Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
28921/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leyla ei - taaskaan - ajatellut nenäänsä pitemmälle .. ei kannattais huumediilerille isommin uhota. Muutenkin oli kuin riivattu kostonhimossaan

Vierailija
28922/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna koko Emmerdalen 52-vuotisen historian (toistaiseksi) ainoa jakso jossa pelkkiä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28923/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo vähän väsyttää toi Paddyn masennus. Vakava asia toki mutta ei kovin rentouttavaa näin katsojana. Varsinkin, jos pitkitetään Paddyn ja läheisten huolta ja tuskaa.

Kai sitä nyt saman verran jauhetaan kun Faithin lähtöökin.

Tämä Marlonin ikuinen aivohalvaus vasta päähän ottaa.

Vaikka tämä on teatteria niin oikeassakin elämässä halvauksesta ei kaikki kuntoudu koskaan.

Vierailija
28924/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo vähän väsyttää toi Paddyn masennus. Vakava asia toki mutta ei kovin rentouttavaa näin katsojana. Varsinkin, jos pitkitetään Paddyn ja läheisten huolta ja tuskaa.

Tämä!

Myös tuo Arthur-Marshall touhu tuntuu tarpeettomalta. En jaksas yhtään.

Vierailija
28925/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi vähän auki tuo bileiden aihe, Naomi kutsui porukkaa koolle...

Ollessaan saikulla???!!!

Sillähän se perusteli koko bileet.

Vierailija
28926/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leyla ei - taaskaan - ajatellut nenäänsä pitemmälle .. ei kannattais huumediilerille isommin uhota. Muutenkin oli kuin riivattu kostonhimossaan

Mullahan on tän päivän jakso kattomatta, kun lätkä vei mennessään.. kohta.

Leyla eilen uhos, että tuolla diileri- puukotti mun poikaa. Kyllähän se jo paljasti, ettei asia jää siihen.

Jo se lause jonka päästi suustaan sisälsi valtavan varotuksen ja uhkan.

Eikun uhkaa päin.

Vierailija
28927/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessaan saikulla???!!!

Naomi on kyllä niin edesvastuuton tyyppi kuin olla ja voi. Hirveä lokki vielä kaiken lisäksi. Alkaa toden teolla ärsyttämään.

Vierailija
28928/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Myös tuo Arthur-Marshall touhu tuntuu tarpeettomalta. En jaksas yhtään.

Onhan sekin tärkeä aihe, kun nuoret kipuilevat seksuaalisuutensa ja ympäristön kanssa mutta liika on liikaa. Arthurin vetisiä silmiä ja Marshallin pelokasta naamaa on nyt näytetty tarpeeksi, kiitos.

Vierailija
28929/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessaan saikulla???!!!

Naomi on kyllä niin edesvastuuton tyyppi kuin olla ja voi. Hirveä lokki vielä kaiken lisäksi. Alkaa toden teolla ärsyttämään.

Noin vaan: Ethan, anna kortti, mun ei toimi. Alex on auki

Vierailija
28930/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessaan saikulla???!!!

Noin vaan: Ethan, anna kortti, mun ei toimi. Alex on auki

Niinpä. Ja loppujen lopuksi Ethankin on veli johon vasta hiljattain tutustui. Naomilla ei kyllä ole yhtään "häpyä" kerjätessään.

Vierailija
28931/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullahan on tän päivän jakso kattomatta, kun lätkä vei mennessään.. kohta.

Leyla eilen uhos, että tuolla diileri- puukotti mun poikaa. Kyllähän se jo paljasti, ettei asia jää siihen.

Jo se lause jonka päästi suustaan sisälsi valtavan varotuksen ja uhkan.

Eikun uhkaa päin.

Jos Hottenissa olisi poliisi, joka saisi selvitettyä muitakin rikoksia kuin tönimisiä Emmerdalen kaduilla niin kyläläisten ei tarvitsisi sortua näihin typeryyksiin.

