Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Joskus kuvittelen tämän ketjun kirjakerhoksi. Jokainen saa kertoa näkemyksiään omalla tavallaan juonen sisällöstä. Jospa mekin istuttais kasvokkain -> millainen ketju s i l l o i n olisi?
Vierailija kirjoitti:
Joskus kuvittelen tämän ketjun kirjakerhoksi. Jokainen saa kertoa näkemyksiään omalla tavallaan juonen sisällöstä. Jospa mekin istuttais kasvokkain -> millainen ketju s i l l o i n olisi?
Minä taas ajattelen, että jos oltaisiin "Anonyymi-Emme kerho"
Tehtäisi 'tunnustuksia' toki kasvokkain myös:
* nousee ylös: Hei kaikki, olen XX ja olen Emmeläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tuo Dawnin työssä käynti nyt rupeaa sujumaan. Tuntuu olevan kovat omantunnontuskat kun joutuu pitkää päivää tekemään. Kim on vaativa pomo.
Toi on niin epäuskottava koko työkuvio. Kim kiitteli Dawnin hoidelleen asiakkaan hienosti... hyi minua... millä koulutuksella/ työkokemuksella 'hoitelee' asiakkaita???
Ehkä se Dawnin herttainen hymy ja läsnäolo. Dawnhan on semmoinen tyyppi joka ei esitä mitään muuta kuin on. Sanoo kyllä suoraan asiansa eikä nöyristele, jos on jonkun asian puolella. Kun hän päätyi siihen, että Clemmie otetaan perheeseen hän oli aika määrätietoinen. Kim on huomannut tämän puolen.
Jacob käyttäytyi tosi lapsellisesti ja nuori kundihan se vielä onkin. Halusi olla niin miestä ja lähti sitten puukon kanssa uhoamaan huumediilerille. Toivottavasti poika löytyy ja se pystytään pelastamaan. Leyla tulee varmaan tuntemaan syyllisyyttä tästä tapahtumaketjusta. Uskoisin ainakin näin.
Jacobilla on vielä matkaa lääkäriksi. Pitäisi osata pitää pää kylmänä kriisitilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Jacob käyttäytyi tosi lapsellisesti ja nuori kundihan se vielä onkin. Halusi olla niin miestä ja lähti sitten puukon kanssa uhoamaan huumediilerille. Toivottavasti poika löytyy ja se pystytään pelastamaan. Leyla tulee varmaan tuntemaan syyllisyyttä tästä tapahtumaketjusta. Uskoisin ainakin näin.
Heittikö Callum veitsen maahan? Sormenjäljet!!!
(Aluksi sotkin Callumin ja Calebin...)
Vierailija kirjoitti:
Jacobilla on vielä matkaa lääkäriksi. Pitäisi osata pitää pää kylmänä kriisitilanteissa.
Hyvin näytteli kyllä pettymystään, kun uskoi Leylan käyttäneen kokaa.
Jos mulla olis äitipuoli joka alkais urputtamaan mun kynsistä, niin sanoisin et sori vaan et oo mun äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näytteli kyllä pettymystään, kun uskoi Leylan käyttäneen kokaa.
Niin näytteli. Olin suorastaan surullinen Jacobin puolesta. Hän oli ressukka niin itkuisen ja pettyneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan oikeesti...
nyt tänne kirjoitetaan vain kommentteja sarjan tapahtumista. Please!
Eli ei hahmoista, ei näyttelijöistä, ei menneisyydestä, ei spekulaatioita, ei tykkäyksistä, ei omista mielipiteistä, ei huumoria, ei edes huonoa huumoria, ei kevennyksiä, ei lainkaan off topic, ei ainakaan mitään itsestämme jne. jne. jne vaan vain ja ainoastaan puritaanisesti sarjan tapahtumista.
Ehkä itse pitäisin enemmän monipuolisemmasta, sallivammasta ja jopa joskus naurunpyrskähdyksiä tuottavasta kerronnasta kuin ankaran ortodoksisesta sarjan tapahtumista jaarittelusta. Pääasiahan on Emmerdale, mutta monessa muussa ketjussa satunnainen off topic hyväksytään varsinkin kun kirjoittajat tulevat 'tutuiksi' toisilleen. Pieni lipsuminen ei keskustelua pilaa vaan tuo lisäväriä, ja ehkä jopa uusia keskustelijoita. Jos ollaan liian
Unohit murtteella kirjoottamise kiellettyi listalta.
Kirjottakkoot kaik mite ja mittee halluuvat kuha ollaa ihmisiks. Pienet sekkoilutkaa ei haittoo, naarattaa vuan.
