Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Kyynel, spoilaajatrolli pahoitti milensä. Ei hyvää päivää.
En minä olen spoilaaja, ihmettelin vaan käytöstä. Toivottavasti häpeät kun haukuit väärää puuta.
Se Cainin hullu psykokatse kun suuttuu jollekulle! 😱 No kai jotkut siitä kiihottuu.
Vierailija kirjoitti:
Se Cainin hullu psykokatse kun suuttuu jollekulle! 😱 No kai jotkut siitä kiihottuu.
Valtaosa ei katso Emmerdalea kiihottuakseen niinkuin sinä teet.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiehtoo se julma katse, kun nykyään pystyy hillitsemään itsensä paremmin. Aiemmin nyrkit heilui vähemmästäkin...😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa ei katso Emmerdalea kiihottuakseen niinkuin sinä teet.
Joo, ihan muut jutut on...
Varoitus!! Sisältää offi topikkia eli älä lue ettei otsasuoni pullistu.
Epähirvikoira ei tuonut sisälle lintua kuten epäajokoira vaan elävän hiirulaisen. Söpö kuin mikä, siis se hiiri. Liian söpö kissan mielestä 😧 Alkoi jahti. Hiiri, kissa ja epähirvikoira pitivät rallikisat, mulinoissi ei osallistunut. Hän on cool. Mamma (that's me) tuli apuun, nappasi kissaeläimen syliin, komensi epähirvikoiran mukaansa (hän tottelee, joskus) ja avasi ulko-oven. Hiiri pakeni ulos tai piiloutui eteiseemme 🤔 En ole täysin varma.
Epähirvikoiran mamma on rotupuhdas hirvikoira ja isä? Isä on joku gigolo, tuntematon komistus, sellainen donjuan 😀
Anteeksi, mutta minähän varoitin.
Vierailija kirjoitti:
Varoitus!! Sisältää offi topikkia eli älä lue ettei otsasuoni pullistu.
Epähirvikoira ei tuonut sisälle lintua kuten epäajokoira vaan elävän hiirulaisen. Söpö kuin mikä, siis se hiiri. Liian söpö kissan mielestä 😧 Alkoi jahti. Hiiri, kissa ja epähirvikoira pitivät rallikisat, mulinoissi ei osallistunut. Hän on cool. Mamma (that's me) tuli apuun, nappasi kissaeläimen syliin, komensi epähirvikoiran mukaansa (hän tottelee, joskus) ja avasi ulko-oven. Hiiri pakeni ulos tai piiloutui eteiseemme 🤔 En ole täysin varma.
Epähirvikoiran mamma on rotupuhdas hirvikoira ja isä? Isä on joku gigolo, tuntematon komistus, sellainen donjuan 😀
Anteeksi, mutta minähän varoitin.
Oikein toimittu. Tämmöistä lisää, jos aikoo kertoa jotain, mistä kaikki eivät tykkää.
Olipas teillä villiä meininkiä
Kumman kaa
Paddy vai Marlon?
Bernicen ja Nikolan tappelu sai melkein vaihtamaan kanavaa. Niin oli huonosti näytelty kohtaus. Toinen seisoo vieressä ja odottaa milloin heittää jätteet naamalle. Oli liian hyvää ollakseen totta toi Dinglejen riitojen sopiminen. Mitä helkkaria se Caleb juonii?
Vierailija kirjoitti:
Kumman kaa
Paddy vai Marlon?
Marlon💕
Kumman kaa
Liam vai Will?
Vierailija kirjoitti:
Bernicen ja Nikolan tappelu sai melkein vaihtamaan kanavaa. Niin oli huonosti näytelty kohtaus. Toinen seisoo vieressä ja odottaa milloin heittää jätteet naamalle. Oli liian hyvää ollakseen totta toi Dinglejen riitojen sopiminen. Mitä helkkaria se Caleb juonii?
Mä luulen, että myös Cain juonii jotain. Käänsi takkinsa Calebin suhteen liian äkkiä edellisen riitelyn jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman kaa
Paddy vai Marlon?
Marlon💕
Kumman kaa
Liam vai Will?
Paddy ja Will 😍
Kumman kaa Cain vai Caleb??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman kaa
Paddy vai Marlon?
Marlon💕
Kumman kaa
Liam vai Will?
Paddy ja Will 😍
Kumman kaa Cain vai Caleb??
Cain (muuten vaan), Liam (tässä iässä on hyvä olla lääkäri lähellä) ja Marlon (hauska ja kokki)
Cain 😋 forever
Kumman kaa Caleb vai Mac?
Nyt tukistan itseäni sillä Caleb. Voi minua 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että myös Cain juonii jotain. Käänsi takkinsa Calebin suhteen liian äkkiä edellisen riitelyn jälkeen...
Vai uskoiko Cain Charityn puheita siitä, että Kylen ja muidenkin lasten takia olisi parempi sopia? Harmi, jos näin on ja Cain tulee luihun Calebin pettämäksi. Sen kerran, kun laskee vähän suojaustaan.
Vierailija kirjoitti:
Cain 😋 forever
Luopio!!!! 😠 (😁)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cain 😋 forever
Luopio!!!! 😠 (😁)
Mac mulle, jos kasvattaa sängen takaisin. Babyface-look vois olla mun lapsenlapsi
Paddy, Liam, Cain ja Mac sängellä
Kumman kaa?
Jimmy vai Bob?
Cain tietää veli Kaalepista jotain ja siksi ei tähän luota. Mukamas sovinto. Ei ei ja ei. Cain ei ole tyhmä. Veli Kaaleppi on kärmes ja Cain sen tietää.
Mutta väkivaltaisesta Cainista riittää hyvää sanottavaa vaikka kuinka!