Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
25101/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, lopettakaas nyt siitä Calebin isästä puhuminen. Täällä on jo ärähdetty siitä että vaikka joki spoilaisi, niin pysytään sen jälkeen silti hiljaa!

Ei ole spoilattu.

Emmerdalin Wikipediassa on vain listattu sukulaissuhteet. Tosi fani on lukenut ja tutustunut sivustoon. Voisi piirtää vaikka sukupuun siitä.

Itseasiassa siellä on se sukupuu, syntymävuodet, avioliitot , lapset ja heidän vanhempansa, sekä kuolinvuodet.

todella mielenkiintoinen, muistuu mieleen menneitä hahmoja .

Vierailija
25102/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, lopettakaas nyt siitä Calebin isästä puhuminen. Täällä on jo ärähdetty siitä että vaikka joki spoilaisi, niin pysytään sen jälkeen silti hiljaa!

Ei ole spoilattu.

Emmerdalin Wikipediassa on vain listattu sukulaissuhteet. Tosi fani on lukenut ja tutustunut sivustoon. Voisi piirtää vaikka sukupuun siitä.

Itseasiassa siellä on se sukupuu, syntymävuodet, avioliitot , lapset ja heidän vanhempansa, sekä kuolinvuodet.

todella mielenkiintoinen, muistuu mieleen menneitä hahmoja .

Mutta ei Suomen reaaliajassa - varokaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25103/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caleb on minust epäuskottava hahmo. Olis voinu ettiä Cainin ennen Faithin kuolemaa, siis uudestaan. Ja vaikka uskoikin äitinsä kuolleen, miksei etsinyt Chasia...

Ei nykypäivänä ole uskottavaa, että suurin piirtein huomaa kuolinilmoituksen...

On rekisterit ja dna:t yms

Miten tavallinen ihminen pääsee rekistereihin ja dnahan yms käsiksi?

Poliisihan ei auta, jos kyse ei ole rikoksesta. Jos aikuinen ihminen haluaa olla kadoksissa, niin hänellä on siihen oikeus.

Vierailija
25104/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin aikaisemmin vähän (vahingoissa) spoilanneena olin sitä mieltä, että se Calebin isän nimen paljastaminen oli asiatonta. Olin sen itse jo nähnyt mutta ei tullut (kerran näppini polttaneena) mieleenikään kertoa sitä täällä.  Olkoon vain listattu englanninkielisessä Wikipediassa, mutta kun se Wikipedia on (enemmän tai vähemmän) brittien reaaliajassa ja me yli 13 kuukautta jäljessä. Ja isän paljastuminen on tarkoitettu yllättäväksi juonenkäänteeksi, joka meitä vielä odottaa.

Vai haluatteko esim. kuulla kuinka monessa sarjan jaksoissa näemme vielä Zakin? Kaikki tiedetään että näyttelijä kuoli ja sen myötä Zakin sarjassa vilahtamisen lukumäärät on pakosti rajattuja, mutta varmasti moni pahoittaisi siitäkin tiedosta mielensä.

Zakin saikin heivata veks oli jo niin lahon näköinen

Vierailija
25105/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caleb on minust epäuskottava hahmo. Olis voinu ettiä Cainin ennen Faithin kuolemaa, siis uudestaan. Ja vaikka uskoikin äitinsä kuolleen, miksei etsinyt Chasia...

Poliisihan ei auta, jos kyse ei ole rikoksesta. Jos aikuinen ihminen haluaa olla kadoksissa, niin hänellä on siihen oikeus.

No kyllähän Suomessakin on ihmisiä, jotka etsivät juuriaan. Ihan julkista tietoa

Vierailija
25106/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin aikaisemmin vähän (vahingoissa) spoilanneena olin sitä mieltä, että se Calebin isän nimen paljastaminen oli asiatonta. Olin sen itse jo nähnyt mutta ei tullut (kerran näppini polttaneena) mieleenikään kertoa sitä täällä.  Olkoon vain listattu englanninkielisessä Wikipediassa, mutta kun se Wikipedia on (enemmän tai vähemmän) brittien reaaliajassa ja me yli 13 kuukautta jäljessä. Ja isän paljastuminen on tarkoitettu yllättäväksi juonenkäänteeksi, joka meitä vielä odottaa.

Vai haluatteko esim. kuulla kuinka monessa sarjan jaksoissa näemme vielä Zakin? Kaikki tiedetään että näyttelijä kuoli ja sen myötä Zakin sarjassa vilahtamisen lukumäärät on pakosti rajattuja, mutta varmasti moni pahoittaisi siitäkin tiedosta mielensä.