Vierailija kirjoitti:
Leyla vois huhuilla apua ikkunasta. Mutta onko ulko-ovi lukossa ettei sisään taloon pääse. Ja asuuko siellä muita kuin Leyla? Minä oon jo ihan sekaisin missä kukakin asuu , kun jatkuvaan vaihtuu porukoiden majapaikat.
Suzy taitaa asua, mutta se ei välttämättä aina ole paikalla.
Leyla olis voinut myös ottaa oven kahvasta napakan otteen ja riuhtasta sen auki. Sen verran ovi liikkui, kun koputteli Jaken öerään.
Tai sitten huutaa ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan oikeesti...
Eli ei hahmoista, ei näyttelijöistä, ei menneisyydestä, ei spekulaatioita, ei tykkäyksistä, ei omista mielipiteistä, ei huumoria, ei edes huonoa huumoria, ei kevennyksiä, ei lainkaan off topic, ei ainakaan mitään itsestämme jne. jne. jne vaan vain ja ainoastaan puritaanisesti sarjan tapahtumista.
Ehkä itse pitäisin enemmän monipuolisemmasta, sallivammasta ja jopa joskus naurunpyrskähdyksiä tuottavasta kerronnasta kuin ankaran ortodoksisesta sarjan tapahtumista jaarittelusta. Pääasiahan on Emmerdale, mutta monessa muussa ketjussa satunnainen off topic hyväksytään varsinkin kun kirjoittajat tulevat 'tutuiksi' toisilleen. Pieni lipsuminen ei keskustelua pilaa vaan tuo lisäväriä, j
Sinäkin voisit poistua täältä tuota typerää murretta vääntämästä, siinä ei ole ollut mitään hauskaa sitten Esa Pakarisen. Saadaan palstasta taas mukava ja luettava.
"Sinäkin voisit poistua täältä tuota typerää murretta vääntämästä, siinä ei ole ollut mitään hauskaa sitten Esa Pakarisen. Saadaan palstasta taas mukava ja luettava"
Wau! 🙄😒🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan oikeesti...
Ehkä itse pitäisin enemmän monipuolisemmasta, sallivammasta ja jopa joskus naurunpyrskähdyksiä tuottavasta kerronnasta kuin ankaran ortodoksisesta sarjan tapahtumista jaarittelusta. Pääasiahan on Emmerdale, mutta monessa muussa ketjussa satunnainen off topic hyväksytään varsinkin kun kirjoittajat tulevat 'tutuiksi' toisilleen. Pieni lips
Nyt olet kyllä ällöttävä. Ja ilkeä. Häpeä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
"Sinäkin voisit poistua täältä tuota typerää murretta vääntämästä, siinä ei ole ollut mitään hauskaa sitten Esa Pakarisen. Saadaan palstasta taas mukava ja luettava"
Wau! 🙄😒🥱
Wau tosiaan, onpa jollain otsaa. Itsekäs pska!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau! 🙄😒🥱
Wau tosiaan, onpa jollain otsaa. Itsekäs pska!!!
Mä komppaa tuota ap:tä. Mäkin aloitan joskus lukemaan että tällä olis jotain sanottavaa. Murteesta viis mutta sisältö on ihan tyhjää täynnä. Ei jatkoon.
Ei ole aikuisten touhua. Peiliin katsomisen paikka. Peili näyttää vain sen, minkä voi😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan oikeesti...
Ehkä itse pitäisin enemmän monipuolisemmasta, sallivammasta ja jopa joskus naurunpyrskähdyksiä tuottavasta kerronnasta kuin ankaran ortodoksisesta sarjan tapahtumista jaarittelusta. Pääasiahan on Emmerdale, mutta monessa muussa ketjussa satunnainen off topic hyväksytään varsinkin kun ki
"Eli ei hahmoista, ei näyttelijöistä, ei menneisyydestä, ei spekulaatioita, ei tykkäyksistä, ei omista mielipiteistä,"
Näistä just olis kiva vaihtaa ajatuksia.. Tää ketjuhan on tarkoitettu juuri näille mietteille mutta sivukaupalla sitä että kuka haluaa kenet ja samat jutut vielä moneen kertaan. Ei kiitos.
Enkä halua "tutustua" kenenkään kirjoittajan elämään vaan keskustella sarjan tapahtumista. Uusista tai vanhoista jos ne jotenkin liittyvät nykyelämään.
Toi murteella kirjoittava mukahauska juntti vois todella häipyä täältä. Ei maalaisetkaan kirjoita murteella. Sinä joka sanoit, ettei ole toiminut sitten Esa Pakarisen, sun kanssa täysin samaa mieltä.👍
Toi on niin epäuskottava koko työkuvio. Kim kiitteli Dawnin hoidelleen asiakkaan hienosti... hyi minua... millä koulutuksella/ työkokemuksella 'hoitelee' asiakkaita???