Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Milloin Calebin vaimo tulee sarjaan suomessa. Kiinnostaa kun on oman ikäisiä näytteilijöitä. Chas, Caleb ja sen vaimo ovat googlen mukaan mun ikäisiä. Onhan sarjassa paljonkin suht samanikäisiä.
Ihmetyttää, miksei Mack ole voinut olla rehellisesti Charityn kanssa, koska tämä lienee Mackin oikea rakkaus. Että oltais säästytty siten onnettomuudelta.
No kun rehellisyys ei kuulu Emmen kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Calebin vaimo tulee sarjaan suomessa. Kiinnostaa kun on oman ikäisiä näytteilijöitä. Chas, Caleb ja sen vaimo ovat googlen mukaan mun ikäisiä. Onhan sarjassa paljonkin suht samanikäisiä.
Se riippuu miten Maikkari näyttää jaksoja mutta n. 3 kuukautta siihen menee.
Varmaan vuoden 2026 tammikuussa ollaan samalla vuosluvulla kuin Britit.
mulla ihan sama tarina. Jäin mammalomalle ja lapsi syntyi tammikuussa 1997. Aloin sitten aamuisin seurata Emmerdalea. Vaikka ohjelma paljon muuttunut vuosien varrella niin edelleen katson pävittäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen katsonut 2000 luvulta asti. On aina ollut katastrofeja ja murhaajia ym. Mutta siinä missä ennen oli aina ainakin välillä onnellisia pariskuntia. Esim Betty ja Seth. Diane ja Jack. Niin nykyään kukaan ei ole kauaa onnellinen. Kaikki on pettäneet kaikkia.
On nykyään Jai ja Laurel ja Nic ja Jimmy, Nate ja Tracy ovat vielä ns. vastanaineita eli se nähdään sitten joskus miten käy, Kim ja Will eivät myöskään hypi toisten sänkyihin.
Olen katsonut 1996 vuoden alusta.
Silloin oli joo kaikenlaisia onnettomuuksia ja katastrofeja mutta paljon myös ihmissuhdedraamaa. Oli rakastumisia jotka kesti ja suhteita jotka katkesi. Kaikenkaikkiaan enemmän normaalia elämää iloineen ja suruineen.
Ei tämmöistä jatkuvaa mielipuol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu miten Maikkari näyttää jaksoja mutta n. 3 kuukautta siihen menee.
Varmaan vuoden 2026 tammikuussa ollaan samalla vuosluvulla kuin Britit.
Kivaa yleensäkin kun tulee uusia henkilöitä vanhojen lisäksi - oli sitten mun ikäisiä tai ei. Kiitos vastauksesta :)
Vierailija kirjoitti:
Koska Harrystä päästään
N. 1,5 kuukautta sanottiin ed. kysyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa Zak ja Lisa olivat eri mieltä asioista. Yleensä rahasta.. onnellisia kuitenkin. Kunnes Zak laitettiin sekoamaan ja sekoilemaan. Se oli pimeetä aikaa, kun Zak Kylen isoäidin kanssa asusteli.
Nainen oli kyllä ihan hyvä tyyppi, mutten ole vielä antanut anteeksi suhdetta Zakin kanssa.
Pakko kysyä että milloin aiot antaa anteeksi? Zakin hautajaisissa ehkä? Tai Joanien?
Tuskin koskaan. Se oli käänteen tekevä. Aikajatkumo meni rikki ja pienet vihreät miehet karkuteillä yhä. Osa harmaistakin löytymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska HOMO Haavistosta päästään
N. 1,5 kuukautta sanottiin ed. kysyjälle. Avoimesta ikkunasta, vaikka nää istuis kadulla!
Abraham Hussein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Harrystä päästään
Kummasta?
HOMOSTA
Mun tieyääkseni Emmessä ei ole Harry-nimstä homoa.
Kukapa veikkaa että toi niljake on tehny saman tolle sihteerilleen vai mikä onkaan saman kun Lydialle.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa veikkaa että toi niljake on tehny saman tolle sihteerilleen vai mikä onkaan saman kun Lydialle.
Ottanut sihteerin pojan työharjoitteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottanut sihteerin pojan työharjoitteluun?
Hah
Sihteerin ilme oli kyl aikas metka, kun poliisit tuli...
Aaronkin on näköjään ihan kaheli nykyään. Kävi melkein enonsa kimppuun ja raivoaa muutenkin kuin heikkopäinen.
Miksi se Amit on tullut tonne kylään nyt sähläämään? Eipä ole Sunillakaan paljon tekoa. No Calebin poika sai seksiseuraa itselleen eli joku ilo Sunistakin jollekin.
Selviääköhän Rishin kuolema julkisesti? Pohdiskelen vaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sillä ei olisi töissä enää ja Craig olisi ollut telkien takana jo pitkään.
Hauska kohtaus kun chas seisoi gangsterin vieressä ja Aaron riehui rahakassin kanssa, Harry makasi maassa ja katseli riehumista.
Mutta kukaan ei tehnyt mitään. Tuijottivat vaan. Luulisi että se yksi gangsteri olisi raahannut joko chasia jonnekin tai auttanut Harrya tai osoitellut aseelle Aaronia.
Ja Eikö siellä ollut muitakin apureita. Aika hölmön näköistä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sillä ei olisi töissä enää ja Craig olisi ollut telkien takana jo pitkään.
Onhan se voinut uhkailla jotenkin tai jotain. Kyllä tossa joku yhteys on sellanen katse oli kun poliisit vei niljakkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se voinut uhkailla jotenkin tai jotain. Kyllä tossa joku yhteys on sellanen katse oli kun poliisit vei niljakkeen.
Sellainen ilme, että ei voinut uskoa Craigista, mutta pakko oli, kun poliisit vei. Vähän silmätkin vetistyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikkihan tunnetusti uskaltaa heti ilmoittaa raiskauksesta tai seksuaalisesta hyväksikäytöstä kun pahaa tehnyt osapuoli vielä vähän painostaa päälle ja yleinen asenneilmapiiri on ettei sua kukaan usko. Sano mun sanoneen on varmasti tehnyt saman sille sihteerille kun Lydialle ja se selviää myöhemmin toivottavasti ja saavat tuomiolle niljakkeen.
Kummasta?