Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
24481/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

David laittoi kaupan myyntiin, kun Kim teilasi yhteistyön. Sitten joskus myöhemmin päätti, että menköön asuntokin myyntiin, muuttaa kuitenkin työn perässä... tästä arvelin, että myy erikseen ne.

Joo, hauskaa luvattiin Davidista&haastattelusta ilman housuja... ei tullutkaan

Vierailija
24482/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä emmerdalelaisten korkea moraali muiden asioita kohtaan on kerrassaan hämmätyttävä.

Bellekin, ja on heilunut jos missäkin vaati ehdottomasti että Paddyn on oikeus tietää vaimonsa salarakkaasta vaikka mies kuoli ja näki että perheen kemiat taas toimii. Ja tarvi mennä sit avautuun asiasta.

Olisiko ollutkin parempi jos Paddy ei olisi tiennyt ja elämä olisi jatkunut...nyt tuli ero ja kellään ei ole kivaa.

Aina kyläläiset ovat sättimässä toisiaan vaikka itse olisi ollut  jakorasia ja häntäheikki. Tai tappaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24483/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Kyle ehti poliisille kertoa?

Nyt et Paddy kyl ratkee ryyppäämään, mitään huoltajuutta et siten saa

Vierailija
24484/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Nate kävelee kuin kotiinsa Charin huusholliin?

Lauloipas Vinny upeasti

Vierailija
24485/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska joulutapahtuma: yleisö vauvasta vaariin

Vierailija
24486/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ärsyttää toi Naten painostus. Hän oli rakastunut Tracyyn ja elivät yhdessä lapsineen. Tottakai on Frankieta ikävä. Mackenzie vietti yhden kännisen yön vieraan tyypin kanssa joka tuli raskaaksi .Ei mene ihan yksyhteen nämä asiat.

Vierailija
24487/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa ärsyttää toi Naten painostus. Hän oli rakastunut Tracyyn ja elivät yhdessä lapsineen. Tottakai on Frankieta ikävä. Mackenzie vietti yhden kännisen yön vieraan tyypin kanssa joka tuli raskaaksi .Ei mene ihan yksyhteen nämä asiat.

Just näin. Ja vielä kun olivat 'onnellisesti' yhdessä Tracyn kanssa kännäili ja petti. Mac oli erossa Charista, kun pelehti Cloen kanssa, miksihän muuten Cloekin suostui???

Vierailija
24488/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku ostaisi ja jatkaisi kaupan pitoa. Onhan tuolla noita kahviloitakin. Itse henk  koht tykkäsin nuorena kun oli kyläkauppa ja pieniä kauppoja kaupungissa. Isoissa marketeissa en käy. 

Vierailija
24489/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä varmaan siis hyväksyisi toisen pettämisen, kunhan vaan itse ei tietäisi asiasta...

Vierailija
24490/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlonilla ja Naomilla on hyvä kemia.

Vierailija
24491/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettihän Natekin yhden kännisen yön vieraan tyypin kanssa mutta se lesbo ei tullut raskaaksi, Ainakaan viä.

Vierailija
24492/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku ostaisi ja jatkaisi kaupan pitoa. Onhan tuolla noita kahviloitakin. Itse henk  koht tykkäsin nuorena kun oli kyläkauppa ja pieniä kauppoja kaupungissa. Isoissa marketeissa en käy. 

Minä tässä olen miettinyt, että miksei se Davidin kauppa kannata kun kuitenkin kaikkien kyläläisten täytyy syödä eikä kaikilla ole omaa maatilaa. Eivätkä ole saaneet pubissakaan ruokaa kun eilo ollut kokkia. Eikä missään ole tullut esille, että kävisivät usein Hottenissa ruokaostoksilla.

Vierailija
24493/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Leeds kaukana Emmestä? Mietin Amban ja isänsä tapaamisia

Priya sanoi, että se Davidin Leedsiin lähtö olisi ok joten älä säkään enää murehdi.

Lieneekö tolla niin suurta merkitystä? Eipä toi David ole pitkään aikaan kovinkaan suurta kiinnostusta Ambaa kohtaan osoittanu.

En haluaisi olla ilkeä, mutta onko se Amba jotenkin erityislapsi, vai vain tottelematon ja  jääräpäinen oman tiensä kulkija? Tuntuu siltä, että aina kun hän tulee ruutuun, niin kohta hän karkaa omille teilleen heti kun muilta silmä välttää. Onko sillä tytöllä oltava ympärivuorokautinen vahti koulussakin?

Todellakin to

Oho, sekö on jo noin iso? Mä ajattelin, että 3-4 vuotias. 😄

Aikuiset kyllä hössöttävät kuin olis pienempikin. Siis Kylen kanssa lähes samanikäinen?

Onko Archie sitten nuorempi vai miten nää menee?

Vierailija
24494/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tässä olen miettinyt, että miksei se Davidin kauppa kannata kun kuitenkin kaikkien kyläläisten täytyy syödä eikä kaikilla ole omaa maatilaa. Eivätkä ole saaneet pubissakaan ruokaa kun eilo ollut kokkia. Eikä missään ole tullut esille, että kävisivät usein Hottenissa ruokaostoksilla.

Jatkuvastihan siellä porukka sanoo käyvänsä marketissa, kun siellä on halvempaa. Jo ennen talousvaikeuksiakin.

Tai valikoimat on paremmat, ostaa sitten kaikki sieltä, kun sinne joutuu menemään.

Joskus tullut selväksi, että Hottenissa marketti olis. Sijaitsee noin vartin ajomatkan päässä, että miksei kävis.

Davidin kauppa on monelle hätävarakioski. Teehen maitoa, pepulle paprua.

Vierailija
24495/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä varmaan siis hyväksyisi toisen pettämisen, kunhan vaan itse ei tietäisi asiasta...

Joskus se on parempi niin. "Mitä silmä ei nää, eikä korva kuule. Sitä sydän ei itke".

Vierailija
24496/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale Wikistä https://emmerdale.fandom.com/wiki/Emmerdale_Wiki näitä syntymäaikoja voi katsoa, (mutta siellä saattaa vahingossa sattua silmään juonipaljatuksiakin):

Kyle Winchester syntynyt 1.12.2011

Archie Breckle 13.12.2012

Amba Metcalfe 16.5.2014

Ja nämä ajat on listattu siellä  näin tarkkaan senkin takia, kun lähes joka muksun syntymään on liittynyt jotain draamaa...

Vierailija
24497/44653 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kiertäisin Davidin kaupan kaukaa, jos pieni kuuseen ripustettava keksi maksaa 11.99/kpl.

Noh, ehkäpä sieltä voisi joskus ostaa kahvimaitoa tai jotain olutta/viiniä.

Vierailija
24498/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Vinnyllä kaunis lauluääni, olisi ollut kiva kuulla pidempi pätkä. Myös April oli hyvä, harmi kun Katien lauluosuutta ei näytetty.

Vierailija
24499/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa Vinnyllä kaunis lauluääni, olisi ollut kiva kuulla pidempi pätkä. Myös April oli hyvä, harmi kun Katien lauluosuutta ei näytetty.

Youtubessa on aika paljon Vinnyn eli Bradley Johnsonin lauluja. Löytyy myös duetto Lawrence Robbin (Mac) kanssa. Ei ollenkaan huono.

Vierailija
24500/44653 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

David lähtee kylästä, mutta sitä ennen saa selville, että Victorialla ja Jacobilla on suhde.

Ketju on lukittu.