Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Chasista on tullut kamala akka. Ennen tykkäsin nykyään en.
Olisi siistiä kun ois Faithin kaltainen lähisukulainen. Vielä saa hetkisen nauttia Sally Dexterin roolisuorituksista. Harmi että joutui lähtemään kun olisi itse halunnut jatkaa.
Säälittää Lydia. Kerry oli tosi ärsyttävä.
Itsehän Kerry kysyi että millä rahalla maksavat kaiken. Sitten Lydia näytti vaihtoehtoja vastauksena. Amelia näytti kiinnostuneelta.
Noah voisi nyt näyttää olevansa kunnollinen, jos paljastaa Amelian suunnitelman.
Vierailija kirjoitti:
Olisi siistiä kun ois Faithin kaltainen lähisukulainen. Vielä saa hetkisen nauttia Sally Dexterin roolisuorituksista. Harmi että joutui lähtemään kun olisi itse halunnut jatkaa.
Miksi kirjoitettiin ulos jos itse olisi halunnut jatkaa?
Lydia varmasti ilahtui siitä, että voisi edes isoäidin roolissa saada pienokaisen elämäänsä. En ymmärrä mitä pahaa siinä on? Ehkä saattoi vähän liikaa innostua mutta halusi vain auttaa parhaansa mukaan. Kerry puhui todella loukkamaisesti. Sitten alkoi valittaa että miten nämä maksavat kaiken. Luulisi olevan tyytyväinen että saavat edes vähän apua. Eikö Kerry itse aio auttaa mitenkään kun puhui vain muiden tuloista?
Vierailija kirjoitti:
Noah voisi nyt näyttää olevansa kunnollinen, jos paljastaa Amelian suunnitelman.
Ei tarvitse Noahin kerroa kenellekään kun saa puhuttua Amelian ympäri ja jäämään.
Ärsyttää kun noissa Bellen ja Chasin keskusteluissakin Belle saadaan näyttämään pahantekijältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallyn kohdalla en tiedä, mutta Viv ja Val kirjoitettiin ulos, kun pyysivät vähemmän ruutuaikaa.
Viv (deena) olisi halunnut viettää enemmän aikaa lastensa kanssa. Val (charlie) taas sanoi, että hänellä menee kaikki vapaat opetellessa vuorosanoja kun muisti ei ole enää sama.
Pelkään, että Sally on kohdannut saman.
Emmerdalessa ei enää ymmärretä vanhempia kyläläisiä, kuten ennen.
Just tällä viikolla oli kiva kohtaus, kun nää Faithin "pojat" istuivat pubin takahuoneessa. Vanhempia herroja kaikki. Sitten Nate liittyi mukaan. Siinä oli entisaikasta havinaa. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimme vain arvailla.
Läpsimään kun aloin, niin tänään Kerry olis ansainnut mojovan litsarin.
Ensin toitottaa, että hän on Amelialle kuin äiti.. ja sitten penää toisten maksukyvystä. Eikö se äitinä meinaa osallistua ollenkaan? Muutenkin Lydian tulot väistettiin myös, vain Samsonin, Samin ja Danin rahoista puhuttiin.
Onko Bellelä vara pyöritellä silmiään ja huokailla mahdollisille asiakkaille? "god give me strenght" sano, kun Brenda sekoitti gongin ja Gongkit. Muutenkin tuo mindfullness juttu on niin noloa. Belle ykskaks asiantuntija ja Al haistoi trendin.
Belleä varoittivat monet tahot, että Al on roisto ja jouduit vaikeuksiin. Belle vakuutti pärjäävänsä yhden Alin kanssa. Ei vaan tainnut tämmöstä puolta osata ottaa huomioon, että saattaa joutua hankalaan välikäteen.
Kerry saisi painua jo jonnekin. Oli todella törkeä varsinkin Lydiaa kohtaan. Ei ole kauaakaan kun Kerry itse palasi kylään eikä ollut heti eikä ilmeisesti poissa olon aikana ollut Amelian kanssa tekemissä. Mutta nyt on taas niin äitiä että. Lisäksi kannattaisi varmaan kertoa Chloelle kukista ja mehiläisistä ennen kuin Kerryn 3 holhokki on raskaana ala ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Chas sanoo että Faith kieltäytyy hoidoista? En kuullut hänelle edes tarjottavan hoitoja, vai menikö multa vain ohi? Suomessa tiedän useita Faithin ikäisiä syöpäsairaita, joille hoitoja ei edes tarjota korkean iän vuoksi.
Eikös Faith itse halunnut, että ei hoitoja? Faith on 65,joten en usko, että tuo on niin korkea ikä, ettei hoitoja tarjottaisi. Anopilla oli sama tilanne kuin Faithilla, ikää 75 ja hän olisi hoitoja saanut, jotka eivät olisi parantaneet, mutta olisivat voineet tuoda muutaman vuoden lisää elinikää. Hän teki saman päätöksen kuin Faith.
Ei puhuttu siinä vuoteen vierellä hoidoista mitään. Todennäköisesti olisivat tarjonneet palliatiivista sädehoitoa aivometastaaseihin, mikäli Faithin yleisvointi vielä sellainen että olisi siitä hyötynyt. Sädehoidon vaikutus kuitenkin alkaa vasta muutaman viikon kuluttua, joten ehtisikö siitä edes hyötyä. Jos aivoista nyt etäpesäkkeitä löytynyt, todennäköistä että sairaus edennyt muuallakin kehossa joten paljon aikaa ei hänellä varmaankaan jäljellä. Lisäaikaa hänelle ei missään nimessä mitään vuosia millään hoidoilla saataisi, viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jos tämä tapahtuisi tosielämässä eikä Emmerdale-universumissa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimme vain arvailla.
Hän oli itse pyytänyt että saisi kuolla (tosin ei syöpään, vaan jonkinlaisen "sankarikuolemaan") mutta tuli sitten toisin ajatuksiin mutta liian myöhään. Jos vähän etsii tietoja niin kyllä löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Kerry saisi painua jo jonnekin. Oli todella törkeä varsinkin Lydiaa kohtaan. Ei ole kauaakaan kun Kerry itse palasi kylään eikä ollut heti eikä ilmeisesti poissa olon aikana ollut Amelian kanssa tekemissä. Mutta nyt on taas niin äitiä että. Lisäksi kannattaisi varmaan kertoa Chloelle kukista ja mehiläisistä ennen kuin Kerryn 3 holhokki on raskaana ala ikäisenä.
Chloe on 20v.
Lydia osoittautui taas Dingle-matriarkaksi. Sovittelee riitoja, ojentaa ihmisiä. Komentaa myös Samsonia.
Samaa mieltä Kerrystä kuin monet. Antaisi jo Noahinkin olla, asia on jo käsitely.
Ei tartte olla väleissä mutta nuo solvaukset voisi jo unohtaa.
Eikös Faith itse halunnut, että ei hoitoja? Faith on 65,joten en usko, että tuo on niin korkea ikä, ettei hoitoja tarjottaisi. Anopilla oli sama tilanne kuin Faithilla, ikää 75 ja hän olisi hoitoja saanut, jotka eivät olisi parantaneet, mutta olisivat voineet tuoda muutaman vuoden lisää elinikää. Hän teki saman päätöksen kuin Faith.