Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessani tulee usein väkisinkin mieleen, minkä ikäisiä tänne kirjoittavat ovat?
Välillä tuntuu, että tämä on ysikymppisten temmellyskenttä. Sitten taas ajattelen, että kirjoittaja on tuskin päässyt alakoulusta.
Nämä moonis paahtoleipä pyykkikonejutut täytyy lähteä näppikseltä, jonka kirjoittajalla ei ole edes vielä menkat alkaneet.
Ja sitten nämä Emmerdalea totena pitävät tyypit, jotka eivät edes opi hahmojen nimiä, täytyvät olla liki sata vuotiaita.
Kertokaa pliis ikänne kommentin perään.
N63
Tässä asiallinen huomio ja kysymys. Olen miettinyt joskus ohimennen samaa etttä mitä ihmettä muutamien päässä oikein liikkuu.
Minä olen seurannut E:a kohta 30 vuotta ja siksi olen kiinnostunut joidenkin hahmojen elämän etenemisestä.
Olen N60
Aahhahaa nyt ymmärrän tämän palstan monia vastauksia paremmin, esim keskustelut parisuhteista tai pettämisestä tai siitä pitäiskö kertoa jos tietää et joku pettää, vaikkapa ystävää pettää tämän kumppani. 😂 Eihän tuohon aikaan kenenkään elämään puututtukaan ja kaikki lakaistiin maton alle ja pysyttiin naimisissa vaikka mikä oli.
Oikeastaan Ruby on aika hyvä hahmo,tuli vähän säpinää 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessani tulee usein väkisinkin mieleen, minkä ikäisiä tänne kirjoittavat ovat?
Välillä tuntuu, että tämä on ysikymppisten temmellyskenttä. Sitten taas ajattelen, että kirjoittaja on tuskin päässyt alakoulusta.
Nämä moonis paahtoleipä pyykkikonejutut täytyy lähteä näppikseltä, jonka kirjoittajalla ei ole edes vielä menkat alkaneet.
Ja sitten nämä Emmerdalea totena pitävät tyypit, jotka eivät edes opi hahmojen nimiä, täytyvät olla liki sata vuotiaita.
N63
Tässä asiallinen huomio ja kysymys. Olen miettinyt joskus ohimennen samaa etttä mitä ihmettä muutamien päässä oikein liikkuu.
Minä olen seurannut E:a kohta 30 vuotta ja siksi olen kiinnostunut joidenkin hahmojen elämän etenemisestä.
<
Mihin vastasit? Minä olen ihmetellyt mitä muutamien TÄNNE KIRJOITTAVIEN päässä liikkuu.
Minä seuraava sarjaa vain kun haluan tietää mitä roolihahmoille kuuluu. En ole minkään Cain- tai Jimmy-, yms-kerhon jäsen. En kuvittele unisssani istuvani villapakassa.
En ihmettele kuka ajoi auton puuhun niin että se poika kuoli. En tuomitse Tracyn pettämisiä. Katselen tätä vain TV-sarjana. Annan käsikirjoittajien hoitaa tuon juonikuvion.
N60
ps. jos tänne kirjoittaa " hyvää päivää" niin kyllä pari kolme nillittää heti että on kyllä jo ilta...pitäisi sanoa "hyvää iltaa".
Onko Ivy Rhonan munasolusta vai miksi hän niin sitä tyttöä kärttää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Rhona ja Gus oli aviossa ja pakastivat alkioita ennen eroaan. Gus sitten päätti käyttää niitä uuden Lucy vaimonsa kanssa. Ivy on tulos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan Ruby on aika hyvä hahmo,tuli vähän säpinää 🙂
Joo,samaa mieltä :)
Ihan hyvä jos Ruby alkaa räksyttää Tracylle.
Onkohan toi Rhona sekoamassa? Alkaa käyttäytymään hyvin omistavasti Ivyn suhteen. Ja tietysti Gusin nyt sitten pitää lähteä Ranskaan saakka. Rhona ymmärtää, ettei ehkä näe tyttöä enää koskaan tai vain aniharvoin.
Ei ole reilua Gusia kohtaan että Charity vaahtoaa Rhonalle kuinka Gus potkii vielä lisää vaikka Rhona on häkeltynyt Lucyn kuolemasta ja Ivyn syntymästä.
Helou Charity! Lucy oli Gusin vaimo ja Ivy tytär. Hänhän on ihan sekaisin. Gus menetti perheensä. Ja nyt toipumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim Tate on hahmona niin ikään varjo enitsestään. Viimeisin kunnon kartanonrouva taisi olla se aatelinen Rosemary King.
Eikö se Rosemary ollutkin se nainen, joka käveli aina ylhäisesti leuka pystyssä siellä kartanossa.
Kyllä. Rosemary oli koppava aatelisnainen, joka vararikkoon jouduttuaan tungetteli kartanoon Tom Kingin vaimoksi, kun joutui luopumaan omasta paljon hienommasta kartanostaan.
Veikkaan että Rhona "varastaa" ivyn ja sitä sitten selvitellään seuraava viikko.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Rhona "varastaa" ivyn ja sitä sitten selvitellään seuraava viikko.
Just meinasin tulla saman kirjoittamaan että mahtaakohan Rhona kaapata Ivyn.
Vierailija kirjoitti:
Minne on Dawn hävinnyt???
Hei sinä ihana
Kiva kuulla, että kaipaat minua. Juonen mukaan olen lomalla perheeni kanssa.
Oikeasti nyt on vaihe, että käsikirjoittajat nostavat muita hahmoja esiin. Eihän koskaan koko Emmerdalen väki ole yhtä aikaa mukana. Hahmoja vuorotellaan.
Näkyillään taas, kun olen telkkarisi ruudulla <3
T. Dawn
Vierailija kirjoitti:
Katsotun ymmärtäminen hukassa?
Huokaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N63
<
Siis mitä sä selität? Tämän päivän kuuskymppiset on tullut täysi-ikäisiksi 1980-luvulla ja avioituneet sen jälkeen ja toisin kuin väitit niin todellakin monet ovat myös eronneet. Jotkut jo useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N63
<
Voi sua! Joko kohta koulu on loppu ja pääset kesälomille?
Olen 65v ja eronnut pettämisen vuoksi. Minulla on itseäni vanhempia ystäviä, jotka ovat eronneet.
Nyt juuri yksi tekee eroa ja kesällä on 70- vuotissynttärit.
Isäni on syntynyt 1928 ja hänen vanhempansa erosivat, kun hän oli pieni. Aatteleppa sitä. Olen modernista suvusta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet? Kaikki tuo on käsitelty tässä sarjassa jota et ilmeisesti seuraa.
Aika veemäinen ulosanti näillä palstan 60+ -mammoilla
Siksi kun ne ovat lavasteita, ainoastaan Kartano on oikea talo.