Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jotka vasta suunnittelevat rupeavansa vauvanteko puuhiin tämän vuoden aikana? =)

06.02.2007 |

Meidän huushollissa oli tarkotus tässä kesällä rueta vauvanteko hommiin, tarkkaan ollaan tätä ajankohta mietitty =)

Olisi kiva kuulla myös muiden samassa tilanteessa olevien suunnitelmia, Iso Kiitos jo vastauksista etukäteen!!

atzuxxxx

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti yks päivä, et sit kesällä aletaa tuunaamaa toista lasta. Ollaa ajateltu jotai elokuuta, kun haluttais kesä lapsi. Esikoinen on syntynyt joulukuussa. Haluttais jotain erilaista. Tai tulee ku tulee, jos tulee.

Tytikkä

Vierailija
2/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös asiasta keskusteltu ja tultu siihen tulokseen, että tämän vuoden aikana alettaisiin yrittämään ensimmäistä. Asumme ulkomailla ja kesällä/syksyllä ilmeisesti muutto suomeen. Ajankohtaa olemme mekin miettineet kovasi ja nyt olemme kesä/alkusyksy aloittamisen kannalla.

Mietin itsekin yks päivä, että onkohan muita näille sivuille " eksyneitä" vauvasta haaveilijoita, jotka eivät vielä yritä raskautua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olisi piiiitkän painostuksen tuloksena tultu tulokseen että tämän vuoden aikana kolmas lapsonen saisi alkunsa... :) tammikuun lopussa jo hehkutin että nyt on sitten tämä kauan puhuttu vuosi päässyt alkuun että josko.. :) Mutta kesäänhän tuo menee,sillä haluaisimme kevät vauvan,kaksi edellistäkin on joten vaatteiden koot ja muuta tavarata olisi sitten jo valmiina. Jollakin tavalla kamalan laskelmoivaa hommaa mutta olen kyllä asennoitunut, että voihan se olla niin ettei onnistu ollenkaan niin nopeasti kuin edelliset...mutta haaveilua...

Kiva kuulla että meitä on vielä " haave-asteella" muitakin..

Vierailija
4/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa löytyä äkillistä vauvakuumetta poteva. Tämä on kyllä tullut itselle pienoisena yllätyksenä, sillä en ole ikinä ollut erityisen lapsirakas. Olen usein miettinyt, että en välttämättä halua edes omia lapsia hankkia. Liekö nyt sitten se kuuluisa biologinen kello alkanut raksuttaa vai mistä tämä yllättävä levottomuus mahtanee johtua...

Tähän asti aina on lisäksi tuntunut, että on vielä paljon asioita, joita pitää saada valmiiksi ja tehtyä, ennenkuin vauvan hankkimista voi edes ruveta harkitsemaan.

Nyt alkaa kuitenkin siis mieli muuttua ja tämän vuoden aikana varmaankin aletaan myös yrittää. Mieheni on ollut jo pidemmän aikaa valmis lapsentekoon, mutta ei ole minua yhtään painostanut. Siitä olenkin tosi kiitollinen, että olen saanut rauhassa kypsytellä asiaa. Edelleen on kuitenkin suurena huolena, että osaisiko näin suuren vastuun kunnialla kantaa. Kuitenkin koko elämä muuttuu lapsen syntymän myötä. Onko teillä muilla näin epävarma olo?!

Vierailija
5/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...anteeksi nyt vain, mutta mun mielestä ei kannata tuota lapsenteon aloittamisajankohtaa suunnitella vuodenaikojen mukaan... Jos todella haluaa lapsen, niin kai se on sama milloin se syntyy, samoin kuin sukupuolella ei ole väliä. Ainakin meitsi olis mielettömän onnellinen jos se vauva vain saisi alkunsa, ja pysyisi matkassa sen ~9 kk ja vielä syntyisi terveenä.

... yritetty lasta alulle 2 v 5 kk, 1 keskenmeno takana.

Vierailija
6/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se niin helposti ajankohtaa suunnittelemalla vauva aina synnykään. Meillä ensimmäinen lapsi syntyi tarkasti suunniteltuna ajankohtana, mutta nyt tämän toisen (toivottavasti joskus) tulevan lapsen " yritystä" on ollut jo viime vuoden elokuulta asti eikä näytä tärppäävän. Suunnitelmissa oli meilläkin saada nyt tälle keväälle jo vauva, mutta kun ei onnistu niin ei. Toivottavasti nyt on tärpännyt sillä menkat eivät ole alkaneet ja jo pari päivää niitä olen odotellut. Sitten meille tulisikin lokakuun beibi :)

Vierailija
7/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritys olisi tarkoitus aloittaa kesällä. Jos vauva päättäisi tulla jo aimmin se olisi ihan ok, ja jos ei vauvaa kuulukaan ensi keväällä, niin on tervetullut myöhemminkin. Siihen on siis varauduttu, että kaikki ei mene suunnitelmien mukaan...

Meillä esikoinen 1-vuotias, ja reilu 2v ikäero tuntuisi minusta hyvältä. Minulla on kyllä ollut vauvakuumetta jo pitkään, mutta järkisyistä vauvaa eo ole vielä alettu yrittään. Niin ja kolmannestakin olen jo haaveillut...:)

Näin meidän perheessä.

Vierailija
8/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä vähän tyhmää tarkasti suunnitella lapsen haluttua syntymäkuukautta. Mutta...

Me olemme sen ajatelleet niin, että yritämme ainakin tiettyyn kuukauteen ja jos menee pileen suunnitelmat, niin sitten menee ja olemme onnellisia jos jossain vaiheessa tärppää. Ja jos ei tärppää ollenkaan niin sitten mietitään uudestaan mitä tehdään.

Jo päätös, että alamme yrittämään raskautua jossain vaiheessa tätä vuotta kutittaa vatsanpohjaani kivasti. On se sen verran uusi ja iso juttu.

Miksei sitten sitä vähän suunnitella? :)