Vierailija
28932/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Callum kidnappaa Leylan ja myöhemmin myös Suzyn ja Jacobin. Lopulta poliisit pidättävöt Callumin. 

Vierailija
28933/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papin perheellä on kovin vähän tekoa sarjassa, voiskohan poistua ja viedä Manpreetin mukanaan. Luulin, että Esmestä tehtäis joku juoni...

Dan, Liam ja Dawnin porukka enemmän kuviin, ja tietysti B&B

Jos saa toivoa

Vierailija
28934/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Callum kidnappaa Leylan ja myöhemmin myös Suzyn ja Jacobin. Lopulta poliisit pidättävöt Callumin. 

Ai oikeinko pidättävöt??? Häivy!!!

Vierailija
28935/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alaikäinen Marshall voisi noin vaan muuttaa Laurelin perheeseen???

Vierailija
28936/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten alaikäinen Marshall voisi noin vaan muuttaa Laurelin perheeseen???

Minkä ikänen Marshall on?

Itsehän olen vaan hakenut lapsen kaverin 12 v meille, kun hänen äitinsä toistuvasti hakkas ja laiminlöi päissään.

Jos tuo äiti olisi halunnut olla hankala, niin olisi soittanut poliisin. Kuten Marshallin isäkin olisi voinut tehdä.

Mutta sitten mustelmainen lapsi olisi viety lääkärin tarkastukseen ja sossun hoteisiin. Ja sitä kautta asiat olisi purettu.

Marshallin isä pelkää maineensa puolesta, ehkä joten ei toistaiseksi vielä edennyt asiassa..

Omassa tapauksessa tuommoinen yö tai pari menee ns yökyläilynä. Jos kukaan aikuinen ei ilmoita mihinkään, mitään..

Itse otin sossuun yhteyttä ja käytin lapsen lääkärissä. Suht nopealla aikataululla meistä tuli heidän tukiperhe. Käytännössä meinas, että äitiä kun alkoi janottamaan, niin lapsi tuli meille. Nyt vajaa 2 vuotta myöhemmin lapsi asuu meillä ja käy(dään) tapaamisissa kerran viikossa.

Luulen, että samaa kuviota briteissä olis, että sossun kanssa edettäis alaikäisen muutossa. Tosin isä oli pojan ilmoittanut jo sisäoppilaitokseen. Eikä halunnut olla tekemisissä...

Jospa tulevat jaksot näyttäis.

Vierailija
28937/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessaan saikulla???!!!

Mä oon ollut ärsyyntynyt siihen jo kauan. Ois saanu joutua vähäks aikaa vankilaan siitä Nicolan pahoinpitely-jutusta. Ois tehny Naomille ihan hyvää. Ja niin paljo halusi työpaikkaa ja nyt kun on työpaikka, ei sekään kelpaa. Aina on tylsää, palkka on liian pieni biletykseen ja vali vali vali. Sitten valehtelemalla tunkeutui lokkeilemaan isänsä katon alle. Itse en kyllä olisi Naomin kaveri, en jaksa tuollaisia ihmisiä. Ja onko se pappi-isä nyt sitten kuitenkaan niin paljon vaatinut Naomilta niitä ilmaisia töitä kirkolle....no ei ole.

Vierailija
28938/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papin perheellä on kovin vähän tekoa sarjassa, voiskohan poistua ja viedä Manpreetin mukanaan. Luulin, että Esmestä tehtäis joku juoni...

Jos saa toivoa

Esme? Mikä/kuka se on?

Vierailija
28939/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saa toivoa

Esme? Mikä/kuka se on?

Esme on Ethanin ja Naomin oikea äiti

Vierailija
28940/44653 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

28932; toivon sulle voimia ja ihailen, kun toimit kertomallasi tavalla lapsesi kaverin tapauksessa. 

Ketju on lukittu.