvat hyvin.
Miettinyt monesti, että kuka maksaa tonneja tylsimysten vaatteista? Yksi työkaveri. Lisäksi se vielä makeilee asialla. Sehän myös teettää kauluspaitansa intianpuuvillasta tonnin kappale. Yms ällöä. ;)
Missä paikkaa Belle ja Tom riitelivät kun potkaisi Lisan uurnan? Eli missä se uurna itseasiassa oli ja minkätakia siinä pidettiin?
Tuo on tyypillistä, että kääntää tekemänsä asian toisen syyksi. Oli Ballen syy kun Tom potkaisi uurnan rikki. Koska Belle oli tuonkaltaisen ihmisen logiikan mukaan syyllinen kun oli suututtanut jostain Tomin. Sehän onkin niin kieroa toimintaa, että usein saa jopa pyytämään anteeksi toisen tekemää pahaa tekoa tai sanomista. Hyvin on osattu kuvata miten tuollainen kuvio etenee. Pikkuhiljaa pienistä suurempiin.
Vierailija kirjoitti:
Missä paikkaa Belle ja Tom riitelivät kun potkaisi Lisan uurnan? Eli missä se uurna itseasiassa oli ja minkätakia siinä pidettiin?
Mun mielestä ne oli siinä Dinglejen etupihalla sikojen vieressä. Samaa mäkin ihmettelin, että miksi se uurna oli siinä. No, possu-uurnassa sikojen seurassa? ;D Kyllä Lisa nyt tyylikkäämpi oli. ;)
Kuten Jimmy King jo Tomille sanoi: " ne on dinglejä. Pitää ymmärtää pikkusen enemmän."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne oli siinä Dinglejen etupihalla sikojen vieressä. Samaa mäkin ihmettelin, että miksi se uurna oli siinä. No, possu-uurnassa sikojen seurassa? ;D Kyllä Lisa nyt tyylikkäämpi oli. ;)
Kuten Jimmy King jo Tomille sanoi: " ne on dinglejä. Pitää ymmärtää pikkusen enemmän."
Eikö se uurna ollut joskus puussa talon vieressä.
Aika ala-arvoista pitää äidin tuhkauurnaa sika-aitauksen viereesä missä on muuttakin roinaa. Yhtä hyvin Tom olisi voinut purkaa kiukkuaan johonkin ämpäriin samalla kohtaa. Ei kukaan käsitä että se oli muistopaikka.
Mun mielestä Dingejen tavat ovat aika käsittämättömiä. Luulisi Bellenkin arvostavan äitiään niin paljon että uurna olisi jossain kiven päällä tms eikä sontaisessa pihannurkassa.
Siltä osin ymmärrän Tomia.
Eipä muut Dingleläiset kovinkaa ihmetelleet Lisan tuhkien leviämästä. Sinne pihalle se kuuluukin oli kommentti.
Tuhkauurna episodi oli outo. En puolusta Tomin potkaisua, mutta miten olisi tiennyt olevan uurnan siinä paikkaa. Samoin just tuo, että ei herättänyt sen kummempia reaktioita Dingleissä. Ainoastaan Bellellä, mutta johtuen ehkä myös tilanteesta.
No, Belle ymmärtää pian virheensä ja pytää anteeksi Tompalta.
Vierailija kirjoitti:
Aika ala-arvoista pitää äidin tuhkauurnaa sika-aitauksen viereesä missä on muuttakin roinaa. Yhtä hyvin Tom olisi voinut purkaa kiukkuaan johonkin ämpäriin samalla kohtaa. Ei kukaan käsitä että se oli muistopaikka.
Mun mielestä Dingejen tavat ovat aika käsittämättömiä.
Oli mutta Belle on siirrellyt sitä kun on puhunut Lisalle. Ei se ämpäri olisi auttanut vaan Tom olisi porkaissut ämpärin nurin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä muut Dingleläiset kovinkaa ihmetelleet Lisan tuhkien leviämästä. Sinne pihalle se kuuluukin oli kommentti.
Maasta sinä olet tullut ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tyypillistä, että kääntää tekemänsä asian toisen syyksi. Oli Ballen syy kun Tom potkaisi uurnan rikki. Koska Belle oli tuonkaltaisen ihmisen logiikan mukaan syyllinen kun oli suututtanut jostain Tomin. Sehän onkin niin kieroa toimintaa, että usein saa jopa pyytämään anteeksi toisen tekemää pahaa tekoa tai sanomista. Hyvin on osattu kuvata miten tuollainen kuvio etenee. Pikkuhiljaa pienistä suurempiin.
Mää olisin ollu tosi yllättyny jos Belle olisi Lachkanin, tumman lääkärin ja Jamien jälkeen löytäny ittelleen täyspäisen miehen.
Tom potkaisi sen possun hajalle ihan tahallaan. Ei toisten tavaroita rikota vaikkei niissä olisikaan kenenkään tuhkia. Paikka oli sika-aitauksen vieressä varmaan siksi koska siinähän Belle syntyi. Lisalle varmaan rakkain paikka tilalla jonne hän kuitenkin tuli jo valmiiseen perheyhteisöön ulkopuolisena, mutta hyvin sopeutui Dingle suvun tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne oli siinä Dinglejen etupihalla.q sikojen vieressä. Samaa mäkin ihmettelin, että miksi se uurna oli siinä. No, possu-uurnassa sikojen seurassa? ;D Kyllä Lisa nyt tyylikkäämpi oli. ;)
Mun mielestä ei. Tom oli vieraana vaimonsa lapsuuden kodissa. Koulutetulla ihmisellä luulisi olevan tapoja niin ettei potkita pihalla suutuspäissään yhtään mitään. Tämänkin Belle otti omaksi syykseen ja suojelee tuota lapsellista öykkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mutta Belle on siirrellyt sitä kun on puhunut Lisalle. Ei se ämpäri olisi auttanut vaan Tom olisi porkaissut ämpärin nurin.
Et nyt oikein tajunnut pointtia. Semmoisessa sontanurkkauksessa olisi voinut hyvin olla tyhjä ämpäri jota Tom olisi potkaissut. Nyt siinä oli vaimon äidin tuhkauurna juhlapaikalla.
Ei semmoista voi vieras ihminen tajuta. Joskus tulee vaan kiukuissaan potkastua jotain. Olisi ollut parempi jos olisi ollut vaan ämpäri.
Kuka niitä nyt jaksaa miettiä? :D Porttikieltoja tulee ja menee oikeassakin elämässä. Toiset ne muistaa, suurinosa ei.
ravintolatyöntekjä