Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**ENSIKOIDEN TORSTAITURINAT**

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... no en ihan ole pohjoisnavalta, mutta kyllä on niin kylmä että ei uskois etelä suomessa asuvan!!! Kunhan ei ala tuulla niin kuin pari edellistä päivää niin kyllä tästä varmaan selvitään. =)

Afternoon enpä ole vielä bongannut sitä ovista, mutta nyt aamulla tuli kyllä oikein mojovat limat kun pyyhki. Tai ainakin toivon niin että olis ovislimat. Testaan vasta sitten illemmalla. Mutta kyllä nuo lämmötkin oli ennätysalhaalla, 35,6 kun muuten on heitellyt siinä 36,1-36,3 välillä. Mutta mutta... tänään on herätty paljon aikaisemmin kuin muina lämmönmittausaamuina ja heräillyt pari kertaa yöllä. Eli sekin voi vaikuttaa =) Eikä sitten tietenkään pupuiltu eilen, mutta olin sen verran väsynyt etten olis jaksanutkaan. No näinhän mulle aina käy. Tänään täytyy mies sänkyyn kaataa oli ovista tai ei!!!

Kiva kun Pepsin ajotunti oli ollut mukava! Kohta se Pepsi kurvailee pitkin Suomea kortti takataskussa =)

Voi Mooli, kyllä se tipattomuus siitä ja eihän sitä nyt aivan absolutistiksi voi ryhtyä, varsinkin jos tulee riitaa =)

Kaikille uusille tervetuloa hauskaan porukkaamme =) Ja niille joille on täti tullut vierailemaan ilman lupaa, paljon *jaksuhaleja*!!!

Ja niille jotka yrittävät bongailla mun kanssa ovista, tsemppiä, jos ei nyt niin sitten ensi kierrossa se löytyy se on varma!!!

+++++

Vierailija
2/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin vihdoin päivittää uudet Enskat tonne esittelylistaan, toivottavasti meni tiedot oikein! Hippux, Leppis, Tigger ja Majita: käykääs tarkistamassa, niin korjaan jos on huomautettavaa! :)

Nyt täytyy mennä aamukahville, palaillaan!

D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seuraillu jo pitkään tätä pinoa erityisesti. On varmaan tuntunu vieras hengtys niskassa? ;) Oon havainnu teidät mukavaksi porukaksi, joten tänä aamuna ajattelin uskaltautua rekisteröityä ja koittaa kiivetä kyytiin.

Jotain itsestäni kertoen voisin alotella... Olen 22-vuotias ja " sairastunut" tähän tautiin nimeltä vauvakuume jokin aika sitten ja lokakuulla annettiin sitten mieheni kanssa esikoiselle lupa tulla. Odottelen kovasti, että solupari allekirjoittaisi kanssamme pian elinikäisen oppisopimuksen puolin ja toisin opettaen ja alkaisi kasvamaan sisälläni.

Silloin lokakuulla siis jätin pillerit pois ja kaksi kiertoa oli melkein kellontarkat 31 päivää. Viimeksi on menkat tulleet 14.11 ja sitten se täti on pistänyt minut kyläilyssään boikottiin. Eli tämä taitaa olla jo niin paljon kuin kp 67. Helmikuun alussa menen neuvolasta kyselemään neuvoa, kun ei oikein edisty näin tämä homma. Testejä on tullut tehtyä pari kolme joulukuussa ja tammikuun 2. päivä viimeksi. Ei aavistustakaan raskaushormonista niissä. Eli typerän pitkä kierto tämä vaan on.

Ovista en ole tikuttanut, on niin vähän aikaa vasta ollut yritelmää, etten ole nähnyt aiheelliseksi ruveta vielä " pakkotoimiin" .

Reilun kahen viikon kuluttua astelen alttarille (kauniina?) morsiamena ja valamme toisillemme vannomme.

