Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuossa kylässä ei ole yhtään täyspäistä ihmistä. Tiedän, meitä on moneksi, mutta toivoisi edes pientä järjen pilkahdusta jonkun päänuppiin.
Eiköhän ohjelma ole suunnattu juuri meidän Vauvapalstan ihmisille? Tiedätkö ketään täällä päiväänsä viettävistä, kellä olisi ns. "terveen paperit"? Ei minulla ainakaan ole.
Mä niin luulen että Maryn naisystävä on huijari.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin luulen että Maryn naisystävä on huijari.
No just nyt tuli munkin mieleen... tulipalo, rahaa tarttee... tähän asti luotin kyl ihastukseen...🤔
Cathyn käy vielä köpelösti, luulen vaan
Nicky ei kauaa Gabbya kestä, taitaa mennä isukin suunnitelmat vituralleen...
Huijari on, siis tämä oma mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkkakirveen heiluttajille tiedoksi että kun kehuttiin Nickyn näyttelijää, minä huomautin vain ihan vilpittömästi Aaronkin näyttelijän ilmeikkyydestä, tietäen vallan hyvin että kyse eri sarjoista. Tämä oli joillekin liikaa ja aiheutti myrskyn heidän vesilasissaan. Pieni vinkki, älkää ottako kaikkea niin haudanvakavasti, älkääkä olla niin ärhäköitä. T. "mummu" 30+ ei vielä dementikko.
Jos tuommoisia vilpittömiä vertauksia tms tekee, niin voisihan sitä mainita, että kyse on Salkkari hahmoista Aaro ja Dahlia.
Menkää salkkarikeskusteluun, ketään ei täällä kiinnosta teidän keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait toi Cathyn menkoista jauhaminen taas ala? Bobin exä, nyxä ja liike kumppani puhumassa Cathyn vaivoista. Plääh.
Aivan , tylsä aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkkakirveen heiluttajille tiedoksi että kun kehuttiin Nickyn näyttelijää, minä huomautin vain ihan vilpittömästi Aaronkin näyttelijän ilmeikkyydestä, tietäen vallan hyvin että kyse eri sarjoista. Tämä oli joillekin liikaa ja aiheutti myrskyn heidän vesilasissaan. Pieni vinkki, älkää ottako kaikkea niin haudanvakavasti, älkääkä olla niin ärhäköitä. T. "mummu" 30+ ei vielä dementikko.
Jos tuommoisia vilpittömiä vertauksia tms tekee, niin voisihan sitä mainita, että kyse on Salkkari hahmoista Aaro ja Dahlia.
Mene sinä ilkeiden tiukkapipokeskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asentees on mätä, voitko poistua? Poistu vaikka niin kauas, ettei sua näe, eikä etenkään haista. Tuo ikuinen sormella osoittelu syyttömiä kohtaan. Enpä mäkään vielä viikko sitten tienyt kuka ja mistaä Aaro ja Dahlia on. Mutta jatketaan toki aiheesta, kun kerran haluat.
Kuka tämä Aaro on ja mitä tekee? Entä Dahlia, kuulostaa vanhemmalta rouvalta? Kertokaa toki lisää! Ja paljon!!! Janoan tietoa.
Faye on kyllä tosi epäilyttävä, se ilme jonka hänelle tuli kun Nicola sanoi että voisi käydä siellä Ecuadorissa....
Voi voi jos käy niin että on huijari, näemmä ei kukaan saa emmerdalessa olla onnellinen kun marynkin onnellisuus sitten katkeaa siihen.
Hei, pysytääs kohteliaina, sehän me osataan... miksi Cathy ja Marshall joi vodkaa? Meitsi tossa iässä juopui jo parista keskikeppanasta😉
Ällöttävä Naomi pois sarjasta,on ylimielinen ja tyhmä kuin saapas 🤣
Jännä kun mulla ei ole ketään lempparia tässä sarjassa,ylensä tuppaa olemaan.
Ihme, että kovaan ääneen jutellaan salaisuuksia niin kahvilassa kuin muuallakin yleisellä paikalla. Ja paikkakunnalla missä mikään ei jää tietämättä...Dad, sanoo Nickykin yhtenään ihan kartanolla kovaan ääneen ja kukaan ei kuule...
Mun lemppari on Chloe
Mies 39v
Chloen vauvan isä saisi jo paljastua :)
En mä ainakaan voi kenenkään muun hiustyyliä arvostella kun oma tukka on kuin risukasan ja radion äänihäiriön väliltä. Oma tai ohjaajan tms. valinta. Mä en voi syyttää kuin itseäni.