Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
24501/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV saisi kyllä pikkuisen kuroa esitysaikojen eroa Iso-Britanniian kiinni. Olisi ollut kivempi katsoa Emmerdalan vuoden 2022 joulunviettoa edes Suomen joulun 2023 aikoihin. Kun tämä sarja nyt kerran on sidottu todellisiin lähetysaikaisiin vuodenaikoihin (toisin kuin esim. Salkkarit).

Vierailija
24502/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

David lähtee kylästä, mutta sitä ennen saa selville, että Victorialla ja Jacobilla on suhde.

Priya alkaa seukata Suzyn kanssa, Vinny Gabbyn ja Amelie Ericin...

Aprillia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24503/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa ärsyttää toi Naten painostus. Hän oli rakastunut Tracyyn ja elivät yhdessä lapsineen. Tottakai on Frankieta ikävä. Mackenzie vietti yhden kännisen yön vieraan tyypin kanssa joka tuli raskaaksi .Ei mene ihan yksyhteen nämä asiat.

Viettihän Natekin yhden kännisen yön vieraan tyypin kanssa mutta se lesbo ei tullut raskaaksi, Ainakaan viä.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä neuvoo: Älkää tehkö niin kuin minä tein, vaan tehkää miten sanoin🙃

Vierailija
24504/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa tietää esim niitä lasten ikiä lisää, niin kysykää vain. Minä voin uhrautua ja katsoa sieltä Wikistä, kun siellä tuli minulle jo monta vahinkoa ja sain ihan tahtomattani selville keitä on piakkoin pois lähdössä/kuolemassa jne. Eli sekin haitta tulee tästä tilanteesta, kun laahataan yli 13 kuukautta Brittein saaria jäljessä. Ja jos katsoo vaikka Daily Mailin otsikoita niin sielläkin pomppaa aina välillä silmille Emmerdale-uutisia, jotka meille ovat juonipaljastuksia.

Vierailija
24505/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonipaljastukset ei kuulu tähän keskusteluun, tehkää oma! Me halutaan elää reaaliajassa. 

Vierailija
24506/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten iät yms

Usein täällä vaan pohdiskellaan, tarkan tiedon jokainen löytää halutessaan...😏

Vierailija
24507/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten iät yms

Joo, mulle ainakin riittää ihan sellainen "noin" arvio lasten ja miksei muidenkin iästä, jos tulee täällä puheeksi.

Vierailija
24508/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten iät yms

Joo, mulle ainakin riittää ihan sellainen "noin" arvio lasten ja miksei muidenkin iästä, jos tulee täällä puheeksi.

Sama. Nuo wikin ym luennot lähinnä vaivaannuttaa, no onneks ne voi ohittaa... (emmen ja leedsin välimatka on xx km, bussilla xx h, omalla autolla xx h, aikataulut bussille...)

Vierailija
24509/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonipaljastukset ei kuulu tähän keskusteluun, tehkää oma! Me halutaan elää reaaliajassa. 

Reaaliaika on brittiaika, mehän tulemme sen 13 kk jäljessä.

Vierailija
24510/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten iät yms

Sama. Nuo wikin ym luennot lähinnä vaivaannuttaa, no onneks ne voi ohittaa... (emmen ja leedsin välimatka on xx km, bussilla xx h, omalla autolla xx h, aikataulut bussille...)

Mun piti googlettaa vaivaantua, kun en ymmärrä sanan käyttöä tässä yhteydessä. Ajattelin ymmärtäneeni sanan väärin.

Vaivaantua; tuntea olonsa hankalaksi tai epämukavaksi 

Olin perillä. Joten ei avannut puheenvuoroa yhtään.

Mikä näissä "luennoissa" saa tuommoisen tunteen aikaiseksi? Etenkin kun viime sivuilla ovat vastauksia kysymyksiin.

Ohis

Vierailija
24511/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten iät yms

Mun piti googlettaa vaivaantua, kun en ymmärrä sanan käyttöä tässä yhteydessä. Ajattelin ymmärtäneeni sanan väärin.

Vaivaantua; tuntea olonsa hankalaksi tai epämukavaksi 

Olin perillä. Joten ei avannut puheenvuoroa yhtään.

Mikä näissä "luennoissa" saa tuommoisen tunteen aikaiseksi? Etenkin kun v

No kun täällä pohdiskellaan juonen käänteitä, ni sit joku pitää 'esitelmän' faktatiedoin..  no ei varsinaisesti 'vaivaannuta', ehkä ihmetyttää, hymyilyttää... kun on kaikkien tavoitettavissa tuo tieto, täällä voi silti pähkäillä eri vaihtoehtoja...

Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
24512/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä lähinnä tarkoitin että sekä Emmerdale Wiki että tavallinen (englanninkielinen) Wikipedia ovat siitä vaarallisia paikkoja, että niistä saa helposti selville enemmän kuin haluaisikaan. Sieltä huomaa ihan tahtomattaan, että 13 kuukauden aikana (meidän tilanteesta) Xxx ja Yyyy ovat yllättäen kuolleet, ja Zzzz on lähtenyt kylästä kokonaan enemmän tai vähemmän ovet paukkuen...

Vierailija
24513/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä lähinnä tarkoitin että sekä Emmerdale Wiki että tavallinen (englanninkielinen) Wikipedia ovat siitä vaarallisia paikkoja, että niistä saa helposti selville enemmän kuin haluaisikaan. Sieltä huomaa ihan tahtomattaan, että 13 kuukauden aikana (meidän tilanteesta) Xxx ja Yyyy ovat yllättäen kuolleet, ja Zzzz on lähtenyt kylästä kokonaan enemmän tai vähemmän ovet paukkuen...

Viime aikoina on kyllä useimmiten lähdetty "puupalttoossa"

Vierailija
24514/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivarteleva paska.

Vierailija
24515/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivarteleva paska.

Tässä ketjussa on mukavia keskustelijoita.

Vierailija
24516/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivarteleva paska.

Tässä ketjussa on mukavia keskustelijoita.

Täällä ollaan suorapuheisia.👍

Vierailija
24517/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni katson Suomen ajassa jakso kerrallaan ilman spoilailuja😏

Vierailija
24518/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me saadaan tietoa tulevista tapahtumista lähteestä mistä vaan, niin Emmen SUOMEN reaaliaikainen katsominen olisi kuin uusintoja seuraisi, ja tämä keskustelukin muuttuisi. Ehdotan että perustatte oman spoilausketjun ja tämä jää SUOMEN jaksoista keskustelulle, arvailuille, mielipiteille jne. ja kirsikkana kakun päällä joskus vanhojakin muistelemaan.

Ei juonipaljastuksille! 

Vierailija
24519/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos me saadaan tietoa tulevista tapahtumista lähteestä mistä vaan, niin Emmen SUOMEN reaaliaikainen katsominen olisi kuin uusintoja seuraisi, ja tämä keskustelukin muuttuisi. Ehdotan että perustatte oman spoilausketjun ja tämä jää SUOMEN jaksoista keskustelulle, arvailuille, mielipiteille jne. ja kirsikkana kakun päällä joskus vanhojakin muistelemaan.

Ei juonipaljastuksille! 

Kannatetaan🙂

Vierailija
24520/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva kuulla tuollaisia nippelitietoja, kuten lasten syntymäaikoja, vaikka pärjäisinkin sillä "suunnilleen" tiedolla. Olen itse laiska googlailemaan, joten arvostan, että joku tekee sen puolestani ja vielä tarjoutuu etsimään muutakin tietoa, ettemme me muut spoilaannu. Eli kiitos sinulle, joka niin teit!

Ketju on lukittu.