Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
28981/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun laitteella voi vain kerran peukuttaa kutakin kommenttia, joko ylös tai alas. Laite pitää sulkea, ennen kuin voi lisäpeukun laittaa...

Multipeukutus???

Sinähän selvästi tierät sen keinon jol pystyy laittamaan posia tai nekaa eli olas varmaanki villakoiran ytimes. Typerinki o huamannut kuinka joihinki tarinoihin tulee torel vauhril peukaloa ylöspäin eli itseään kiiteläs. Aika huvittavaa.

Ei maksa vaivaa sulkea ja avata toistuvasti, tekeekö joku mukamas niin???

Vierailija
28982/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Laurelilla on aina peittävät vaatteet? Aina pitkät hihat ja myös korkea kaulus, pitkät housut tai peittävät sukkahousut jne. Oletteko huomanneet? Onko näyttelijällä jokin uskonnollinen tai muu syy, ihoa ei näy ikinä.

Laurelilla on ihan normivaatteet. Nykyään näkee sitä paljastelua niin paljon, että sitä alkaa helposti pitää normina, mitä se ei siis ole. Tai ainakaan ei pitäisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28983/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurelilla on vähän tätimäinen tyyli ollut aina mutta onhan sekin parempi kuin ihmiset jotka pakottavat kaupassakin muita näkemään heidän stringinsä ja paljaat rintansa.

Vierailija
28984/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurelilla on vähän tätimäinen tyyli ollut aina mutta onhan sekin parempi kuin ihmiset jotka pakottavat kaupassakin muita näkemään heidän stringinsä ja paljaat rintansa.

Ei pidä paikkaansa. Kyllä oli aivan erilainen tyyli kun tuli sarjaan. Jossain ihmeen pelleasussa. En nyt tarkkaan muista mikä.

Vierailija
28985/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Laurelilla on aina peittävät vaatteet? Aina pitkät hihat ja myös korkea kaulus, pitkät housut tai peittävät sukkahousut jne. Oletteko huomanneet? Onko näyttelijällä jokin uskonnollinen tai muu syy, ihoa ei näy ikinä.

Ä olen jonkun aikaan tykkäillyt Laurelin vaatteista. Hän tosiaan käyttää peittäviä vaatteita, enkä ymmärrä miten tämä voi olla ihmetys.

Briteissäkin sää tuo omia kolotuksiaan vanhemmiten ja vaatetus sitten auttaa (jos auttaa) niissä.

Korkea kauluksisia mekkoja ja puhvihihoja hauskasti tuotu tähän päivään. Itsehän en kumpiakaan voi käyttää. Kaulukset ahdistaa ja puhvit leventää jo olemassa olevaa harteikkuutta.

Mun silmään Laurelin tyyli näyttää hyvin harkitulta kirppislöytö tyyliltä, mutta tuskin on.

Tykkään.

Vierailija
28986/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Paddyn kamu Vinny ei ollut mukana, eikä muut kylän miehistä? Calebin poissaolokin ihmetytti kun hänhän on omasta mielestään niin perhettä 🙄

Vinny ja Paddy kavereita, kun kävivät muutaman kerran lenkillä?

Vinny on lisäksi niin nuorikin, etten ole ystävyyttä nähnyt heidän välillään.

Caleb on liian tuore hahmo tuollaiseen keskusteluun. Tosin olisi hahmoon sopinut, että änkee vaan paikalle.

Vierailija
28987/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten Marcus häipyi? Sen jälkeen kun erosivat Ethanin kanssa.... Oliko sillä muka joku paikka mihin mennä?

Marcus on Pierce Harrisin poika. 

No, vaikka isovanhemmillen tai serkun kuopukselle? Hostelliin?

Jos kaikki nyt on otettava niin pirun kirjaimellisesti. 😄

Vierailija
28988/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aika kateellinen Vicille kun sillä on tollanen homoystävä kuin Ethan. Mäkin haluan.... 

Mulla oli. Muistan aina, kun yksi juhannus leikittiin hänen kanssaan kokkiohjelmaa mökillä. Muu porukka ryyppäsi ulkona ja me tehtiin nakkikeittoa koko sakille. Vitsit oli hauskaa, siemailtiin sofistikoituneesti valkoviiniä kokkailun ohessa... 

Tämä liittyy homouteen miten?

Vierailija
28989/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aika kateellinen Vicille kun sillä on tollanen homoystävä kuin Ethan. Mäkin haluan.... 

Mulla oli. Muistan aina, kun yksi juhannus leikittiin hänen kanssaan kokkiohjelmaa mökillä. Muu porukka ryyppäsi ulkona ja me tehtiin nakkikeittoa koko sakille. Vitsit oli hauskaa, siemailtiin sofistikoituneesti valkoviiniä kokkailun ohessa... 

No sillä, että mulla oli homoystävä, niinkuin Victorialla Ethan... miten tätä ei voinut ymmärtää???

Vierailija
28990/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että multipeukutus. 😂

Jos siihen koodaus taidot yltää, niin luulis peukutusten olevan kymmeniä ellei satoja. Nyt peukkuja tulee yhteensä n. 15. Eli uskon ketjun aktiivisten käivijöiden lukumääräksi n. 20-30 tyyppiä. Kaikki ei peukuta ollenkaan.

