Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli hauska tuo Faithia ihailevien ukkojen juttutuokio viinojen äärellä.
Sama.
Omissa hautahaisissani haluaisin, että läheiset ottaa hörpyn ja skoolaa mulle, muistelevat minua hymyillen.
Eipä tule Faithia ikävä, i n h o t t a v a ä m m ä. Ja tuo Chas, haukkuu miestään koko ajan vaikka Paddy yrittää kaikkensa. Toivottavasti salasuhde paljastuu pian.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule Faithia ikävä, i n h o t t a v a ä m m ä. Ja tuo Chas, haukkuu miestään koko ajan vaikka Paddy yrittää kaikkensa. Toivottavasti salasuhde paljastuu pian.
Faith on hieman erilainen isoäiti, ei minunkaan suosikkini, mutta hän on hyvissä väleissä esim. Sarahin kanssa, samoin Cainin ja Moiran poikien, Naten, Chasin ja nyt jopa Cainin.
Onneksi Mac pitää Noahin puolia, harmittaa kun tapahtui mitä vaan, niin syy on aina Noahin.
Ja onneksi Dan on Amelian tukena.
Oli jo aikakin Amelian raskauden paljastua.
Amelia ja Cathy oli nättejä laitettuina ja kauniissa vaatteissa.
Cathy taisi pettyä pahasti Amelian raskauteen ja siihen että isä on Samson.
Vierailija kirjoitti:
Cathy taisi pettyä pahasti Amelian raskauteen ja siihen että isä on Samson.
Cathy on jotenkin juonitellut koko ajan, Samson ei todellakaan ole hänestä kiinnostunut, onkohan kenestäkään? Amelia oli tosi kaunis. Ja helpottunut, kun salailu loppui. Nyt (taas) tuli oikosulku: missä Amelian äiti on???
Al Amelian äiti kuoli auto onnettomuudessa ruudun ulkopuolella muutettuaan kylästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cathy taisi pettyä pahasti Amelian raskauteen ja siihen että isä on Samson.Cathy on jotenkin juonitellut koko ajan, Samson ei todellakaan ole hänestä kiinnostunut, onkohan kenestäkään? Amelia oli tosi kaunis. Ja helpottunut, kun salailu loppui. Nyt (taas) tuli oikosulku: missä Amelian äiti on???
Samson löytää itselleen vanhemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cathy taisi pettyä pahasti Amelian raskauteen ja siihen että isä on Samson.Cathy on jotenkin juonitellut koko ajan, Samson ei todellakaan ole hänestä kiinnostunut, onkohan kenestäkään? Amelia oli tosi kaunis. Ja helpottunut, kun salailu loppui. Nyt (taas) tuli oikosulku: missä Amelian äiti on???
Samson löytää itselleen vanhemman miehen.
Minkä vanhemman miehen? En löytänyt tästä mitään juttua.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta makuuhuonetta Dinglen talossa oikein on. Tuntuu, että siellä asustelee Lydia ja Sam, Samson, Zak, Mandy, Belle, Vinnie aiemmin ja Noahkin muutamia päiviä.
Tätä ei olla taidettu koskaan kertoa. Näytetty on minusta vaan sitä vähän erillistä huonetta mikä oli joskus Mandyllä, sitten Debbiellä ja remontoitiin Samille,Alicelle ja Samsonille.
Mä olen aina ajatellut että tuon( ehkä Sam ja Lydia) lisäksi. Alhaalla ainakin 1 huone(Zak) ja ylhäällä joku 3(Belle, Mandy ja Samson). Taatusti ei vieraille ole omia huoneita. Eli(Marlonin veli) ainakin nukkui joskus sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta makuuhuonetta Dinglen talossa oikein on. Tuntuu, että siellä asustelee Lydia ja Sam, Samson, Zak, Mandy, Belle, Vinnie aiemmin ja Noahkin muutamia päiviä.
Tätä ei olla taidettu koskaan kertoa. Näytetty on minusta vaan sitä vähän erillistä huonetta mikä oli joskus Mandyllä, sitten Debbiellä ja remontoitiin Samille,Alicelle ja Samsonille.
