Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
28901/44653 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla Emmen kuva on tosi hämärä, ollut jo kauan, ei meinaa kunnolla nähdä. Tämä vain Emmessä ja ollut jo kauan. Mites teillä? 

Siis näkyyks teillä muilla Emme ihan ok? Tänäänkin kuvaruutu oli tosi hämärä, mutta vain ko. ohjelman ajan. 

Oho, onpa erikoista. Kyllä meillä ainakin näkyy ihan normaalisti.

Vierailija
28902/44653 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla Emmen kuva on tosi hämärä, ollut jo kauan, ei meinaa kunnolla nähdä. Tämä vain Emmessä ja ollut jo kauan. Mites teillä? 

Siis näkyyks teillä muilla Emme ihan ok? Tänäänkin kuvaruutu oli tosi hämärä, mutta vain ko. ohjelman ajan. 

Ihan ok näkyi meilläkin. Voitko kattoo aamulla uusinnan?

Tai kysy täältä. Voit saada referaatin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28903/44653 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut jo muutaman viikon kun just Emmen aikaan kuvaruutu on todella hämärä. Just ja just saa selvää. Samaa ei muilla kanavilla eikä ohjelmissa. Oon ihmetelly tosi paljon enkä tajua missä mättää. Mun telkku ei tykkää Emmerdalesta? 

Vierailija
28904/44653 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalessa on paljon huonosti valaistuja kohtauksia ollut jo pitkään.

Vierailija
28905/44653 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo vähän väsyttää toi Paddyn masennus. Vakava asia toki mutta ei kovin rentouttavaa näin katsojana. Varsinkin, jos pitkitetään Paddyn ja läheisten huolta ja tuskaa.

Vierailija
28906/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo vähän väsyttää toi Paddyn masennus. Vakava asia toki mutta ei kovin rentouttavaa näin katsojana. Varsinkin, jos pitkitetään Paddyn ja läheisten huolta ja tuskaa.

Hyvä se on näyttää elämän varjopuoltakin kuten masennusta ja millaista se voi olla. Onhan sarjassa käsitelty muitakin synkkiä aiheita ja hyvä niin, sillä ainakaan itsestäni kaiken ei tarvitse olla kevyttä viihdettä, komediaa tai auvoisaa eloa. Makuasia taas tämäkin. 

Vierailija
28907/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä se on näyttää elämän varjopuoltakin kuten masennusta ja millaista se voi olla. Onhan sarjassa käsitelty muitakin synkkiä aiheita ja hyvä niin, sillä ainakaan itsestäni kaiken ei tarvitse olla kevyttä viihdettä, komediaa tai auvoisaa eloa. Makuasia taas tämäkin. 

Sitä elämän  varjopuolta ei ole tässä sarjassa todellakaan sivuutettu. Mutta joskus jäädään vellomaan näihin ahdistaviin asioihin lukuisten jaksojen verran. Eli jopa liian pitkään. Mutta kuten sanoit: makuasia taas tämäkin.

Vierailija
28908/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kylän porukka yhdessä biletti, niin Victoria raiskattiin.

Noita bilettämisiä on toisinaan ja jotain kammottavaa tapahtuu aina.. kerran nähtiin kun Kerry tanssi hotgirl tanssia. 😳🤯

Vierailija
28909/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi vähän auki tuo bileiden aihe, Naomi kutsui porukkaa koolle...

Vierailija
28910/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi vähän auki tuo bileiden aihe, Naomi kutsui porukkaa koolle...

Ollessaan saikulla???!!!

Vierailija
28911/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kai yökerhoissa kovin valoisaa on.

Vierailija
28912/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä nyt saman verran jauhetaan kun Faithin lähtöökin.

Vierailija
28913/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hiukan kökkö baarijakso. Victorian meikki oli aivan karsee, ihanku  5-vuotias ois hänet meikannut. 

Vierailija
28914/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla Alexin asemassa menisi jo mielenkiinto Naomiin. Ekoilla treffeillä vihainen isäukko tulee keskeyttämään. Tokat treffit on yhteinen lounas saman vihamielisen isäukon ja äitipuolekkeen kanssa, ja vieläpä täytenä yllätyksenä ja ilman kahdenkeskistä aikaa. Kolmannet treffit on joku bileilta Naomin tuttujen kanssa, ja Naomi itse vielä tulee paikalle myöhässä, pakottaen Alexin istumaan Naomin vihamielisen veljen kanssa.

Naomi ja Alex hädin tuskin tuntevat toisiaan. Itse Alexina olisin jo ghostannut.

Kaikki ei oo tollasia nössöjä kuin sä. Kun vähänkin on epämukavaa niin häivyt.

Kyllä minäkin häipyisin vähin äänin  ja kauas  

Vierailija
28915/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla Alexin asemassa menisi jo mielenkiinto Naomiin. Ekoilla treffeillä vihainen isäukko tulee keskeyttämään. Tokat treffit on yhteinen lounas saman vihamielisen isäukon ja äitipuolekkeen kanssa, ja vieläpä täytenä yllätyksenä ja ilman kahdenkeskistä aikaa. Kolmannet treffit on joku bileilta Naomin tuttujen kanssa, ja Naomi itse vielä tulee paikalle myöhässä, pakottaen Alexin istumaan Naomin vihamielisen veljen kanssa.

Naomi ja Alex hädin tuskin tuntevat toisiaan. Itse Alexina olisin jo ghostannut.

Tolla Alexilla ei taida olla kovin paljo varaa valita. On harvassa naiset jotka hänen kanssa menisi ulos.

Ehkä oikeesti tykkää tosta Naomista, niin kestää sen vuoksi Naomin isää. Onhan noita hankalia isiä aina, varsinkin tyttären poikaystäväehdokkaat niihin törmäävät kai oikeassakin elämässä.

Vierailija
28916/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyl ollut tunnistaa Andyä uusimmassa Isä Brownissa. Onko laihtunut vai mitä ihmettä on tapahtunut.

Vierailija
28917/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hiukan kökkö baarijakso. Victorian meikki oli aivan karsee, ihanku  5-vuotias ois hänet meikannut. 

Ei mua haitannut Victorian meikki mutta aitoa baari tunnelmaa ei oltu onnistuttu luomaan. Näkyi liian hyvin, että kaikki selvinpäin, aika vähän jengiä jne. Oli kuin aikuisten limudisko keskellä päivää.

Vierailija
28918/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Marlonin ikuinen aivohalvaus vasta päähän ottaa.

Vierailija
28919/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisit pitää ohjelmista jotka kertovat psykiatrisen sairaalan arjesta? Löytyyköhän  sellaista dokumenttia tai ihan näyteltyä sarjaa? Perus sairaalasarjoja halukkaille ainakin on tarjolla pilvin pimein.

Vierailija
28920/44653 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Marlonin ikuinen aivohalvaus vasta päähän ottaa.

Eipä siitä hetkessä toivu jos koskaan. Bestikseni liikkuu hädin tuskin rollaattorilla, hienomotoriikka on kadoksissa, puhe siinä ja siinä, eikä ole varmaa kuinka paljon vielä paranee vai ei. Marlon on toipunut hienosti ja ok jos ei tuosta enempää kuntoudu. Sitten vasta päähän ottaa jos sulle itsellesi käy noin tai pahemmin. 

Ketju on lukittu.