Se mahdollisuus oli näppärillä kaksi kolme päivitystä sitten.

Mulla on puhelin ja läppäri synkassa, että kun toisella peukuttaa, niin se on sitten siinä.

En jaksa nähdä vaivaa, että moisen asian kanssa kikkailisin. Ei millään tavalla tärkeä ominaisuus.

Vierailija
28991/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillä, että mulla oli homoystävä, niinkuin Victorialla Ethan... miten tätä ei voinut ymmärtää???

Kyllä sen ymmärsin. Esimerkki leikkisi tv-kokeista ei vaan liittynyt millään tavalla.

Luonnollisesti ajattelin sen olevan aiheesta esimerkki, että haluat avata millain se ystävyys eroaa muista ystävyyksistä, että aihe pitää erikseen nostaa esiin.

Sen takia hän varmaan onkin entinen ystävä.

Vierailija
28992/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multipeukutus kuulostaa seksiltä.

Vierailija
28993/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen ymmärsin. Esimerkki leikkisi tv-kokeista ei vaan liittynyt millään tavalla.

Luonnollisesti ajattelin sen olevan aiheesta esimerkki, että haluat avata millain se ystäv

Mitäh???

Vierailija
28994/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurelilla oli joskus aikoinaan ihan hirveä kirkkaan vihreä poplari. Se on jäänyt ainakin kamaluudessaan mieleen. Lisäksi on ollut jotain päälipuseron alta nousevia röyhelökauluksia.

Vierailija
28995/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllä oli aivan erilainen tyyli kun tuli sarjaan. Jossain ihmeen pelleasussa. En nyt tarkkaan muista mikä.

Eikö se ollut ampiainen?

Vierailija
28996/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut ampiainen?

Oli, kun tuli ensimmäistä kertaa sarjaan.

Vierailija
28997/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ainahan se kylillä kulki se ampparipuku päällä ekat kymmenen vuotta.

Vierailija
28998/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurelilla oli joskus aikoinaan ihan hirveä kirkkaan vihreä poplari. Se on jäänyt ainakin kamaluudessaan mieleen. Lisäksi on ollut jotain päälipuseron alta nousevia röyhelökauluksia.

Vihreän villakangastakin muistan, pikkasen leveni alaspäin. Musta se oli ihana.

Juurikin noita röyhelöitä ja pieniä kukkakuvioita harrastaa.

Sillä on sellaista tosi vanhaa krumeluuria, josta tykkään. En ite pukeutuis, mutta kiva kattella.

Aikoinaan tykkäilin Chastityn tyylistä, kun on rokimpi. Silloin näytti hyvältä niissä. Laihduttuaan (ja silarit poistettuaan) tuntuu, että vaatteet roikkuu liikaa.. ehkä tyylin vaihto vois tehdä hyvää.

Vierailija
28999/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesjaksoon oli valittu hyvät hahmot.

Hidas sytytteinen, kun olen, niin tajusin vasta tän "Amy yksinhuoltajaksi"- jupakan pointin. Se oli aivan liian nopea juoni, sitä olisi voinut venkuttaa, mutta asia ajoi jo tehtävänsä.

Ainoa tarkoitus oli saada Cain miettimään ja muuttumaan pehmeämmäksi. Cain ei voi enää jatkaa väkivaltaisena lurjuksena pienten poikiensa takia.

Tässä jaksossa siitä nähtiin sitten esimakua. Ehkä liikaakin. Cainin piikominen oli överiä. Hän keitti kahvia muille (ja otti ite oluen).

Alkuun tuo puhu ihan Cainisti ja järkeviä. Että suikkari yrittää usein toistekin.

Tais olla liikaa jaksoon materiaalia, kun se kahvin keittämään meno leikattiin suoraan valmiisiin kuppeihin. Olis tuota jaksoa kaksikin katsonut.

Paddyn halailua oli musta liikaa Cainilta, mutta sitten syttyi tuo ahaa lamppu.

Mä olen Paddya ja Cainia pitänyt ystävinä, vaikkei sillai ole läheisiä. Heillä on 20 vuotinen historia kuitenkin. Tai ovat nauttineet toistensa syvää arvostusta kuitenkin, vaikkei soitteliskaan.

Paddykin on monta kertaa kerännyt rohkeutensa ja ääni väpättäen sanonut Cainille suorat sanat, kun tuo on tyhmäillyt. Cain on omalla tavalla kuunnellut.

Jakson vitsit vähän huonosti toimi. Nicon parjaaminen aina spot on, mutta tää Sam ja hänen paiseensa. Ei osunnut.

Hauskinta kohtauksessa oli, kun "Nate" pidätteli pokkaansa siinä Liamin vieressä. Hänellä oli äärimmäisiä vaikeuksia pysyä tilanteen tasalla. Olis sitten nauranut kunnolla tai mennyt vessaan, kun ei pystynyt olemaan pelkästään huvittunut.

Bobin vitos läppä ei toiminut missään vaiheessa.

Summa summaarum pääasia, että Paddya saatiin pimeältä puolelta hivenen pois.. ehkä varjoisammalle puolelle.

Vierailija
29000/44653 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana perjantain jakso

Ketju on lukittu.