Diotimalta kysyisin (olihan se Diotima kuka hoitaa sitä esittelylistaa nyt?), että kuuluuko minun lisätä siihen itse jotain, jos otatte minut porukkaan, vai käykö näitten tietojen pohjalta sinulta lisääminen?

Teistä on tullut minulle tässä kuukausien aikana seuratessa tuttuja nimimerkkejä ja niihin olen ihmiset kuvitellut taakse aika tarkkaankin. Hassua, miten sitä rupeekin kuvittelemaan näkemättä ja kuulematta pelkän tekstien pohjalta.

Ja jos en joka päivä ole jaksanut syventyä jokaiseen tekstiin kunnolla, niin olen ainakin pinon läpi plärännyt ja katsonut onko plussanneita. Jokaisesta plussasta olen riemuinnut teidän mukana, vaikken ole uskaltanut rekisteröityä aikaisemmin. Rupesin seuraamaan ennen PauliNean plussaa joka sitten aloitti sen plussa-aallon. Onkohan hän jo monennella raskausviikolla?

Vierailija
4/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Eskojen porukka on tosiaan mukavaa!

Mulle ois helpointa, jos vastaisit siihen esittelypinon viestiin ja kirjoittaisit siihen lyhyen esitelyn itsestäsi. Koitan sitten jossain vaiheessa aina päivittää listaa.

Vielä ei kai saa toivottaa onnea naimisiin menosta, kun eikö etukäteen onnittelu tuota huonoo onnee?! Joten toivotellaan sit myöhemmin....

Se on muuten tosiaan hauskaa, kun kuvittelee tyypin nimimerkkien takana jonkun näköisiksi ja sit käykin ilmi, että pieleen on mennyt (esim. Pepsiksen ajattelin olevan melko tumma, kunnes paljastui että onkin blondi!).

Mamma-PauliNea: tuus kertoo kuulumisia, en meinaan nyt muista tarkkaan koska plussasit. Eikös se ollut joskus lokakuussa kun plussa-aalto lähti liikkeelle...?

D.

Vierailija
5/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa!!! Uusia enskoja!! Ainaki kömpiäinen, tigger, leppis ja majita?? Hurjaa jos muistin kaikki yhdellä kertaa ja vielä oikein :) No teille uusille siskoille oikein paljon tervetuloa meidän pariin!!!

Meilläpäs onkin " kiva" vilpoinen ilma täällä lapissa ;) Tällä hetkellä meidän mittari näyttää -36, mutta aamulla oli vielä -44!!! Ei oo paljon ulosmenemistä.. Haukkujen kans kun käytiin aamupissillä pari tuntia sitten niin nuorempi rassu paleli hirmuisesti ja tahtoi koko ajan syliin...

Hirmuisesti on kaikkea nyt teillä meneillään, ainaki pepsis on ollu ajelemassa ;) (Onko pepsis oikeasti blondi?????*enusko*) keinuhepo oli saanu ikäviä uutisia, mutta ei se kuiten viel lopullinen tuomio ollu, että sisua jatkoon! Diotima oli saanu tädin kylään, hää' ä se akka veks!!

Q:lla oli jo menossa hienot viikot!! kaikki käy vielä hyvin.

laraleille nimpparionnea! Itselläkin oli vasta-aikoihin nimpparit ja muistaminen lämmitti kyllä mieltä :)

Mooli-booliseni: Ei sen juomisen kans kantsii ressata, jos tuntuu et joskus oikeesti haluttaa niin otat, sillä voit olla varma et KUN raskaudut niin tippakaan ei enää maistu :)

Täällä menossa kp13/20- Lämmöt nousi kp10 jo, että taas pukkaa lyhyttä kiertoa. Ihan hyvä sinänsä :) Nyt olen vähä kahden vaiheilla että olenko siltikin nousemassa tammijunaan vaiko enkö.... hmmm... Toivottavasti!!!

fio (täysi brunette :))

Vierailija
6/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Diotima: oli mun tiedot ainakin ihan oikein! Kiitos vaan! :) Siinä plussanneiden listalla oli vissiin vuosiluvut mennyt kaikki 2006:lle...vai tulkkasinko väärin?

