Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä se Matty suuttui? Miksi nyt haluaa laittaa suhteen katkolle, en ymmärrä.
Amy kai päättää yksin sinne tänne, kosii, sanoo että muutetaan Irlantiin.. irtisanoutuminen Hidestä, eipäs juupas...
Minäkin olisin Mattynä vähän käärmeissäni, etkö sinä???
Vierailija kirjoitti:
Joko se kissa on löytynyt 😉
Älkää ol hualussanne sil vaikka Katti välil katoaa niin ain katti jostaki löytyy sil ulos hän ei yksinään pääse. Pyykkikone ja tiskikone tarkistettava tiätty enne pääl laittoa, saunan uuni tsekattava enne tulitikun raapaisua ja täki al kurkistettava enne ku väsyny ihmine punkkaan rojahtaa. Täsä vain muutama esimerkki. Kissoitten omustajil tää o tuttuu juttuu. Emmerrales ei taira kissoi ol.
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä se Matty suuttui? Miksi nyt haluaa laittaa suhteen katkolle, en ymmärrä.
No kyllähän se tajuaa, että Amy kosi vain parantaakseen asemiaan huoltajuuskiistassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se tajuaa, että Amy kosi vain parantaakseen asemiaan huoltajuuskiistassa.
Amy on yhtä typerä kuin aina. Ei oo yhtään aikuistunut. Oli typerä veto se kosinta. Ei voinut odottaa ja katsoa rauhassa tilannetta kun heti piti alkaa häslätä. Edes Kylelle ei ollut ehtinyt vielä puhua että mitä kaikkea suunnitteli. Taisi olla se koko huoltajuus-juttu enemmän itseä varten kuin Kyleä varten.
Mulla Emmen kuva on tosi hämärä, ollut jo kauan, ei meinaa kunnolla nähdä. Tämä vain Emmessä ja ollut jo kauan. Mites teillä?
Iik, nyt pelottaa Laurelin puolesta. Onneksi Jai tiesi minne Laurel lähti.
Miks Emmerdalessa on nykyään niin paljon kauniita naisia. Nuorempia ja vanhempia. en kestä! Niin paljon silmänruokaa. Mutta miksi kauniit naiset haluaisivat olla jossain tuppukylässä? xD
Kyllä nyt on korskeet juhlat: Leyla kieltää kokat. Toi lesbonainen ei ota drinkkiä, haaveilee ehkä Leylasta? Victoria ettii Ethanille seuraa, Vinnie ja Belle lähentyy. Naomi&Alex pusipusipus
Ja samalla Laurel taistelee ehkä hengestään ..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on korskeet juhlat: Leyla kieltää kokat. Toi lesbonainen ei ota drinkkiä, haaveilee ehkä Leylasta? Victoria ettii Ethanille seuraa, Vinnie ja Belle lähentyy. Naomi&Alex pusipusipus
Ja samalla Laurel taistelee ehkä hengestään ..
*** Suzy
Leyla entisenä huumeaddiktina epäröi yökerhoon menoa, koska siellä on huumeita. Olikohan Alexilla yhtään sellaisia mietteitä? Hänkin juuri sai selitettyä Ethanille, että vankilassa hän pääsi kuiville ekaa kertaa aikoihin.
Mulla Alexin asemassa menisi jo mielenkiinto Naomiin. Ekoilla treffeillä vihainen isäukko tulee keskeyttämään. Tokat treffit on yhteinen lounas saman vihamielisen isäukon ja äitipuolekkeen kanssa, ja vieläpä täytenä yllätyksenä ja ilman kahdenkeskistä aikaa. Kolmannet treffit on joku bileilta Naomin tuttujen kanssa, ja Naomi itse vielä tulee paikalle myöhässä, pakottaen Alexin istumaan Naomin vihamielisen veljen kanssa.
Naomi ja Alex hädin tuskin tuntevat toisiaan. Itse Alexina olisin jo ghostannut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Alexin asemassa menisi jo mielenkiinto Naomiin. Ekoilla treffeillä vihainen isäukko tulee keskeyttämään. Tokat treffit on yhteinen lounas saman vihamielisen isäukon ja äitipuolekkeen kanssa, ja vieläpä täytenä yllätyksenä ja ilman kahdenkeskistä aikaa. Kolmannet treffit on joku bileilta Naomin tuttujen kanssa, ja Naomi itse vielä tulee paikalle myöhässä, pakottaen Alexin istumaan Naomin vihamielisen veljen kanssa.
Naomi ja Alex hädin tuskin tuntevat toisiaan. Itse Alexina olisin jo ghostannut.
Kaikki ei oo tollasia nössöjä kuin sä. Kun vähänkin on epämukavaa niin häivyt.
Vierailija kirjoitti:
Tolla Alexilla ei taida olla kovin paljo varaa valita. On harvassa naiset jotka hänen kanssa menisi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei oo tollasia nössöjä kuin sä. Kun vähänkin on epämukavaa niin häivyt.
Kun kyseessä on lähes tuntematon typy, jonka kanssa treffit toisensa jälkeen ovat epämukavia, totta kai häivyn. Meressä on paljon kaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla Alexilla ei taida olla kovin paljo varaa valita. On harvassa naiset jotka hänen kanssa menisi ulos.
Miten ne niin harvassa on? Tuskinpa kaikki tietävät hänen taustojaan, varsinkin jos keskittyisi Emmerdalen ulkopuolisiin naisiin, vaikka siellä Hottenissa jossa asustelee. Ulkoisestihan hän vaikuttaa ihan ok:lta, jos ei tiedä hänestä sitä mitä emmerdalelaiset tietää.
Laurel on rohkeana. Ties mitä se äijä voi Laurelille tehdä, kun Laurel välttämättä halusi tulla yksin.
Jotenkin ennalta arvattava toi Marshallin pahoinpitely
Isukki koittaa tehdä parhaansa??? Laurel yrittää korjata tilanteen...
💫💫💫💫💫💫💫💕💕💕Huomenna 16.30💫💫💫💕💕💕
Juonta johdatellaan kohta uutta: Naomi & Alex... Marshall... ja Paddy...
Vierailija kirjoitti:
Mulla Emmen kuva on tosi hämärä, ollut jo kauan, ei meinaa kunnolla nähdä. Tämä vain Emmessä ja ollut jo kauan. Mites teillä?
Siis näkyyks teillä muilla Emme ihan ok? Tänäänkin kuvaruutu oli tosi hämärä, mutta vain ko. ohjelman ajan.