Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä pyyntöjä, ettei saisi aamuvirkut katsojat puhua/kirjoittaa jaksoista. Onko olemassa vielä ihmisiä joilla ei olisi äly- TV tä ?
No ei ole äly-tvtä mutta on tietokone joka on yhdistetty toiseen tvhen mutta keskellä yötä ja aamulla on patempaakin tekemistä kuin katsella Emmerdalea.
Tämmöstä se sitten on kun luovuttaa älynsä jollekin TV:lle
On parempaa tekemistä kuin katsoa Emmerdalea, mutta ketjun lukemiselle kyllä on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No spoilereita niille jotka eivät ole nähneet eilisiä jaksoja.
David meni treffeille yhden Tinder-naisen kanssa mutta ei siitä tullut mitään ja toisille treffeille David sitten lähetti Jacobin sijaisenaan ja Victoria näki sen ja sitten hiukan myöhemmin kun deitti ole lähtenyt Jacob ja Victoria suutelivat intohimoisesti.
Ei auttanut spoileromerkintä kun näin kuitenkin vilahduksen treffien maininnasta eikä minulla ole aikaa vielä katsella jaksoja. Kiitos todella paljon katselukokemukseni pilaamisesta. Opitko jo lapsena kiusaamaan ja olemaan ilkeä muille? Te spoilaajat olette kamalia.
Minä olen kuukauden jäljessä. Kiitos aivan vi tusti.
Käykö jos jatkamme keskustelua 3.1.2025? Kun voi olla että minä kuitenkin tulen ketjuun vaikka en odottaisi täältä mitään.
Ilmoitellaan kaikki aikataulumme niin voidaan sopia asioista. Tehdään yhteinen kalenteri. Kun ei tällaiset palstat nyt mitään avointa keskustelua varten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David meni treffeille yhden Tinder-naisen kanssa mutta ei siitä tullut mitään ja toisille treffeille David sitten lähetti Jacobin sijaisenaan ja Victoria näki sen ja sitten hiukan myöhemmin kun deitti ole lähtenyt Jacob ja Victoria suutelivat intohimoisesti.
Ei auttanut spoileromerkintä kun näin kuitenkin vilahduksen treffien maininnasta eikä minulla ole aikaa vielä katsella jaksoja. Kiitos todella paljon katselukokemukseni pilaamisesta. Opitko jo lapsena kiusaamaan ja olemaan ilkeä muille? Te spoilaajat olette kamalia.
Hei, ne oli mun treffit ton alakerran äijän kaa, eikä ees pussattu🤣
Varoitus. Tänään pannaan keittiön pöydällä🤮
Eihän tänne kenenkään omia aikataulujaan tarvitse ilmoitella. Riittää kun katsoo päivän ohjelmasta mihin aikaan Emmerdale tule telkkarista. Eikö se ole se aikataulu, jota pitää noudattaa?
Kun telkkarista tullut päivän jakso/jaksot on/ovat tullut/tulleet sen jälkeen voi kirjoitella sen sisällöstä vapaasti. Ei ole vaikeaa.
Voi luoja teitä ihmisiä! Onko joulu vienyt maalaisjärjen. Pysykää kaukana netistä jos ette halua tietää tulevia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tänne kenenkään omia aikataulujaan tarvitse ilmoitella. Riittää kun katsoo päivän ohjelmasta mihin aikaan Emmerdale tule telkkarista. Eikö se ole se aikataulu, jota pitää noudattaa?
Kun telkkarista tullut päivän jakso/jaksot on/ovat tullut/tulleet sen jälkeen voi kirjoitella sen sisällöstä vapaasti. Ei ole vaikeaa.
Juuri näin. Kun spoilauksille on oma ketjunsa, kai sen pitäisi riittää ?
Vierailija kirjoitti:
Joulun vuoksi aikataulut ovat televisiossa muuttuneet, eivätkä kaikki osaa sellaiseen varautua. Sinun kaltaiset spoilaajat eivät tietenkään osaa ottaa sellaista huomioon, että voisitte odottaa, että kaikki tajuaisivat sen. Mene sinne spoilausketjuun kiusaamaan, saa tana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kun spoilauksille on oma ketjunsa, kai sen pitäisi riittää ?
No miksi ette mene sinne spoilausketjuun, kun ei kaikki ehdi televisiosta katsoa välittömästi. Kaikilla ei ole aikaa tai tietoa. Ajattelemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
On parempaa tekemistä kuin katsoa Emmerdalea, mutta ketjun lukemiselle kyllä on aikaa.
Ainakin minulle riittää se 30-60 minuuttia Emmeä (miinus mainokset jne) päivässä ja entätä ketjua niin paljon seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitellaan kaikki aikataulumme niin voidaan sopia asioista. Tehdään yhteinen kalenteri. Kun ei tällaiset palstat nyt mitään avointa keskustelua varten ole.
6.6 2066?
Nyt jaksoja tulee myös kaksi, joten senkään vuoksi kaikki eivät ehdi pysyä mukana. Joten vähän hitaampaan tahtiin voisi kommentoida. Joku saattaa ehtiä katsomaan vain yhden jakson tai jää tosi pahasti jälkeen. Joulunahan varsinkin kuuluu ottaa muut huomioon eikä ajatella omaa itsekkyyttä kommentoinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulle riittää se 30-60 minuuttia Emmeä (miinus mainokset jne) päivässä ja entätä ketjua niin paljon seuraa.
Minä taas en seuraa jaksoja kovin tarkkaan mutta ketjussa pyörin paljon. Oletan että täällä puidaan niitä vanhoja jaksoja joihin kuitenkaan itsellänikään ei ole enää mitään annettavaa.
"Teidän kahden tunteet eivät ole etusijalla." Aika törkeästi sanottu kun eräät ovat auttaneet lasta pysymään hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en seuraa jaksoja kovin tarkkaan mutta ketjussa pyörin paljon. Oletan että täällä puidaan niitä vanhoja jaksoja joihin kuitenkaan itsellänikään ei ole enää mitään annettavaa.
Puidaan viikon tai kuukauden jaksoja jos uusissa viitataan niihin..