Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Nicola koskaan hyvällä päällä?
Eipä taida olla. Kärttyisen näköinen kun, kun aina on pahantuulinen.
Entisistä hahmoista Debbie oli kanssa usein vihainen jostakin/jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Bobin ja Wendyn liitto ohi??
Ei kai niillä mitään liittoa ole. Kunhan "seurustelevat"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Bobin ja Wendyn liitto ohi??
Ei kai niillä mitään liittoa ole. Kunhan "seurustelevat"
Avoliitossahan he ovat eli enemmän kuin seurustelua.
Toivottavasti liitto on tiensä päässä. Itse en ainakaan pystyisi enää pettämisen jälkeen luottamaan. Tuskin Wendylläkään on enää tunteita Bobia kohtaan, koska eihän hän olisi Liamin kanssa muuten miestään pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla. Kärttyisen näköinen kun, kun aina on pahantuulinen.
Entisistä hahmoista Debbie oli kanssa usein vihainen jostakin/jollekin.
Entisistä hahmoista myös Val oli veemäisen näköinen muija mutta oliko kuitenkaan jatkuvasti ilkeä? Sitä en muista. Ei varmaan ainakaan Ericille, koska tämä vaimoaan kovasti suri.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka eivät pidä Bernicen hahmosta??
En vaan jotenkin tykkää 🙃
Tätä sä et kysynyt mutta minusta höpsähtävä aika ajoin ärsyttävä Bernice on aivan mahtava lisä Emmerdalen porukkaan.
Itse en tykkää Tracysta. Inhoan jopa sen löysää, hidasta puhetyyliä. Harmi, kun tuli takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä sä et kysynyt mutta minusta höpsähtävä aika ajoin ärsyttävä Bernice on aivan mahtava lisä Emmerdalen porukkaan.
Itse en tykkää Tracysta. Inhoan jopa sen löysää, hidasta puhetyyliä. Harmi, kun tuli takaisin.
Minust on loistava näyttelijä, eihän kukaan oikeesti oo tommonen, eihän...
Val ja Diane oli kans oivat siskokset, välillä riidoissa, pitivät toistensa puolia...
Wendyllä varmaan viidenkympin villitys, taisi olla pitkään yksin, ennen Bobia...
Kim on kans usein äkäsen, totisen näkönen, sit joskus heltyy Willin tai lasten takia, sööttiä.
Eipä Chaskaan kovasti hymyile, ei Charkaan nykyisin, olivat söpö pari Macin kaa.
Sarahkin on totinen.
Arthur kans.
Archiekin.
Bernice ja Nicola on kyllä mun lempparit näistä nykyisistä hahmoista. Toinen aina ärtyisä ja toinen vähän höpsö sekä ja heittää vitsiä kaikesta. Hyvä dynamiikka. :D
Maryn hahmo kyllä on kokenut melkoisen muutoksen. Alussa oli voimakastahtoinen ja piikittelevä, nykyään melko lempeä ja herkkä.
Taitaa Wendy haluta pysyä Bobin kanssa yhdessä vain syyllisyyden tunteen takia. Antaisi Bobin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä Tracysta. Ärsyttävä, naukuva ja venyttelevä puhetyyli, ja jotenkin veltto ja flegmaattinen olemus.
Kikkis-fani kirjoitti:
Maryn hahmo kyllä on kokenut melkoisen muutoksen. Alussa oli voimakastahtoinen ja piikittelevä, nykyään melko lempeä ja herkkä.
Joo, kukaan ei varmaan säälisikään häntä niin paljon, jos olisi se sama tytärtään ja muita vähättelevä k__ipää kuin kylään tullessaan. Olin itse asiassa itsekkin jo sen unohtanut, kun Mary on nykyään niin kiva.
Kikkis-fani kirjoitti:
Bernice ja Nicola on kyllä mun lempparit näistä nykyisistä hahmoista. Toinen aina ärtyisä ja toinen vähän höpsö sekä ja heittää vitsiä kaikesta. Hyvä dynamiikka. :D
Joo. Kiva kaksikko, en oikein ymmärrä Bob&Bernice kuviota... kukas olis Bernicelle sopiva, paitsi Liam tietysti. Nyt puuttuu kumppanit Dingle-serkuksilta, Vinnyltä, Viciltä, Davidilta, Leylalta, Suzyltä, Marylta, Paddyltä, kai Ethaniltakin...
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin jos on esim. onnistunut ns. kepittämään jonkun.
Vierailija kirjoitti:
On joskus Jameksen kanssa halaillessaan. Onnellinen pari. Ja se äänensävy, kun James sanoo: Nicou💕
Vierailija kirjoitti:
Wendyllä varmaan viidenkympin villitys, taisi olla pitkään yksin, ennen Bobia...
Jokusen vuoden ainakin, ei ole tarkemmin kerrottu milloin erosi miehestään. Wendy ilmestyi kylään vuonna 2019 ja (ex-)aviomies piipahti kylässä 2 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ruuhka? Kaksi aikuista ja lapsi. Jacob asuu jossain opiskelija-asunnossa muualla ja mahtuu yksi teini asumaan kotonaankin, jos tarve vaatii.
Ei sitä ole vissiin sen kummemmin näytetty että kuinka tilava se on (tosin kuten tunnettua niin Emmerdalen taloissa on laaja yläkerta joihin voisi mahtua vaikka pataljoona per talo tarvittaessa). Kyllä Jacobkin siellä asuu sillä esiintymisiä on tasaisin väliajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokusen vuoden ainakin, ei ole tarkemmin kerrottu milloin erosi miehestään. Wendy ilmestyi kylään vuonna 2019 ja (ex-)aviomies piipahti kylässä 2 vuotta myöhemmin.
Kertoi Bobbylle, että läheisyys/seksi jännittää, kun on aikaa kulunut viime kerrasta...