Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
No jos sanoo Cainia komeaksi ja on jotain fantasioitakin tänne laiteltu niin kyllähän sen jonkin asteisesta kiihottumisesta kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynel, spoilaajatrolli pahoitti milensä. Ei hyvää päivää.
En minä olen spoilaaja, ihmettelin vaan käytöstä. Toivottavasti häpeät kun haukuit väärää puuta.
BOOM! 😄
Vierailija kirjoitti:
Bernicen ja Nikolan tappelu sai melkein vaihtamaan kanavaa. Niin oli huonosti näytelty kohtaus. Toinen seisoo vieressä ja odottaa milloin heittää jätteet naamalle. Oli liian hyvää ollakseen totta toi Dinglejen riitojen sopiminen. Mitä helkkaria se Caleb juonii?
Mua ei Calebin juonimiset kiinnosta niin paljon Cainin. Mitä Cain juonii?
En usko sekuntiakaan, että hänestä tuli muuttunut mies kun Charity käski. Cain hyväksyy nyt ja on kiva. Saa naisväen rauhoittumaan ja Calebin lähemmäs.
Vierailija kirjoitti:
No jos sanoo Cainia komeaksi ja on jotain fantasioitakin tänne laiteltu niin kyllähän sen jonkin asteisesta kiihottumisesta kertoo.
Makuasia ketä pitää komeana. Minusta Cain on komea ja karismaattinen. Kiihottuminen on sitten ihan eri juttu, mutta senhän sinä tiedät kun olet Hustlerin kestotilaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasia ketä pitää komeana. Minusta Cain on komea ja karismaattinen. Kiihottuminen on sitten ihan eri juttu, mutta senhän sinä tiedät kun olet Hustlerin kestotilaaja.
Minkä?
Jimmy on kyl ihana... Nico-nimitys sais mut leppymään, jos samalla äänensävyllä mun nimeä sanois
Vierailija kirjoitti:
Jimmy 🥰
Taidat olla aika iäkäs, kun Jimmy kolahtaa. Hän on jo aika vanhan näköinen ja luonteeltaan täys tossukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimmy 🥰
Taidat olla aika iäkäs, kun Jimmy kolahtaa. Hän on jo aika vanhan näköinen ja luonteeltaan täys tossukka.
Mikä on iäkäs? Mähän oon ikinuori. Ei vanha o piru sanos mun mummoin.
Ulkonäkö on vain pintaa eikä lainkaan tärkeää. Luonne on tärkeää ja mieluummin täys tossukka kuin pizzapää. Jimmy on namu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimmy 🥰
Mikä on iäkäs? Mähän oon ikinuori. Ei vanha o piru sanos mun mummoin.
Ulkonäkö on vain pintaa eikä lainkaan tärkeää. Luonne on tärkeää ja mieluummin täys tossukka kuin pizzapää. Jimmy on namu.
Namu se on päiväyksen jälkeinenkin namu.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cain 😋 forever
Kumman kaa Caleb vai Mac?
Nyt tukistan itseäni sillä Caleb. Voi minua 😯
Luopio!!!! 😠 (😁)
Anteeksi 😭
Team Cain 💕
'Debbie' ykkösellä nyt. Taidemaalarina.
Debbie on telkkarissa:llä mutta vauhteeks TV1:llä
Ei Ed ole ketään komeata miestä sen jälkeen kun Robert lähti. Näyttelijän lahjakkuutta ihailin. Aaronin tarina kiinnostavin nyt. Enkä ajattele kenestäkään mitään siten kuten jotkut täällä. En yleensä katso ketään sillä silmällä.
Joko se Willin kello löytyi?.En seuraa koska katsonut Britti aikaa jo jaksot.
Bob sais hoidella mut koska vaan. Sillä on niin seksikäs hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä?
BOOM! Eiköhän se kerro jotain että hän tietää mikä se lehti on. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jimmy on kyl ihana... Nico-nimitys sais mut leppymään, jos samalla äänensävyllä mun nimeä sanois
Ai niinku: "Hilmaaaaa...".
Calebiakin voisin panna. Ei haittaa häijyys, onhan sille väkivaltaiselle Cainillekin ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Calebiakin voisin panna. Ei haittaa häijyys, onhan sille väkivaltaiselle Cainillekin ottajansa.
Caleb lienee hetero? Vain miehet voi panna seksikumppaniaan, eli jäisi tekemättä.
Minä itseasiassa kiihotun Bobista. Hot daddy!