Täti ei ihan vielä kunnolla ole tullut esiin...ehkä tän päivän aikana...Kovasti alamasua kipristelee. :( Muistan että ennen pillereitä mulla oli ihan tuskaset menkkakivut, jotka pillereillä rauhottui todella mukavasti! Että katsotaan nyt mikä tuskien taival tästä tulee...

Täällä Kuopiossa on pakkasta nyt -25 astetta, ja kohta pitäis uskaltautua ulos...iiik!

Niin, ja tervetuloa munkin puolesta Kömpiäinen!

(ps. tuntomerkeistä puheenollen, tämäkin yksilö in blondi, heh!)

Vierailija
7/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas päivittäin lukenut kaikkien kuulumisia, mutten ole saanut itse aikaiseksi kertoa mitään. Eipä silti, ei tässä mitään kummaa ole tapahtunutkaan. Kp18 menossa ja tässä kierrossa ei pahemmin tartte piinailla, kun ei miestä saanut puuhiin oletettuun oikeaan aikaan sitten niin millään. Kp10-pupuilu ei taatusti jaksa tuottaa tulosta ja sen jälkeiset muutama on kerta on kaikki menty keskeytetyllä. Kun ei simpat lähde liikkeelle niin ei lähde. Taas siirty kuukaudella haaveiden toteutuminen. Tällä viikolla iskenyt hirveet lapsettomuuspelotkin, mutta kaipa tässä vielä enemmän syynä on liian vähä yrittäminen. Mä en vaan saa miestäni petiin aina kun haluan.

Jotain positiivistakin - olen nähnyt vauvaunia :-) Viime viikolla ekan kerran (leikin semmosen pienen pyöreäposkisen vauvan kanssa meillä kotona) ja tällä viikolla uudestaan (synnytin kaksospojat). Tosin tää jälkimmäinen oli kyllä varmaa seurausta siitä, että käytiin edellisenä iltana semmosta viikon vanhaa pikkupoikaa katsomassa. Kunpa nää nyt olis enteitä jostain pian tapahtuvasta *toivoo sormet ja varpaat ristissä*

Omasta puolestanikin tervetuloa uusille!

Täällä Espoossa oli aamulla -21 eli meillähän on suorastaan hellekelit moneen muuhun verrattuna. Ei pakkasessa mitään vikaa, mutta tuo tuuli on aika ilkeä ollut. Ja ihana auringonpaiste pitkästä aikaa :-)

Vierailija
8/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp siis 27/25-26, eli tänään viimeistään pitäs menkat alkaa. Aamulla olikin sellanen olo et ne alkaa, mut ei ne alkanut ja se olokin katosi.

No, tuli hätäiltyä ja tein testin aamulla, vaikka lauantaille piti odottaa. Aluks näytti ettei tulis kontrolliviivan lisäksi mitään, sitten 10 min jälkeen tuli selkeä haamuviiva, joka vaaleni aika paljon ajan myötä, lopulta nyt siinä on sellainen haamu jonka just ja just näkee ku oikein tihrustaa. Että enpä tullut juuri viisammaksi. Testaan lauantaina uudestaan. Tuo haamu tuli kuitenkin testiajan jälkeen, että en oikein tiedä uskaltaako siihen luottaa. Testi oli Advanced One Step, joka reagoi 25 iu/ml

Päätä särkee, kohdussa tuntuu välillä ovismaisia oireita ja nipistelyä, rinnat edelleen arat ja niitä oikein nipistelee ja vihloo välillä kipeästi, aamulla etoi... No, odotellaan...

Tsemppiä muille, vieläkö muut piinailee?

Vierailija
9/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Diolle listan päivittämisestä ja tietojeni lisäämisestä. Ihan oikein meni kaikki :)

Tervetuloa minunkin puolestani Kömpiäinen ja Essi!