Mä olen aina ajatellut että tuon( ehkä Sam ja Lydia) lisäksi. Alhaalla ainakin 1 huone(Zak) ja ylhäällä joku 3(Belle, Mandy ja Samson). Taatusti ei vieraille ole omia huoneita. Eli(Marlonin veli) ainakin nukkui joskus sohvalla.
Faith sanoi Zacille, että poikamme siskot. Siis monikossa, keitähän tarkoitti? Luulin, että Cainilla on vain 1 sisko, Chas.
Faith sanoi Zacille, että poikamme siskot. Siis monikossa, keitähän tarkoitti? Luulin, että Cainilla on vain 1 sisko, Chas.
Belle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ajatellut että tuon( ehkä Sam ja Lydia) lisäksi. Alhaalla ainakin 1 huone(Zak) ja ylhäällä joku 3(Belle, Mandy ja Samson). Taatusti ei vieraille ole omia huoneita. Eli(Marlonin veli) ainakin nukkui joskus sohvalla.Faith sanoi Zacille, että poikamme siskot. Siis monikossa, keitähän tarkoitti? Luulin, että Cainilla on vain 1 sisko, Chas.
Bell
Voi kun tuo Amelia itkuiltaan kertoisi isälleen, miten Noah on häntä tukenut. Tuntui ikävältä Danin arvostelu linnajätkästä, kun Noah tuntuu ottaneen opikseen ja on tullut jopa empaattiseksi. Samsonista taas paljastui välinpitämätön ja itsekäs piirre, haluaa tietysti paremman tulevaisuuden itselleen, mutta se tyly käytös...
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa tuo Al - mulukku pystyssä kyttää pusikoissa.
repskops
Siinäpä mielikuva, jota ei hetkeen saa mielestään.
Ihmisillä on isot odotukset Samsonista. Sitten kun se paljastuukin tavalliseksi teiniksi, niin voi kamalaa.
Samsonilta vietiin täysin matto jalkojen alta. Hän naivisti ei osannut kuvitella pienessä mielessäänkään, että noin voi käydä. "Tytöt huolehtii ehkäisystä" FP onneksi Lydia ripitti. Ja sitte Samson kakaramaisesti lähti pakoon omaan huoneeseensa. Lapsihan se vielä on.
Kuten Amelia. Viikko kausia panttaa salaisuuttaan. Pelkää isänsä reaktiota, vaikka kaikkihan me tiedetään, että Dan on Dan. Kultanen mies.
Onneksi asiat on nyt esillä, eikä nuorten tarvii keskenään huolehtia noin isosta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin Dinglen "kulta-aikaan" kun Eli sarjassa oli, oli myös Del Dingle. Seurusteli Carl Kingin kanssa hetken.
Del asui Hyväntoivon tuvassa, kuten hänen siskonlapset Luke, Mark, Matt?.. (vähän hain vahvistusta muistilleni emmerdale wikistä)
Olisko ollut 2010 luvun loppua. Toivonlähteen tupa tursus Dinglejä, kuten kyläkin. Heitä oli silloin liikaa.
Nyttemmin muista Dingleistä ei ole juuri mainintaa ollut. Eivät ole häihin tai bileisiin tulleet. Vaikka silloin oli tapana, että useita asuntovaunuja änkee pihaan ja viipyvät viikkokausia.
Marlon mennyt useita kertoja naimisiin. Ei ole vanhempia tai veljeä koskaan näkynyt. Eli tais häippästä iltausvaan, kun oli jotain hämärää..
Tuosta puheenollen, Samin juhliessa Samsonin todistusta mainitsi Nathan Wylden. Hahmo joka ällötti mua, mutta myös kiinnosti. Hänen paluusta jossain vaiheessa oli puhetta, mutta ei enää, kun Kim tuli takas.
Kylään tulis uutta säpinää, jos Nathan olis kasvanut aikuiseksi. Monet sen konnuuksista meni kakaramaisuuden piikkiin.
Tuleekohan Ameliesta ja Noahista pari? Pohdiskelen vaan... eikös aina ole ihastusta ollut, pettyneenä A silloin lähti Samsonin matkaan ja tuli raskaaksi. Taisi olla viinaksiakin ...
Minusta oli hauska tuo Faithia ihailevien ukkojen juttutuokio viinojen äärellä.