**ENSIKOIDEN TORSTAITURINAT**
Kommentit (23)
Hauskoja Essi nuo sun vauvaunet! Majitalle ja Amylle tsemppiä piinailuun, kuulostaa kyllä hyvin lupaavalta. Ehkä saadaan kohta plussauutisia teiltä. Oliko Amy vielä testannut ollenkaan?Ja tervetuloa Kömpiäinen mukaan!
Täällä menossa kp 13/25-27, joten yritystä piisaa. Ovis on lähettyvillä ovistestien mukaan. Mä en kyllä voi limojen perusteella ovista pongata, kun tuntuu, että niitä tulee niin monen päivän ajan. Nyt oon kans yrittäny greippimehua litkiä, vaikken tiiä, uskonko ees sen vaikutukseen.
En kyllä alkuun uskonut tohon greippimehuun itekään. Nyt kyllä eilen huomattiin että selvää apua on ollut, limojen suhteen! Joku muukin totesi miehen huomanneen eron! ;) Tosin on jo ainakin kolmas kierto (vai jo neljäs?!) ku sitä litkin, mutta kuiteskin...
Veti kyllä suupielet korviin ajatus tuosta teidän haukusta jumpperissaan, Naksu. =)
Majita, me olemmekin miehuksen kanssa tulossa käymään Ranskanmaalla kuun lopussa. Tiedä vaikka törmättäis... ;o)
Mulla on kauheen ristiriitainen ja sekava olo täällä. Toisaalta toivon ihan järjettömästi, et plussa pian paukahtais, mutta samalla pelkään törkeesti, et menkat alkaa jo vaik heti huomenna. Tuntemuksethan voi siis ihan hyvin olla menkkajomotuksia. Helkkari! Mä oon jo ihan tarpeeks tuhlannu testejä. En tiiä koska testais. Mieli tekis heti huomen aamulla testaa taas. Mut jos nyt kattois ensin aamulämmöt, mitä ne sanoo. Ja jos oikein pinnistäis ja testais vast tarvittaessa ens viikon alussa. (Okei, tohon en usko itsekään...) Glemei laitto tuol yhteen eiliseen pinoon listaa, miten HCG:t alkaa lisääntyä. Ja sen taulukon mukaan mulla ei ois viel mitään syytä hätäillä näitten negojeni kans, voihan olla, et sitä on vaan kehittynyt vielä niin vähän. (Oon kyl testannu Advanced 10:llä) UH! Miten tää voi aiheuttaa tällaista päänvaivaa jo tässä vaiheessa? Voin vaan kuvitella, mitkä ois mielialat jossain kun yritystä alkais olla takana vaik likemmäs vuosi. No, josko tää taas huomenissa ois vähän selkeempää...
Taas kerran ihan kaikille tasapuolisesti hyvää mieltä ja plussasäteitä!
-Amy-