Majita ja Trigger, musta nuo oireet ja tilanne kuulostaa ihan hyvältä.

[color=red] positiivista

[/color] ajattelua vaan!

Täällä piinaillaan (pikkuisen), kp24/28 menossa, mutta ekoja luomumenkkoja vasta odotellaan joten ihan hirvittävän korkealla ei toiveet ole. Mutta voihan se silti tapahtua? :)

leppis

Vierailija
10/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä treella pakkanen paukkuu " vaan" 21 asteen voimalla! =) Onpas pirtsakka keli!

Tervetuloa Kömpiäinen (?)! Toivottavasti nikki meni oikein.. =/ Tulipa mieleen omat vakoiluajat, ne oli sitten muutama kuukausi ennen lokakuuta, jolloin yritys varsinaisesti alotettiin... Eli olin jo uskaltautunu pinoutua kun PauliNea plussasi! Tähän poppooseen jää koukkuun, usko pois! =)

Majitalle hurrrjasti plussaonnea! Kyllä ne haamut vaan lupaavia ovat!

Tänne ei ihmeitä, sitä " rankkaa" :D yrittämistä vaan!

-naksu- (brunette) =D

Vierailija
11/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Pakkanen jatkuu...Hui! Lisää lämpöö koppiin sanottiin aikanaan Kummelissakin ja sitä kyllä kaipaan. Olispa oma sauna... *haaveilee*

Tänään ollaan oltu kultturelleja jä käytetty oppilaat teatterissa. Mukavaa vaihtelua koulutyöhön.[/color]

[color=ForestGreen]Majita: oliskohan mahdollista, että tuo vois tarkoittaa aikas lupaavaa tuo sinun temppuileva testisi ja tuntemuksesi. bdbdbdb ja kovasti plussasäteitä sinne! Voi kun tuo ois totta... Leppikselle kans bdbdbdbd

Masulla vaikuttaa uhkaavasti ovikselta. Illalla vaan ukko petiin, niin ootte vielä hyvissä asemissa. JESS!! Ja Tigger, älä hosu, voipi se olla tulemattakin se tätsä.[/color]

[color=OrangeRed]Tervetuloa Kömpiäinen (Ihana nicki!)! Täällä tosiaan on mukavaa porukkaa. Tänne mahtuu. Sulla onkin sitten meille tässä matkan varrella paljon kerrottavaa, kun on nuo häätkin tulossa. On aina mukava lukea toisten tarinoita ja turinoita, vaikkei itse jaksaisikaan tai ehtisikiään kirjoitella.[/color]

[color=navy]Hui fiorella noita teidän pakkaslukuja. Ei passaa täällä enää paristakympistä valittaa. Sunhan tarttee laittaa haukuillekin takit ja tossut.[/color]

[color=LightCoral]Essi näkee vauvaunia, mutta minäpä näin toissa yönä unta, että sain testiin kaks viivaa ja ihan yhtä vahvoina. Olipas mukava uni - olispa se pikainen enne.[/color]

[color=Olive]Tosta vielä, kun moni on maininnut, että täällä on mukavaa porukkaa, niin olen ite miettinyt ihan sitä samaa. Aina välillä tulee käytyä myös lueskelemassa 2+:n keskusteluja, mutta siellä vaan tulee ihmisten puolesta pahalle tuulelle kun on avaus mikä vaan, niin jo on kohta joku kaatamassa vaikka mitä syyllisyyttä ja p****aa niskaan. :( Täällä on ihan erilainen henki. Pidetään tämä tämmöisenä leppoisana, niin uskaltaa ja viitsii kirjoitella vaikka kuinka tärkeitäkin juttuja! =)[/color]

[color=DarkSeaGreen]Ja sitten vielä kurkistus omaan napaan: kp 33/30-(?), lämmöt yhtäkkiä tänä aamuna korkeemmalla kuin eilen tai toissa-aamuna, äsken alkoi juilimaan ihan uudella tavalla ala-vatsaa, niin että oikeen sattuu ja eilen illalla ja nyt on huimannut jonkin verran. Mitäs tää on??? Jos oot akka tulossa, niin tule pian, mutta mieluummin toki et...