Rumasti puhut jo kuolleesta ihmisestä. Ei sais. Jo vanha kansa sanoi, ettei kuolleista saa puhua pahaa. Soo soo

Vierailija
25107/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees tiedä kuka on Frank🤷🏻

Vierailija
25108/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Vanessan ja Tracyn isä olluFrank?

Vierailija
25109/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin pitkäaikaisessa sarjassa pakosti tulee kaimoja, vaikka käsikirjoittajat niitä yrittäisivätkin vältellä.

Vierailija
25110/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin pitkäaikaisessa sarjassa pakosti tulee kaimoja, vaikka käsikirjoittajat niitä yrittäisivätkin vältellä.

Jooo. Ei niitä näyttelijä Frankeja löytyny kun 12.

Vierailija
25111/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei sentään ollut laho pää niinkuin sinulla.

Vierailija
25112/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veli Kaaleppihan antoi ymmärtää, että rahaa on. Ilmankos kun isi oli rikurikas Frank Tate. Näinköhän meinaa vielä Kimiltä kartanon viedä 🤔

Se rahahan on kai adoptioperheen kautta saatua eiköhän sukulaisuussuhde tule yllätyksenä myös Calebille. Otaksuisin.

Minä käsitin, että Caleb vietti lapsuutensa ja nuoruutensa laitoksissa ja se adoptio jossa joku olisi kerrankin hänet halunnut peruuntui koska hän luuli pääsevänsä Cainin ja Chasin kanssa yhteen. Luulen, että hän on luonut omaisuutensa itse.

Vierailija
25113/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veli Kaaleppihan antoi ymmärtää, että rahaa on. Ilmankos kun isi oli rikurikas Frank Tate. Näinköhän meinaa vielä Kimiltä kartanon viedä 🤔

Se rahahan on kai adoptioperheen kautta saatua eiköhän sukulaisuussuhde tule yllätyksenä myös Calebille. Otaksuisin.

Minä käsitin, että Caleb vietti lapsuutensa ja nuoruutensa laitoksissa ja se adoptio jossa joku olisi kerrankin hänet halunnut peruuntui koska hän luuli pääsevänsä Cainin ja Chasin kanssa yhteen. Luulen, että hän on luonut omaisuutensa itse.

Ja normaalin Emme-kaavan mukaan laittomasti.

Vierailija
25114/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä yrittääkö Caleb pokata Moiran? Ihan vaikka Cainin kiusaksi. Jos yrittää niin toivottavasti Moira ei lankeaisi (tällä kertaa).

Vierailija
25115/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saas nähdä yrittääkö Caleb pokata Moiran? Ihan vaikka Cainin kiusaksi. Jos yrittää niin toivottavasti Moira ei lankeaisi (tällä kertaa).

Just. Nyt Moira pysy valppaana, vaikka Caleb sinua jo lähtiessään kehuikin...

Vierailija
25116/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli Declanin kohtalo? Katosiko vai kuoliko? 

Vierailija
25117/44653 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli Declanin kohtalo? Katosiko vai kuoliko? 

Tais käydä niin hassusti, että pääsi karkuun ennen kuin käsikirjoittajat ehtivät tappamaan hänet.

Vierailija
25118/44653 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän Suomessakin on ihmisiä, jotka etsivät juuriaan. Ihan julkista tietoa

Kyllä Suomessa on juuriaan etsiviä, mutta tää on eri ohjelma, kun ei liity mitenkään asiaan.

Entisaikaan kirkon kirjat oli julkisia. Siellä oli vain he, jotka kuuluivat kirkkoon. Sieltäkin sai salattua omat tietonsa, jos halusi elää jemmassa. Niitä on jopa sivustoja, mihin voi ilmoittaa itsensä, jos joku sattuis etsimään.

Tänä päivänä ihmisten tietoturva on paremmalla tolalla.

Perustyyppi pystyy salaamaan tietonsa, jos haluaa. Vain viranomainen tietää, eikä tietoa jakele kysyttäessä. Etsijä ei todellakaan silloin pääse rekistereihin ja dnahan käsiksi. 

Vierailija
25119/44653 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, Declan siis takaisin pakkaa sotkemaan. Naughty boy. 

Vierailija
25120/44653 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frank Tate. Aikoinaan Kartanon omistaja. Kim Taten aviomies, puolen kylän kantaisä.

Ainakin Noah Taten isoisä, joten Caleb lienee setänsä.

Ketju on lukittu.