Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
33741/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala! Ehtisi tapahtua monta murhaa, kidnappausta, kaappausta ja onnettomuutta ennen sitä! Useampi huijari ehtisi poiketa Emmerdalessa ja moni paikka räjähtää!

Joo ja mahdollisesti kylä-Dinglejen suku sammuu ja Kingeistä tulla valtasuku kun Angelica ja hänen veljensä tekevät jokusen lapsen (eivät nyt sentään toistensa kanssa) ja ostavat pubin, autokorjaamon ja majatalon ja muuta mukavaa.

Vierailija
33742/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en jaksanut kuukkelia kattoo, mut kuka teistä kommentoijista on kahtonu alusta asti? Tai siis milloin alkoi Suomessa? Ite oon kattonu nyt viimeset vuoet tosi tarkkaan, välissä oli pitkiä jaksoja satunnaisella seurannalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33743/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en jaksanut kuukkelia kattoo, mut kuka teistä kommentoijista on kahtonu alusta asti? Tai siis milloin alkoi Suomessa? Ite oon kattonu nyt viimeset vuoet tosi tarkkaan, välissä oli pitkiä jaksoja satunnaisella seurannalla...

Mitä ihmettä sä sillä tiedolla teet? Alkoi milloin alkoi.

Vierailija
33744/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1997

Vierailija
33745/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1997

Tarkennus 7 tammikuuta 1997.

Vierailija
33746/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen katsonut sarjaa vuodesta -99.

Muistaakseni alkoi -98 Suomessa. Mainoksia kun kattelin, niin ihastuin heti... Mutta eihän puolivallattomalla poikamiestytöllä ollut sillloin vielä aikaa katella.b

Vierailija
33747/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on valitettavasti joitakin tyyppejä jotka jäävät jumiin kaikkiin ohiksiin. On sitten puhe kivistä tai kännistä niin siitä sitten jauhetaan loputtomiin. Nytkin joku kehui vetäneensä tyttärensä kanssa kirkasta viinaa. Ihan kuin heidän ryyppäjäiset kuuluisi tähän ketjuun millään lailla.

Pidä tuo. 

Sillä, viinahan tunnetusti on (meidän) viisasten juoma. "Ilman hauskaakin voi olla viinaa"

Kivet taas, nääh, niin epäkiinnostavia ja tylsiä. Pelataan "kivi, paperi ja sakset" saako niitä enää mainita. 

Kivi 😁 voitin. 

Vierailija
33748/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle oli neulonut Amelian tyttärelle oliko sukat vai tumput. Suloista. 

Vierailija
33749/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon katsonut Emmerdalen melkein joka jakson. Alusta alkaen. Hauskaa huumoria oli silloin vielä. Edna, Alan Turner, Sean, Betty ja monta muuta hassuttelijaa, brittihuumoria ei voita mikään...haluisin nähdä noita jaksoja, näkeekö mistään?

Vierailija
33750/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä sillä tiedolla teet? Alkoi milloin alkoi.

Nyt oli töykeä vastaus!!! Lienet vika ketjussa, häivy!!!

Vierailija
33751/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen katsonut sarjaa vuodesta -99.

Muistaakseni alkoi -98 Suomessa. Mainoksia kun kattelin, niin ihastuin heti... Mutta eihän puolivallattomalla poikamiestytöllä ollut sillloin vielä aikaa katella.b

Sama. Kiva sarja, mut riennot vei...

Sit pikkuhiljaa sarja imaisi mukaansa

Vierailija
33752/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belle oli neulonut Amelian tyttärelle oliko sukat vai tumput. Suloista. 

Ei vaan Lydia oli tehnyt tossukat. Belle toimitti.

Vierailija
33753/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon katsonut Emmerdalen melkein joka jakson. Alusta alkaen. Hauskaa huumoria oli silloin vielä. Edna, Alan Turner, Sean, Betty ja monta muuta hassuttelijaa, brittihuumoria ei voita mikään...haluisin nähdä noita jaksoja, näkeekö mistään?

DVDltä jos sattuu löytämään jostain ehkä jopa tekstityksillä (mm. Amazon UK myy levyjä 14.99 punnan hinnalla eli 18 euroa ja 1 sentti + postituskulut jos myyvät tänne peräpohjolaan, tekstitys Englanniksi mahdollinen) ja ehkä muuttamalla Britteihin ja lainaamalla täkäläisestä kirjastosta DVDeitä tai hankkimalla sieltä sopivan työn joka mahdollistaa jäsenyyden rekisteröimisen ITVn arkistoon (ei taida onnistua rekisteröinti Suomesta) mutta niissä ei liene tekstitystä.

Toki 1 mahdollisuus on tehdä n+1 kaukolainausta ellei omasta verkkokirjastosta löydy mutta nekin loppuvat sitten täällä nähtyyn jaksoon 181 eli TODELLA varhaiseen alkuun (n. 2500 jaksoa ennenkuin Cain tuli kylään) ja Suomi-jakson 181 esiintyjät eivät herätä paljon mitään mielikuvaa toki mukana on Tatteja (Kim ja Christopher) ja tietenkin Eric ja Alan ja Seth (ovat/olivat ns. iäisyyden mukana) ja pari (3) Sugdenia mutta muuten ei ole tuttuja nimiä.

3s vaihtoehto on sitten piratismi (en kehota ketään siihen vain mainitsen sen vaihtoehdon).

Vierailija
33754/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan Lydia oli tehnyt tossukat. Belle toimitti.

Joo ei taida Bellellä pysyä puikot käsissä.

Vierailija
33755/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo, ketju lyheni jonkun verran kun muut kuin kylän kivet viestit poistettiin.

Vierailija
33756/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 63v sain puikot toimimaan, kun minusta tuli isokummi: ekat sukat kantapäineen kudoin

Vink Emmen Esterin sukkiin

Vierailija
33757/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla aloin katsoa.

Vierailija
33758/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa keskittyi lähinnä Sugdenin farmiin ja henkilöihin siellä.

Vierailija
33759/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 63v sain puikot toimimaan, kun minusta tuli isokummi: ekat sukat kantapäineen kudoin

Vink Emmen Esterin sukkiin

Ei mitään isokummia ole olemassakaan. Mutta hieno saavutus, jos sait villasukat kudottua.

Vierailija
33760/44653 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun Lydia muka etsi Estherille netistä sänkyä. Eiköhän hänellä jo joku bunkka ole kotonaankin. Samson sanoi EI yhteis asumiselle.

Ketju on lukittu.