-punapää-Amy-[/color]

Vierailija
12/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy ja Majita, mul on peukut teille pystyssä!!! bdbdbdbdbdbd

Pakko lähtee asioita hoiteleen tonne kaupungille, joten palaillaan!

t.Diotima (mitähän kommentoisi tuohon " väri" -keskusteluun, kun hiusten väri vaihtuu säännöllisin välein... No oikeesti oon vaalee, vaikken ihan kunnon blondi kuitenkaan!)

Vierailija
13/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Majitako se asui ulkomailla? Saako kysyä, että missä päin maailmaa?

D.

Vierailija
14/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa ollaan asuttu nyt viimeiset 5 vuotta.

Saas nähdä kuinka tässä käy. Erittäin menkkamaisesti särkee nyt, ihan tekis mieli särkylääkettä ottaa (mut en ota, jos oonki raskaana) mut punaista ei oo toistaseksi näkynyt. Migreeni päällä.

Plussaonnea kaikille muille ja muutenkin tärppionnea niillekin jotka ei vielä piinaile! ;)

Majita kp 27/25-26

Vierailija
15/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää!!!!!! Toivotaan että se on SITÄ!!!! bd bd

Oon kuule ite pistänyt ihan saman merkille tosta toisesta palstailupaikasta! ;) Yks kaveri käy siellä vissiin vähän tiheemmin ja aina välillä oon yrittäny käydä kurkkaamassa että mikä siellä ois mukava pino... En oo totta vie vielä löytänyt! Kovin pinnalliselta ja v-mäiseltä suorastaan vaikuttavat.. Anteeksi vaan jos joku tykkää käydä kyseisillä sivuilla! :/ Mutta siis Amyn kanssa samoilla linjoilla että kyllä meidän täällä kelpaa! Kyl miehellekin usein hehkutan että helpottaa niin paljon ku saa purkaa asioitaan teidän kanssa ja (toivottavasti) myös olla muille samassa tilanteessa oleville tukena! Ootte mahtavia!

Vierailija
16/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amylle ja Majitalle lähettelen kovasti plussapölyä!

Muillekin tsemppiä piinailuun ja tädin karkoitukseen!

Terveisin Sippu ja pikkutikru 4+6

Vierailija
17/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majitalle ja Amylle oikeen paljon plussapölyyyyy!!!!!!!!!++++++++

Hui kamala fio mikä pakkanen teillä,pystyyks siellä ees hengittämään?

Tervetuloa mukaan uudet!!!!!

Juuu,Pepsis on tosiaan AITO blondi...hih....!Eilen mentiin ystäväpariskunnan luo saunomaan ja syömään niin samantien ku päästiin ovesta sisään oli tarjolla terästettyä glögiä ja ruokapöydäs konjakit,oluset ja viinit :)Eihän siinä auttanu muu ku paljastaa asioitten laita. ;)

Tänään ollu taas ajoittain iha hirvee olo!Ja pientä ahistustaki ollu havaittavissa.Kaitse pää menee vähä pyörälle kun totuttautuu tähä uuteen tilanteeseen.

Kaikille plussaonneeee!!!!!!!

-Pepsi ja nuppu rv5+3(5+6)

Vierailija
18/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Täällä myös, eli siis Pohjanmaalla, paukkuu kovat pakkaset. Suurin piirtein -25 tai yli oli tänäänkin.. Fio, säälin sun koiria.. =) Meidän koira nimittäin myös kieltäytyi eilen kävelylenkistä. Yritettiin pukea sille myös sellainen koirien lämpöpuku, mikä oli ilmeisen nöyryyttävää tälle olennolle. Koira juuttui paikoilleen eikä liikahtanutkaan puvussa.. No tällaiset koiraturinat tähän alkuun...

