Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen isottelija tuo Kim. Ihan kuin joku mafiapomo olisi. Menis muille urputtamaan kuin Cainille. No velipoika onneksi tiputtaa kohta rouvan jalustaltaan, kai, toivottavasti.
Eikös nuo kaikki kartanon valtiaat ole enemmän tai vähemmän käyttäytyneet kuin olisivat jotain mafiosoja jotka muka määräävät kylän tahdin?
Tai jos ne kartanon omistajat eivät ole tuollaisia mafiamaisia, niin sitten monesti jälkikasvu on sen tyylisiä. Hyvänä esimerkkinä on Nathan Wylde. Poika luuli itsestään hieman liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen isottelija tuo Kim. Ihan kuin joku mafiapomo olisi. Menis muille urputtamaan kuin Cainille. No velipoika onneksi tiputtaa kohta rouvan jalustaltaan, kai, toivottavasti.
Eikös nuo kaikki kartanon valtiaat ole enemmän tai vähemmän käyttäytyneet kuin olisivat jotain mafiosoja jotka muka määräävät kylän tahdin?
Tai jos ne kartanon omistajat eivät ole tuollaisia mafiamaisia, niin sitten monesti jälkikasvu on sen tyylisiä. Hyvänä esimerkkinä on Nathan Wylde. Poika luuli itsestään hieman liikoja.
Kyllä vaan. Kartanon kirous. Ensin nousee hattuun ja sitten alkaa sekoilut.
Nathan Wylde on ollut yksi suosikeistani. Se jos kuka oli niin aidosti kakara. Häneltä kun vietiin tikkari, niin reaktio oli välitön.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen kun näin kerran youtubessa kohtauksen jossa känni-Kerry lyöttäytyi väkisin yksinään jöröttävän ja myös kännäävän Cainin pöytään Villapakassa ja seuraavaksi kumpikin heräsi samasta vuoteesta Farmilla. Ilmeisesti Moiralla ja Cainilla oli siinä kohtaa menossa suhteessaan joku ollakko vai eikö-olla juoni. Mutta enempää sutinaa Kerryn ja Cainin välillä ei tainut olla kuin se yksi yö.
Mutta mitäköhän juonia siihen olisi saatu kehitettyä jatkoksi jos se yksi yö olisikin johtanut siihen että Kerry myöhemmin tekee jonkun syyn takia raskaustestin ja kappas, positiivista näyttää ja Cain on isukki?
Miten esim, Amy ottaisi uutisen vastaan että cain olisi isä yhtäkkiä samanaikaisesti tyttären sekä tämän äidin lapselle?
Tai miten koko kylä reagoisi tähän asiaan, Moirasta puhumattakaan?
Oliko kysymys siitä että Moiralla oli syrjähyppy Naten kanssa ja Cain kostoksi iski Kerryn ja vei kotiin Moiran sänkyyn? Cain ei vähempää olisi Kerrystä voinut välittää mutta se halusi näyttää Moiralle että kyllä hänkin osaa.
Onneksi ei tullut lasta tai muutakaan. Cain on äkkipikainen ja kostonhimoinen ja herkkä tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Just viikko tai jotain takaperin ihmettelin Laurelin taloa että onko siellä Marshalillakin oma huone mutta sittemmin kävi ilmi. Että Arthur nukkuu nyt Archien huoneessa.Mutta alakerta pieni keittiö ja olohuone yläkerrassa vähintään 4 makkaria.
Jimmyn ja Nicolan alakerta on viä pienempi mutta yläkerrassa kai silti ihan vähintään 3-4 makkaria.
Thomas/ Tom ja Belle seurustelivat teineinä. Lopulta karkasivat kylästä koska Zak ja Lisa vastustivat suhdetta. Lopulta Thomas kumminkin toi Bellen takaisin ja häipyi itse kylästä. Muistan heidän varastaneen Danin camper van auton.
Itsekin ihmettelin sitä Marshallin huonetta. Oli tosi iso, pitkänomainen ja täysin jaettavissa kun oli 2 ikkunaa eri puolilla huonetta. Oletettavasti Arthurin & Archien huone on vielä isompi jos kerran sinne on majoitettu 2 lasta.
Mä ymmärsin että Marshall nukkuu Arthurin huoneessa ja että Arthur meni tyyliin patjalle Archien huoneeseen että Marshall saa omas tilaa ja rauhaa.
