Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Siis en jaksanut kuukkelia kattoo, mut kuka teistä kommentoijista on kahtonu alusta asti? Tai siis milloin alkoi Suomessa? Ite oon kattonu nyt viimeset vuoet tosi tarkkaan, välissä oli pitkiä jaksoja satunnaisella seurannalla...
Vierailija kirjoitti:
Siis en jaksanut kuukkelia kattoo, mut kuka teistä kommentoijista on kahtonu alusta asti? Tai siis milloin alkoi Suomessa? Ite oon kattonu nyt viimeset vuoet tosi tarkkaan, välissä oli pitkiä jaksoja satunnaisella seurannalla...
Mitä ihmettä sä sillä tiedolla teet? Alkoi milloin alkoi.
Vierailija kirjoitti:
1997
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1997
Tarkennus 7 tammikuuta 1997.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen katsonut sarjaa vuodesta -99.
Muistaakseni alkoi -98 Suomessa. Mainoksia kun kattelin, niin ihastuin heti... Mutta eihän puolivallattomalla poikamiestytöllä ollut sillloin vielä aikaa katella.b
Vierailija kirjoitti:
Täällä on valitettavasti joitakin tyyppejä jotka jäävät jumiin kaikkiin ohiksiin. On sitten puhe kivistä tai kännistä niin siitä sitten jauhetaan loputtomiin. Nytkin joku kehui vetäneensä tyttärensä kanssa kirkasta viinaa. Ihan kuin heidän ryyppäjäiset kuuluisi tähän ketjuun millään lailla.
Pidä tuo.
Sillä, viinahan tunnetusti on (meidän) viisasten juoma. "Ilman hauskaakin voi olla viinaa"
Kivet taas, nääh, niin epäkiinnostavia ja tylsiä. Pelataan "kivi, paperi ja sakset" saako niitä enää mainita.
Kivi 😁 voitin.
Belle oli neulonut Amelian tyttärelle oliko sukat vai tumput. Suloista.
Minä oon katsonut Emmerdalen melkein joka jakson. Alusta alkaen. Hauskaa huumoria oli silloin vielä. Edna, Alan Turner, Sean, Betty ja monta muuta hassuttelijaa, brittihuumoria ei voita mikään...haluisin nähdä noita jaksoja, näkeekö mistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä sillä tiedolla teet? Alkoi milloin alkoi.
Nyt oli töykeä vastaus!!! Lienet vika ketjussa, häivy!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen katsonut sarjaa vuodesta -99.
Muistaakseni alkoi -98 Suomessa. Mainoksia kun kattelin, niin ihastuin heti... Mutta eihän puolivallattomalla poikamiestytöllä ollut sillloin vielä aikaa katella.b
Sama. Kiva sarja, mut riennot vei...
Sit pikkuhiljaa sarja imaisi mukaansa
Vierailija kirjoitti:
Belle oli neulonut Amelian tyttärelle oliko sukat vai tumput. Suloista.
Ei vaan Lydia oli tehnyt tossukat. Belle toimitti.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon katsonut Emmerdalen melkein joka jakson. Alusta alkaen. Hauskaa huumoria oli silloin vielä. Edna, Alan Turner, Sean, Betty ja monta muuta hassuttelijaa, brittihuumoria ei voita mikään...haluisin nähdä noita jaksoja, näkeekö mistään?
DVDltä jos sattuu löytämään jostain ehkä jopa tekstityksillä (mm. Amazon UK myy levyjä 14.99 punnan hinnalla eli 18 euroa ja 1 sentti + postituskulut jos myyvät tänne peräpohjolaan, tekstitys Englanniksi mahdollinen) ja ehkä muuttamalla Britteihin ja lainaamalla täkäläisestä kirjastosta DVDeitä tai hankkimalla sieltä sopivan työn joka mahdollistaa jäsenyyden rekisteröimisen ITVn arkistoon (ei taida onnistua rekisteröinti Suomesta) mutta niissä ei liene tekstitystä.
Toki 1 mahdollisuus on tehdä n+1 kaukolainausta ellei omasta verkkokirjastosta löydy mutta nekin loppuvat sitten täällä nähtyyn jaksoon 181 eli TODELLA varhaiseen alkuun (n. 2500 jaksoa ennenkuin Cain tuli kylään) ja Suomi-jakson 181 esiintyjät eivät herätä paljon mitään mielikuvaa toki mukana on Tatteja (Kim ja Christopher) ja tietenkin Eric ja Alan ja Seth (ovat/olivat ns. iäisyyden mukana) ja pari (3) Sugdenia mutta muuten ei ole tuttuja nimiä.
3s vaihtoehto on sitten piratismi (en kehota ketään siihen vain mainitsen sen vaihtoehdon).
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Lydia oli tehnyt tossukat. Belle toimitti.
Joo ei taida Bellellä pysyä puikot käsissä.
Jassoo, ketju lyheni jonkun verran kun muut kuin kylän kivet viestit poistettiin.
Minä 63v sain puikot toimimaan, kun minusta tuli isokummi: ekat sukat kantapäineen kudoin
Vink Emmen Esterin sukkiin
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla aloin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Alussa keskittyi lähinnä Sugdenin farmiin ja henkilöihin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä 63v sain puikot toimimaan, kun minusta tuli isokummi: ekat sukat kantapäineen kudoin
Vink Emmen Esterin sukkiin
Ei mitään isokummia ole olemassakaan. Mutta hieno saavutus, jos sait villasukat kudottua.
Hassua, kun Lydia muka etsi Estherille netistä sänkyä. Eiköhän hänellä jo joku bunkka ole kotonaankin. Samson sanoi EI yhteis asumiselle.
Joo ja mahdollisesti kylä-Dinglejen suku sammuu ja Kingeistä tulla valtasuku kun Angelica ja hänen veljensä tekevät jokusen lapsen (eivät nyt sentään toistensa kanssa) ja ostavat pubin, autokorjaamon ja majatalon ja muuta mukavaa.