Majita, luulen ja toivon, että se sun plussahaamusi vahvistuu! bdbdb+++

Amy, milloin ajattelit testata? Nuo sun oireet kuulostaa lupaavilta. Testaa pian... ++ Olikos muita piinailijoita?Ai niin Tigger vissiin. No, plussatuulia kuitenkin!

Voi kun pääsis itsekin pian piinailemaan. Tää kierto on tuntunut jotenkin tosi pitkältä. Nyt siis kp 11 ja pupuilut on aloitettu. Mietin vaan, että pitäisiköhän yrittää pupuilla tässä jatkossa mahdollisesti joka päivä.. No joka toinen päivä kai pitäisi silti riittää, mutta " eihän vara venettä kaada" vai mitenkäs se sanonta menikään.. =) Oviksen bongailun suhteen oon todella aloittelija. En oikein edes osaa sitä kummemmin bongailla. Limoja yritin vähän katsella eikä ne kyllä vielä ole miksikään muuttuneet. Eikös niistä limoista pitänyt tulla sellaista " kirkkaampaa ja juoksevampaa" ? Vai miten..

Tervetuloa uudet enskarit, mukava toivotella tervetulleeksi, vaikka itsekin olen melko uusia palstailijoita..

t: Espree (brunette)

Vierailija
19/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espree: Näen kyllä sieluni silmin teijän hauvan tönöttämässä puvussaan! Meijän pieni koiraneiti oli alussa aivan kauhuissaan, kun puin sille itsekutomani villapaidan päälle! Ja vielä enemmän kauhuissaan oli tuo mies, joka sanoi että turha luulla että hän menee ihmisten ilmoille tollasen kanssa - koiramme on siis hyvin, hyvin pieni chihuahua ja paita oli vaaleanpunainen neule! =) Voi vitsi, se oli kyllä söpö hetki!!! Nykyään kyllä niin koira kuin mieskin on sopeutunu tilanteeseen... Tosin ton tytsyn kanssa ei talvisin voi ulkoilla, tekee asiansa siis vessassa paperille.. =( Kesää ja lämpimiä ulkoiluja odotellessa!

Kiitos Espree muuten, ilman sun ovisbongailutarinoita olisin unohtanu päivittäisen greippimehuannokseni! =)

Vierailija
20/23 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihdoinkin ennätin pinoutumaan... On vaan ollu niin " hässäkkä" viikko, joka ilta ollu jotain tekemistä. Oon kyl aina yömyöhällä lukassu päivän pinot. Täälläki itäsuomessa pakkasta on ihan riittämiin, nytkin mittarissa -26 ja sit päälle vielä se tuuli sieltä Siperiasta... Äkkiä vaan hoitaa noi työmatkat ja heti sisälle lämpimään!

Tervetuloa miunkin puolesta uudet enskat! Itsekin uutena pinoutujana täällä ollu ehkä parisen viikkoa - taustalla jo syksystä. Mut niinhän se taitaa mennä, et ensin haluu katella ja kuulostella, et mille porukalle sitä omia tuntojaan haluaa kertoa.

Omasta navasta... kp on jotain kohta kait 44 tai jotain... eikä tätiä vielä näy... en oo kyllä vielä testannu, ku mulla tuntuu olevan jotenki noi kierrot ihan sekasi... mut jos täti ei tuu lauantaihin mennessä, ni sit testaan. Onneks on jo lekurin kaa sovittu, et keväämmällä otan yhteyttä, jos ei niitä plussauutisia kuulu. Ei kuulemma tarvii pidemmälle odotella. Joku meistä (en muista nikkiä) oli saanu lääkäriaikoja tutkimuksiin. Toivottavasti te saatte sieltä apuja tilanteeseen!!! Haleja sinne!!

Tässäpä sitä omanapaista juttua...