Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Ihan sama sitten. Ei pyritä rauhaan sitten. Riidelkää sydämienne kyllyydestä. Näköjään se on kivempaa kuin sarjasta puhuminen.
Kyllä minä niiiin mieleni pahoitin Arthurin vuoksi. Ei varmaan ole helpoin pesti: että isä oli pappi, että isä on kuollut, että on homo. Harvalla teinillä on tämmöistä, tai mitään niistä.
Toi pointti saa mun kannatuksen, Marshall on sittenkin ihastunut Arthuriin... yrittää salata sen... katsellaan, miten tilanne kehkeytyy
Vierailija kirjoitti:
Miksi Dawn on yhtäkkiä ylisuojeleva lapsia kohtaan? Ja hylkää jopa työnsä sen vuoksi. Vaikka on lastenhoitaja palkattu. Muutkin joutuvat töihin vaikka olisi lapsiakin.
Missä Cain, Caleb?
David yhtä ärsyttävä kuin aina ennenkin, aivan mulqqu. Yritti estää Leylaa olemasta kuolemankielissä olevan poikansa luona sairaalassa. Ja itsehän hän on tehnyt vaikka mitä jaskaa esim. Victorialle. Tekopyhä tyyppi.
Oli Jacobin oma idea lähteä huitomaan puukon kanssa.
Yhtäkkiä Aprilista on tulossa kovis. Naomi ärsyttävä ja vetää asiaan kuulumattomat jutut riitoihin mukaan. Piikittelee.
Gabby jotenkin vielä ärsyttävämpi kuin Dawn. Billyä ei ole näkynyt, on muutenkin valju hahmo.
Arthurille tuntuu vielä käyvän huonosti, on jotenkin raasun oloinen. Ja heti luulee että Marshall olisi ehkä kiinnostunut.
Jotenkin idioottimaista myös Liamin ja Leyl
Oletko todella siinä uskossa, että Jacob olisi lähtenyt metsästämään Callumia jos hän ei olisi nähnyt Leylan olevan aikeissa käyttää sitä kokkelia?
Marshallin voi unohtaa, eihän tuommosen kanssa kukaan rupea kaveraamaan jonka voi lahjoa. Kai nyt Arthurilla on sen verran järkee päässä.
Muistutelkaapa Joseph eli Joe Tatesta. Tuohon aikaan katselin sarjaa harvakseltaan, mutta nyt nimi muistui mieleen.
Cainin lisäksi Graham Foster oli hottis. Hitsi kun poistui sarjasta.
Onko se riitelemistä kun kritisoidaan henkilöitä jotka ihan kiusallaan tekevät juonipaljastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niiiin mieleni pahoitin Arthurin vuoksi. Ei varmaan ole helpoin pesti: että isä oli pappi, että isä on kuollut, että on homo. Harvalla teinillä on tämmöistä, tai mitään niistä.
Toi pointti saa mun kannatuksen, Marshall on sittenkin ihastunut Arthuriin... yrittää salata sen... katsellaan, miten tilanne kehkeytyy
Samaa mieltä. Marshall vaikutti aidon kiinnostuneelta Arthurista. Oli yllätys mulle, että se olikin ilkeä pila.
Graham sai Kimin ja Rhonan sekaisin joten jotain hänessä täytyi olla. Oliko Kimin suuri rakkaus. Rhona ja Graham olisi kuuluneet yhteen, mutta Kim päätti toisin. Kukas muuten tappoi Grahamin, Alinhan se piti tehdä, mutta joku kerkesi ennen.
Vierailija kirjoitti:
Onko se riitelemistä kun kritisoidaan henkilöitä jotka ihan kiusallaan tekevät juonipaljastuksia?
Kuinka monta kertaa päivässä ajattelit täyttää ketjun kritisoinneillasia? Eiköhän asia ole tullut jo harvinaisen selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Graham sai Kimin ja Rhonan sekaisin joten jotain hänessä täytyi olla. Oliko Kimin suuri rakkaus. Rhona ja Graham olisi kuuluneet yhteen, mutta Kim päätti toisin. Kukas muuten tappoi Grahamin, Alinhan se piti tehdä, mutta joku kerkesi ennen.
Rhonan Pierce."rakas", Marcusin isä.
Eli koska Jacob näki Leylan käyttämässä huumeita niin hän ihan pakosti joutui menemään tapamaan Callumia? Ettei voinut vain pysäyttää äitiään ja sitten paljastaa muille asian. Siinä olisivat sitten voineet selvitellä asiaa ja Leyla olisi mahdollisesti palannut hoitoon jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää toisen motiivia. Eiköhän noita spoilauksia tulisi silloin enemmän jos kyseessä olisi kiusaaminen. Valituksista tämä ketju täyttyy.
Emmerdale näyttää tuovan muutamalle tyypille sisältöä elämään, aika hurjaa.
Ei Emmerdale vaan tämä keskustelu 😀 t. yksinäinen mummeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa päivässä ajattelit täyttää ketjun kritisoinneillasia? Eiköhän asia ole tullut jo harvinaisen selväksi.
Logiikka on siis se, että spoilausten kritisoimista saa kritisoida, mutta spoilauksia ei? 🤔🤨😒😂👻
Vierailija kirjoitti:
Muistutelkaapa Joseph eli Joe Tatesta. Tuohon aikaan katselin sarjaa harvakseltaan, mutta nyt nimi muistui mieleen.
Se Joe oli niin korea, että minulle tuli siitä aina nukke mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne se häipyi ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppaanhan toi häipyi kun Kim oli antanut tappomääräyksen, jota Graham ei kuitenkaan halunnut toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olevinaan kuoli Cainin toimesta, mut olikin hengissä... missä nyt on??? Debbie suri tosissaan, nyt en jaksa muistaa miks kuumakalle-Cain päätyi surmatöihin...
Velipuoli. Calebin isä on Frank Tate.