Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
27721/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livin äitiä ei kyllä ole ikävä. Onneksi ei ilmaantunut tyttärensä hautajaisiin.

Vierailija
27722/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale-näyttelijöiden bongauksesta puheen ollen, Lachlanin näyttelijä näkyi homoseksikohtauksissa Netflixin Sex Education -sarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27723/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livin äitiä ei kyllä ole ikävä. Onneksi ei ilmaantunut tyttärensä hautajaisiin.

Osasi kyllä harvinaisen hyvin näytellä kerrassaan vastenmielistä hahmoa, ja vielä äitiä

Vierailija
27724/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Livin perintö on jaettu? Menikö sutjakasti, vai tuliko Sandra sotkemaan kuvioita?

Vierailija
27725/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuiko muuten ollenkaan vastuuseen se Livin äidin heila, joka pahoinpiteli Livin sairaalakuntoon? Entä Livin äiti itse, joka yritti huijata Liviltä rahaa ja kolkkasi poliisin, jonka Liv soitti paikalle?

Vierailija
27726/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cainin näyttelijä Hordley vaikuttaa siviilissä mukavalta kaverilta, naimisissakin ollut 30 vuotta saman Zoen kanssa.

Mulle yllätys, että "Paddy ja Livin äitiSandra" ovat siviilissä pari.

Nyt kun näin taas jutun, niin muistin kuulleeni aiemminkin, ja unohtaneeni. Jotenkin epäsuhta pari, toki 'tunnen' heitä vain Emmen kautta.

Epäsuhta pari? Miksi? 

Vierailija
27727/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten voi kuin ihmetellä Suomen ja Brittien lain eroa. Suomessa rikosoikeudellinen vastuu alkaa vasta 15-vuotiaana. Eli suomalaisessa sarjassa ei voitaisi edes kirjoittaa tuollaista juonta, missä 11-vuotias ampuu jonkun ja voi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. 

Vierailija
27728/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caleb ja Nicky ovat molemmat vaikuttaneet liian hyvältä ollakseen totta, ja molemmat tulivat kylään samoihin aikoihin. Oli mielenkiintoinen se hetki, kun Samilla ja Willillä oli välienselvitys Villapakan ulkosalla. Caleb tuli paikalle ja heti kintereillä Nicky, aivan kuin olisivat juuri olleet jossain kahdestaan juonittelemassa.

Lienee selvää, että Nicky ei oikeasti löytänyt kelloa Thomasilta, vaan Nicky alunperinkin otti kellon ja piti sitä itsellään. Se lienee osa hänen ja Calebin yhteistä juonta. Lienee selvää siis myös se, että se juonittelukumppani jolle Caleb soittelee ja viestittelee, on Nicky. Tuskinpa tuossa on kolmatta juonittelukumppania mukana. 

Tämä siis omaa spekulointiani. Spoilereita en tiedä.

Samaa mieltä prikulleen Calebista, Nickystä ja kellosta!! En luota Calebiin vähääkään! 

Mää oon jo pitkän aikaa suhtautunut varauksella jokaiseen uuteen hahmoon, joka tulee Emmeen.

Vierailija
27729/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli vaan hauska se 'Debbie' pätkä eilen ykkösellä. Hetken aikaa vain tuijotin, ilme varmaan kysymysmerkkinä, sit kysyin mieheltä vaikka olin jo varma.

Aikas harvoin noita Emmen näyttelijöitä näkee muualla, Val joskus.

Se on totta. Daz oli aikoinaan Sydämen asialla sarjassa ja sitten tuli Emmerdaleen Danin veljenä mutta toistepäin en ole tainnut nähdä muita kuin Valin kaksi kertaa jossain muussa ja toi "Debbie ohjelma" mulla on vielä näkemättä.

Kyllä siinä Sydämen asialla.sarjassa oli muitakin. Ainakin Andy ja Sandy(Ashleyn isä).

Vierailija
27730/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caleb ja Nicky ovat molemmat vaikuttaneet liian hyvältä ollakseen totta, ja molemmat tulivat kylään samoihin aikoihin. Oli mielenkiintoinen se hetki, kun Samilla ja Willillä oli välienselvitys Villapakan ulkosalla. Caleb tuli paikalle ja heti kintereillä Nicky, aivan kuin olisivat juuri olleet jossain kahdestaan juonittelemassa.

Lienee selvää, että Nicky ei oikeasti löytänyt kelloa Thomasilta, vaan Nicky alunperinkin otti kellon ja piti sitä itsellään. Se lienee osa hänen ja Calebin yhteistä juonta. Lienee selvää siis myös se, että se juonittelukumppani jolle Caleb soittelee ja viestittelee, on Nicky. Tuskinpa tuossa on kolmatta juonittelukumppania mukana. 

Tämä siis omaa spekulointiani. Spoilereita en tiedä.

Samaa mieltä prikulleen Calebista, Nickystä ja kellosta!! En luota Calebiin vähääkään! <

Mitäs ennakkoluuloja sulla Marcuksesta oli?

Vierailija
27731/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vaan hauska se 'Debbie' pätkä eilen ykkösellä. Hetken aikaa vain tuijotin, ilme varmaan kysymysmerkkinä, sit kysyin mieheltä vaikka olin jo varma.

Olen nähnyt Cainin, Aaronin, Debsin, Dazin ja Ednan muissa sarjoissa. Ai niin, Maryn.

Vierailija
27732/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Cainin, Aaronin, Debsin, Dazin ja Ednan muissa sarjoissa. Ai niin, Maryn.

Ensimmäinen Amyn näyttelijä oli Casualtyssa.

Vierailija
27733/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debbien näyttelijä uusimmassa McDonald & Dodds:ssa!

Vierailija
27734/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa täällä kerrottu noin kolme kertaa...

Vierailija
27735/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. Daz oli aikoinaan Sydämen asialla sarjassa ja sitten tuli Emmerdaleen Danin veljenä mutta toistepäin en ole tainnut nähdä muita kuin Valin kaksi kertaa jossain muussa ja toi "Debbie ohjelma" mulla on vielä näkemättä.

Kyllä siinä Sydämen asialla.sarjassa oli muitakin. Ainakin Andy ja Sandy(Ashleyn isä).

Vanessa oli nuorena jossain sairaalasarjassa mutta en millään muista sen sarjan nimeä. Tietääkö joku muu?

Vierailija
27736/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cainin näyttelijä Hordley vaikuttaa siviilissä mukavalta kaverilta, naimisissakin ollut 30 vuotta saman Zoen kanssa.

Kaksi suklaasilmää rakastunut aikoinaan toisiinsa. Ja rakastavat ilmeisesti edelleen. Söpöläiset.

Vierailija
27737/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paddyn oikea vaimo on hurjan laiha ja näyttää sen takia pyöreäposkista miestään paljon vanhemmalta vaikka ei edes ole. Mutta, jos se ei heitä haittaa niin ei siinä sitten ole mitään ongelmaa.

Vierailija
27738/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on pullukka ja minä hoikka. Hän on minua nuorempi ja minä puolestani ikäistäni vanhemman näköinen. Ei haittaa. 

Vierailija
27739/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tykkää toisesta niin ei siinä paljon ulkopuolisten mielipiteet paina. 🙂

Vierailija
27740/44653 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leylan sisko Alicia oli jossakin sairaalasarjassa aikoinaan. En muista yhtään mikä. 

Ketju on lukittu.