Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Kikkis-fani kirjoitti:
Mä ootan ku Kerry menee raivoamaan Chasille Alista.
Saat odottaa ja pitkään. Kerryn näyttelijä on äitiyslomalla ja on ollut viime marraskuusta pl. 2 puhelinkeskustelua (joistta eilen nähty oli viimeinen).
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Mä ootan ku Kerry menee raivoamaan Chasille Alista.
Saat odottaa ja pitkään. Kerryn näyttelijä on äitiyslomalla ja on ollut viime marraskuusta pl. 2 puhelinkeskustelua (joista eilen nähty oli viimeinen) lähtien.
Vierailija kirjoitti:
häiriintynyt pösilö aMElie aiheutti sen että Dan joutui vankilaan. Kumpa sen saisi pois sarjasta koska o todella pllut taas ärsyttävä tymyydessään.
Aiheutetaanpa sulle lisää mielipahaa kertomalla ettei tule tapahtumaan.
Voi ettäs, Team Dan pahoittelee, en ole keksinyt, mihin tiimiin yrittäisin tukeutua Danin jälkeen, olisiko Team Esther mitä???
Vierailija kirjoitti:
Voi ettäs, Team Dan pahoittelee, en ole keksinyt, mihin tiimiin yrittäisin tukeutua Danin jälkeen, olisiko Team Esther mitä???
Liity meihin eli 😀
Itse olen tuon lisäksi jäsen Team Cain, Jimmy, Paddy, Dinglet, Bob, Charity, Bear, Chip jne.
Harkitsen postittavani jäsenhakemuksen Team veli Kaaleppiin aka Caleb, mutta ei, ei vielä, ei ehkä koskaan, harkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liity meihin eli 😀
Itse olen tuon lisäksi jäsen Team Cain, Jimmy, Paddy, Dinglet, Bob, Charity, Bear, Chip jne.
Harkitsen postittavani jäsenhakemuksen Team veli Kaaleppiin aka Caleb, mutta ei, ei vielä, ei ehkä koskaan, harkitaan.
Voiko oikeasti olla monessa? Luulin, että on kuin puolue, vain yksi jäsenkirja kerrallaan :}
Vierailija kirjoitti:
Team Lloydin vaimo? Tänne mahtuu, ei ole tungosta.
Onko tungosta: Team Caleb ex-vaimo???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liity meihin eli 😀
Voiko oikeasti olla monessa? Luulin, että on kuin puolue, vain yksi jäsenkirja kerrallaan :}
Voi kai tai minä ainakin olen. Hupsista, toivottavasti eivät ala jäsenluetteloita tarkastelemaan. Jospa vaihdetaan puheenaihetta. Onko säitä pidellyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liity meihin eli 😀
Voi kai tai minä ainakin olen. Hupsista, toivottavasti eivät ala jäsenluetteloita tarkastelemaan. Jospa vaihdetaan puheenaihetta. Onko säitä pidellyt?
Höpsö oot, hyvä niin!!! Ootko kuullu Robinin Pidellään häitä, tms kun se kulta meneekin naimisiin jonkun tavallisen Järvisen kaa???
Oioioi, anteeks fucin' Antti Järvinen... ohisohisohis
Parannan tapani...
Olikohan Lydia oikeassa rekry-tapahtumassa? Tais olla joku teknisen alan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liity meihin eli 😀
Team David, Eric, Bob, Rodney, Nate, ..............?
Naisryhmät ovat näköjään vähemmistössä.
Fiksu oon 😁
En ole kuunnellut. Kuuntelen.
Naisvähemmistö? Tyttönä tykkään enemmän pojista, mutta onhan esim. Charityssa ja Kimissä sopivaa ärhäkkyyttä. Voisin kuvitella heidät kanssani vaikka Kyöpelinvuorelle lentelemään 🧹
Tää 👍 vaikka yleensä Robin näääh.
F*ckin Antti 😠
Vierailija kirjoitti:
Team Lloydin vaimo? Tänne mahtuu, ei ole tungosta.
Taitaa olla pienin ryhmä sillä oli todella vmäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tungosta: Team Caleb ex-vaimo???
Tiedä exyydestä kun ei ole nähty vielä (tämän ja Calebin tapaamista odotetaan) ja ei edes mainittukkaan mutta kuten Team Mrs Lloyd kärsii sekin jäsenkunnan vähäisyydestä.
Miksi noin tyhmä hahmo kuin Amelia yleensä edes kirjoitetaan sarjaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin tyhmä hahmo kuin Amelia yleensä edes kirjoitetaan sarjaan?
Amelia on nuori ja naivi, ei tyhmä, mietipä itseäsi 15-16v...
Vierailija kirjoitti:
Tää 👍 vaikka yleensä Robin näääh.
F*ckin Antti 😠
En oo arvostanu/tuntenu Robinin tuotantoa ennen tätä. Jostain syystä tää nappas: et hautakivessä olis ollut meidän nimet - ei, vaan tuli väliin joku fuckin' antti järvinen!!! :{
Lähellä provoota, luulen?