Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Välihuomiona myös todettakoon, että Britanniassa Andrea on palannut ja kidnappaa Jamien.
... ja vielä välihuomiona, Chasin etutukka on aivan kamala(paluu entiseen). Oli välillä tosi nätti, nyt taas variksenpelätin.
No Mää oon menettäny uskoni noihin poliiseihin jo 20 vuotta stten,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että Samsonia alettiin etsimään vasta kun ei oltu kahteen päivään nähty.
Ihme ettei se Harvey huolestunut kun ei kaveria näy. Minä ainakin huolestuisin, jos kaver
Tiesikö Harvey Samsonin tulosta? Jos Samson on vaan kotona huikannut, että lähtee Harveylla käymään, eikä ilmottanut Harveylle.
Ei palsta tunnu kestävän usean lainauksen ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Taasko sarja haluaa näyttää poliisit epäpätevinä? Samson oli puhelimen lähellä, mistä poliisit väittivät etsineensä.
Olihan aivopieru, kun puhelin tunnelin päällä, missähän poika vois olla...? 🤔
Ehkä poliisien kyvyttömyyden takia kylä vilisee rikollisia. 😌
Tulee emmentaalit tuplana Joulupäivästä lähtien(kahden viikon ajan, 25.12 - 5.1). Alkavat jo kuudelta, suoraan kaunareiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Tulee emmentaalit tuplana Joulupäivästä lähtien(kahden viikon ajan, 25.12 - 5.1). Alkavat jo kuudelta, suoraan kaunareiden perään.
Kiitos tiedosta ja kivaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että Samsonia alettiin etsimään vasta kun ei oltu kahteen päivään nähty.
Ihme ettei se Harvey huolestunut kun ei kaveria näy. Minä ainakin huolestuisin, jos kaver
Tiesikö Harvey Samsonin tulosta? Jos Samson on vaan kotona huikannut, että lähtee Harveylla käymään, eikä ilmottanut Harveylle.
Ei palsta tunnu kestävän usean lainauksen ketjuja.
Kyllä käsikirjoittajien korvat nyt soi, kun täällä pähkäillään juonen kuvioita. Mä luulen, et 'Harvey' on mielikuvituskaveri. Eihän me olla ketään 'Harveytä' nähty tai hänestä kuultukaan ennen. Samson on varmaan aika yksinäinen kun Amelian 'hylkäsi', joten keksi itselleen ystävän.
Hah😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta ja kivaa !
Jee täälläkin sit tuplasti kommentteja, eikö?
Voi Samson. Edes tuollainen koettelemus ei saanut hyväksymään tytärtään.
Tuleekohan Estherin sukunimeksi Dingle? Noahin sitten helpompi kasvattaa kuin omanaan, kun sukunimikin on sama.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Estherin sukunimeksi Dingle? Noahin sitten helpompi kasvattaa kuin omanaan, kun sukunimikin on sama.
Tunnustaako Samson?
Eikös ne ole molemmat Dinglejä niin Samson kuin Noahkin?
Harvey on mun uusi suosikki, niin mukava ja kohtelias poika. Ja hyvännäköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole molemmat Dinglejä niin Samson kuin Noahkin?
Sitähän joku tuossa miettikin, että tuleeko Esterille isänsä nimi. Olisi sopivasti isäpuolenkin nimi sama. Tosin voi olla, että tulee Amelian sukunimelle (joka ei muistunut mieleen).
Ester on ainakin raamatullinen nimi, Dinglejen perinteen mukaan.
Samson on nykyään todella ilkeä ja hänestä on tulossa jopa Dinglejen mittapuulla hävettävä tapaus. Tulee aiheuttamaan tulevaisuudessa harmia monelle ihmiselle. Kylän uusi pahis.
Vierailija kirjoitti:
Harvey on mun uusi suosikki, niin mukava ja kohtelias poika. Ja hyvännäköinenkin.
Oikeasti?
Taasko sarja haluaa näyttää poliisit epäpätevinä? Samson oli puhelimen lähellä, mistä poliisit väittivät etsineensä.