Tietääköhän Nicky että Cain on hänen setänsä ja Cainin lapset serkkujaan? Vai onko Caleb pitänyt poikansa pimennossa?
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin että Marshall nukkuu Arthurin huoneessa ja että Arthur meni tyyliin patjalle Archien huoneeseen että Marshall saa omas tilaa ja rauhaa.
Ja eikös Jai sanonut Marshallille että vaikka pojat seurustelisivat, niin nukkuvat omissa huoneissaan. Eli muhinointia ei toivota.
Marja päivässä pitää lääkärin loitolla vai miten se oli 😊
Tänään vuorossa hillasuolla rämpimistä heti Emmerdalen jälkeen
Olinkin unohtanut, että Will oli Cainin korjaamolla töissä... onpa noussut pissi päähän, älytöntä öykkäröintiä...
Vierailija kirjoitti:
Marja päivässä pitää lääkärin loitolla vai miten se oli 😊
Tänään vuorossa hillasuolla rämpimistä heti Emmerdalen jälkeen
Mä lähen mustikkaan kohta
Paddy ja Mandy on niin söpöjä, sama huumori yhdistää...
Mac, calm down, samoin Will, ihme nyrkkeilyä, aikuiset miehet😠
Me oltiin eilen lakka(hilla)suolla 3 koiran kanssa joista 2 olisi pitänyt jättää kotiin kun ne söivät enemmän kuin me kerättiin. Virheistään oppii. Saamarenspanieli ja epähirvikoira 😁
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin eilen lakka(hilla)suolla 3 koiran kanssa joista 2 olisi pitänyt jättää kotiin kun ne söivät enemmän kuin me kerättiin. Virheistään oppii. Saamarenspanieli ja epähirvikoira 😁
Mä näin metsässä naapurin koirineen, jäätiin juttusille. Voi sitä koiran ilmettä, kun tajusi taas ettei reissu jatku, vaan nuo ihmiset jaarittelee loputtomiin. Viimein lysähti lannistuneena maahan makaamaan. Rotu? En tiedä, joku epävalko, siis musta ja iso
Spoilaaja, aktiivisin alapeukuttaja, kaikest mariseva, komentelija ja itse ilkimys taitaa ol yks ja sama pahansuapa ihmine. Tämän pitäis ol hyvän mielen keskustelu eikä ilkeilyn, määräilyn ja suvaitsemattomuuren tyyssija. Ihmine, mene itseesi ja lopeta typerä käytöksesi. Sualle jäämis-kommenttis oli jo pahuut. Häpiä jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Spoilaaja, aktiivisin alapeukuttaja, kaikest mariseva, komentelija ja itse ilkimys taitaa ol yks ja sama pahansuapa ihmine. Tämän pitäis ol hyvän mielen keskustelu eikä ilkeilyn, määräilyn ja suvaitsemattomuuren tyyssija. Ihmine, mene itseesi ja lopeta typerä käytöksesi. Sualle jäämis-kommenttis oli jo pahuut. Häpiä jos osaat.
Täällä on useampi spoilaaja. Jotkut kirjoittaa hyvää suomen kieltä - jotkut ei.
Vierailija kirjoitti:
"Sualle jäämis-kommentti" ???
Mä näin eilen oravan kun olin marjastamassa. Orava kertoi rttä Tomista tulee vaimonhakkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän Nicky että Cain on hänen setänsä ja Cainin lapset serkkujaan? Vai onko Caleb pitänyt poikansa pimennossa?
Tietää koska kaikki tietää että Caleb on Cainin ja Chasin veli. Miten se tieto olis voinu mennä Nickylta ohi kun asuu kartanolla ja käy kylällä.
Ittesä kans tuollasel ilkeileväl tyypil on kaikkein vaikeinta. Pahaa oloaa se tääl muitte niskaan oksentaa. Säälittävä raukkaparka, reppanoide reppana.
Reipas tuulahdus menneisyydestä, kun Kim saapasteli Cainia ripittämään.
Will touhunnut kuin kakara ja nyt sitten emäntä kävi sanoo muka viimisen sanan. Eli todisti juurikin Cainin sanat oikeaksi.
Jimmy ollut niin sulonen tämän keissin aikana. Harmi, että hän jäi kaikkien öyhöttäjien jalkoihin.