Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Chloe on punatukkainen, ja me punatukkaiset emme päivety vaan palamme. Itsekin olen kalpea kuin kalkkilaivan kapteeni kun en ota aurinkoa, ja silti naamassa oltava kovat suojakertoimet. Ihonväri on mikä on ellei halua käyttää värivoiteita tai itseruskettavia.
Mun ukkoni on varmaan viallinen kun kelpuutti minut vaikka olen häntä vanhempi, enkä se kedon kaunein kukkanen. Pitäisiköhän se (hänet) viedä huoltoon tai ehkä optikolle???
Vierailija kirjoitti:
Mun ukkoni on varmaan viallinen kun kelpuutti minut vaikka olen häntä vanhempi, enkä se kedon kaunein kukkanen. Pitäisiköhän se (hänet) viedä huoltoon tai ehkä optikolle???
Näin. Osa miehistä haluaa kuvitella, että kaikki miehet ajattelevat samalla tavalla kuin he. Ja silti miehetkään ei ole samasta puusta veistetty.
Vierailija kirjoitti:
Ja kutsut sitä vielä "ukoksi". Monelle se olisi jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että Tom vihjaili, että Vinny olisi Bellen perään. Eikös Tomin tietojen mukaan Vinny ole yksi Dingleistä ja siten Bellen sukulainen? Outoa, jos Belle olisi erikseen maininnut Tomille tyyliin: Vinnyn sukunimi on Dingle, mutta muista että hän ei sitten oikeasti ole verisukua!
Ei ole ole veri-Dingle vaan Mandyn kasvattama/adoptoima ja sukunimi tulee Mandyltä eli sinällään voisi seurustella Bellen kanssa ilman mitään mutinoita ja Mandy on eri sukuhaaraa kuin Belle (Mandyn isä on Zakin veli) eli vaikka Vinny olisi veri-Dingle niin ei siitäkään sen kummempia mutinoita tulisi (lisäksi Emmessä on jo totuttu siihen että naidaan sukulaisten kanssa (muutkin kuin Dinglet).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkohan on ihana nimitys 😍 t. eukko (eri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkohan on ihana nimitys 😍 t. eukko (eri)
Meilläkin on ihan yleisesti akkain saunavuoro, ja ukkoin... äänensävy ratkaisee...
Olisi tämä Jain isäkuviokin tullut yllätyksenä, jos sitä ei olisi täällä joskus spoilattu. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Olisi tämä Jain isäkuviokin tullut yllätyksenä, jos sitä ei olisi täällä joskus spoilattu. 🙄
Onneksi en tiennyt ennakkoon, olihan aikamoinen paukku... mites nyt häiden käy? Sulho on tolaltaan... mitähän Rishi salailee??? Mietiskelen vaan
Vierailija kirjoitti:
Mä en onneksi ollut tähän tietoon törmännyt. Pitkästä aikaa sai yllättyä oikeasti. Aikamoinen uutinen olikin.
Ettei vaan olisi Jain biologinen isä raisk annut hänen äitinsä ja siksi Rishi on vaitonainen? Säälittää kyllä, Rishi rakastanut Jaita aina kuin omaa poikaansa.
Ilmiannoin edellisen spoilausviestin. Tiedän kyseisen juonikuvion ja todella inhottavaa kertoa noin iso juttu etukäteen! 😡
Turhaan Rishin näyttelijälle maksettu palkkaa, papparainen ollut ihan tyhjän panttina.
Outo oli Tomin ja Vinnyn keskustelu romuttamolla, ystäviäkö? Ei...
Mikä se oli, minkä Tom näki? Miksi hän puhuu Cainille ja Vinny Mandylle??? Mulla meni täysin ohi...🤔
Vierailija kirjoitti:
Outo oli Tomin ja Vinnyn keskustelu romuttamolla, ystäviäkö? Ei...
Mikä se oli, minkä Tom näki? Miksi hän puhuu Cainille ja Vinny Mandylle??? Mulla meni täysin ohi...🤔
Ne teki Zakille sen härvelin millä liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sääntörikkomus. Ja kyllä vaan Rishi kuolee J&L hääpäivänä. Amit-veli astuu kuvioihin.
Kyllä spoilaaminen tällaisessa ketjussa on keskustelun sääntöjen rikkomista.
Alapeukuista päätellen spoilaamista kannatetaan. Selvä!
Alin faneille (kait niitä on edes 1) tiedoksi että hän esiintyi tämäniltaisessa Murha Paratiisissa (tullee uusinatana AVAlta jossain vaiheessa).
Zakin skootteri on hieno.
Tohtori ja hoitaja ovat varmaan kohta yhdessä "kirjoittamassa kirjaa".
Jailla menee todella hyvin, ensin on onnensa kukkuloilla ja sitten onkin pohjalla.
Ollakseen papin tytär Gabbyllä on kyllä terävä kieli.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan Rishin näyttelijälle maksettu palkkaa, papparainen ollut ihan tyhjän panttina.
No kylässä on monta hahmoa joita nähdään vain silloin tällöin kuten esim. tohtori, hoitaja, Eric, jne. Hahmoja on enemmän kuin Kaunareissa ja Salkkareissa yhteensä, toki hahmoja poistuu sarjasta joko luonnolisesti tai vain lähtee mutta lisää tulee tilalle.
Saa myös olla turvassa kaikilta ahdistelijoilta! 😁